Første nat med "kliken" {{forumTopicSubject}}
God morgen alle sammen
Så er vi på højkant igen efter et meget langt døgn fra lørdag aften og frem. Alle hvalpene har det godt, og Bianca er så sød ved dem.
De spiser godt og på et døgn har de i snit taget 40 gram på. Det tegner godt at de får hvad de kan spise.
Jeg er glad og tilfreds, og det tror jeg Bianca også er.
Hun er fantastisk. Hun sover sammen med hvalpene i en kurv hos mig om natten (Vi har separat soveværelser pga. af mine skader og smerter som ikke er fair min mand skal være en del af fordi jeg ikke kan sove om natten - et sidespring). Lille Cassie, Biancas datter, er på ferie for hun havde lidt svært ved at finde ud af at Mor var "underlig utilgængelig". Lille Beckie, Biancas lillesøster, fik sørme lov at sove hos mig i sengen, det accepterede Bianca. Dygtig Bianca. Baloo fik sin kurv med ind til Far, og så sov han ganske som han plejer.
Der bliver jo vendt op og ned på det hele i en 8 ugers tid. Mor og hvalpe er meget vigtige, men der skal altså også være plads til de andre i flokken.
Ha' en god dag. Der er masser af billeder i flere fotoalbums fra i går af både mor og børn.
Lige et spørgsmål, hvordan indretter I jer når I både har hvalpe og andre hunde i huset? Det vil jeg gerne høre om.
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
Jamen her sover manden og jeg kun hver for sig hvis en tæve er i løb , for vi sover altid sammen med hundene
Når vi passer andre hunde får de også deres kurv med ind i soveværelset.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.377
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 436
her sov vores hundemor sammen med hvalpene i et andet værelse da hun virkelig havde burg for ro det var ellers meningen at hun skulle være i soveværelset sammen med os som vi plejede men hun var urolig konstant men det hjalp da hun fik egen barselsgang;O)
ludwig som er vores far til hvalpene var der fra dag 1. lå der endda med hovedet i kurven da hun fødte
så han rente på besøg dagen lang i barselsværelset:O)
vi har jo selv beholdt en af hvalpene og det er den mest lykkelige hundefamilie jeg har oplevet:O)
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 283 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.786
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Mor og hvalpe er vigtigst, men de andre skal ikke have følelsen af at der ikke er plads til dem også.
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.585
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.246
Første nat med "kliken"