den første nat med Diesel {{forumTopicSubject}}
ja så slebte vi en madras ind på gulvet, og sov der, i går var han meget bange for det hele og jeg tvang ham til at drikke ved ta tage noget i hånden så han kunne se hvad det var og så derefter tage hele hånden ned i vandet,da vi lagde os til at sove puttede vi rigtig godt, i morges havde han ikke lavet npoget på gulvet og jeg skyndte mig ud med ham, jeg var ved selv at tisse i bukserne men han tissede udenfor det var min belønning for at stå og holde mig og han fik rigtig meget ros , så gik vi lige ned og hilste på fars hunde som også var ude og gå, dem er han ikke glade for endnu, og så gik vi hjem og han lavede på gulvet det er så hvad det var, så drak han og spiste lidt nam nam
og nu leget han med kattene og er en rigtig glad lille hund
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
Tillykke med ham :o)
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
Bare det gør det når vi ska ha vores lille ven, og vores nuværende hund han vil ta godt imod hende.
Men han har været med ude at se hende der sagde han ikke noget.
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
mar 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 18 Svar: 474
Selvfølgelig tager din "gamle" hund imod den nye!
Diesel var med hernede da den var blevet hentet, Rex er en gammel "nar" og skulle lige vise Diesel at det var ham der boede her.
Bailey var bare helt oppe og kunne ikke helt forstå at Diesel ikke "ville lege", men jeg er sikker på når Diesel bliver lidt størrer, og er faldet til, vil Bailey og Diesel få meget ud af hinanden
Ditte & Morten i får selvfølgelig også et stort TILLYKKE fra os, og vi glæder os til mange gode timer sammen
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
den første nat med Diesel