{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Første dag/nat med hvalp :-) {{forumTopicSubject}}

Beklager alle læsere på HG men min vovse er altså bare den sødeste af dem alle.. hehe men sådan skal det jo være ikke sandt?

Endelig fik vi vores lille Bellis hjem i går. Sygdom, bilproblemer, sne og blæst har virkelig været i vejen for os, så endelig, endelig, endelig fik vi vores skønne 10 ugers hvalp. Hun er simpelthen det dejligste jeg nogensinde har set:-)

Hun har hygget med mig fra det øjeblik hun kom ind ad døren, kun lige afbrudt af hygge med min kæreste og når madskålen eller naturen har kaldt. Hun er virkelig en lille puttegris. Hun har ikke sagt en lyd ud over legelyde og knirken når hun gaber smiley Pyyh ha en lettelse at hun virker så enormt tilfreds. Jeg var forberedt på hun ville savne sim hundefamilie, men indtil nu er alt over al forventning.

I nat har jeg sovet på en madras på gulvet med Bellis´ seng lige ved siden af. Hun har kravlet lidt rundt på mig og bidt lidt i min næse, men ellers har hun snorket så fint uden de store problemer. Værre med min ryg hihi, men den kommer sig jo nok.. smiley

Vi valgte at natten igennem ville vi lade hende "avis tisse" for kulden og blæsten var så streng i går aftes, at hun slet ikke ville stå på jorden udenfor. Vi prøvede ellers mange gange korte ture men det var altså for koldt. Hun stod i stedet på mine sko imellem mine ben og peb på trods af at hun kun var ude meget meget kort. Og ja der var meget meget koldt. Men det har fungeret til ug plus, og hun har tisset på avisen inde i stedet.

Her til morgen da kæresten stod op kl 05 for at tage på job, så tog jeg hende ud. Det var fint for hun syntes meget bedre om vejret nu efter vinden har lagt sig og det kke sner. Jeg fik skovlet terassen fri for sne og det var hun helt med på, det var nemlig så spændende med den skovl.

Morgenmaden blev serveret efter turen og lidt leg har gjort hende træt igen. Lige nu ligger hun og snorker ved min side og jeg er fuldstændig solgt til stanglakrids.

Håber i andre også får så skøn en start på dagen som jeg indtil videre har haft.. Godmorgen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første dag/nat med hvalp :-)
  • #1   3. dec 2010 Åh, det lyder rigtig dejligt. Ja, vejret kan man ikke gøre noget ved, kun væbne sig med tålmodighed.

Mine 5 hvalpe på snart 5 uger vil absolut ikke være i deres kravlegård. De vil ud og gå over det hele, men det dur ikke. Så moster Beckie hopper ind til dem og nuser og leger med dem, og de må gøre alt ved hende. Hun er jo også selv kun en hvalp på 6 mdr. så hun har jo lyst til at lege med dem. Men en gang imellem tror de også at hun kan give en mælketår, men så bliver de skuffede. Der er gang i den når vi står op om morgenen, men vupti så sover de pludselig alle sammen. Deres Duracell batterier har nemt ved at løbe tør og skal genoplades.

• #2   3. dec 2010 Line: Lyder rigtig skønt med jeres nye hvalp, Stort Tillykke med hende, hun ser rigtig dejlig ud :o)

• #3   3. dec 2010 @ Gitte Ja det møgvejr altså.. hehe.. Det er ikke længere grus i maskineriet men sne i maskineriet man skal sige. Tålmodighed er bare en by i rusland når man venter på ny hvalp..

Det lyder da som om der hygges hos dig også. Det er bae så fedt at se på søde dyrebørn når de leger, eller sover for den sags skyld. Det er sjovt som nogen pludselig trykker på sluk knappen og de går kolde på 0,dut..

• #4   3. dec 2010 @ Aino K Mange tak for det smiley Jeg er så glad for hun endelig er kommet hjem til os smiley

• #5   3. dec 2010 Line: Kan jeg godt forstå, I har da også været noget uheldige, men dejligt det lykkes til sidst med at få hende hjem :oD

• #6   3. dec 2010 @ Aino K Ja, man siger jo heldet følger de tossede, så det må være vidnesbyrd om min mentale sundhedstilstand smiley haha For held, det ord indgår ikke overhovedet i ordforrådet her smiley

• #7   3. dec 2010 Line, kan se at du bor i "Vestsjælland", sig til hvis Bellis mangler en legekammerat. Min Beckie vil gerne møde andre hunde end vores egne. Hun er 6 mdr.

• #8   3. dec 2010 Tillykke smiley

Jeg fik også Njord hjem igår smiley

Dog først om aftenen, så vi måtte lige køre lidt i snevejr smiley

Han var meget pivet da han kom hjem, men holdte sig hele natten, havde hun et tisse uheld da jeg var ved at tage jakke på, så det syntes jeg er ret flot klaret af en lille 8 ugers hvalp smiley

• #9   3. dec 2010 Stort tillykke med familieforøgelsen og al mulig held og lykke:-)

• #10   3. dec 2010 @ Gitte jeg har tilladt mig at adde dig som ven for så er det meget nemmere at finde dig smiley hihi

@Njord Uuuh altså så ved du lige nøjagtigt og har det friskt på hukommelsen hvordan det er med en lille ny i huset.. Men føj et vejr i var ude i..

@ Gitte T tusind tak for det.. Juble juble.. det er så skøøønt smiley

Kommentér på:
Første dag/nat med hvalp :-)

Annonce