{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

Første nat med "kliken" {{forumTopicSubject}}

God morgen alle sammen

Så er vi på højkant igen efter et meget langt døgn fra lørdag aften og frem. Alle hvalpene har det godt, og Bianca er så sød ved dem.

De spiser godt og på et døgn har de i snit taget 40 gram på. Det tegner godt at de får hvad de kan spise.

Jeg er glad og tilfreds, og det tror jeg Bianca også er.

Hun er fantastisk. Hun sover sammen med hvalpene i en kurv hos mig om natten (Vi har separat soveværelser pga. af mine skader og smerter som ikke er fair min mand skal være en del af fordi jeg ikke kan sove om natten - et sidespring). Lille Cassie, Biancas datter, er på ferie for hun havde lidt svært ved at finde ud af at Mor var "underlig utilgængelig". Lille Beckie, Biancas lillesøster, fik sørme lov at sove hos mig i sengen, det accepterede Bianca. Dygtig Bianca. Baloo fik sin kurv med ind til Far, og så sov han ganske som han plejer.

Der bliver jo vendt op og ned på det hele i en 8 ugers tid. Mor og hvalpe er meget vigtige, men der skal altså også være plads til de andre i flokken.

Ha' en god dag. Der er masser af billeder i flere fotoalbums fra i går af både mor og børn.

Lige et spørgsmål, hvordan indretter I jer når I både har hvalpe og andre hunde i huset? Det vil jeg gerne høre om.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første nat med "kliken"
  • #1   1. nov 2010 God morgen !
    Jamen her sover manden og jeg kun hver for sig hvis en tæve er i løb , for vi sover altid sammen med hundene smiley
    Når vi passer andre hunde får de også deres kurv med ind i soveværelset.

• #2   1. nov 2010 Sikke en dejlig morgentråd Gitte smiley

• #3   1. nov 2010 stort tillykke med de små:O)

her sov vores hundemor sammen med hvalpene i et andet værelse da hun virkelig havde burg for ro det var ellers meningen at hun skulle være i soveværelset sammen med os som vi plejede men hun var urolig konstant men det hjalp da hun fik egen barselsgang;O)
    ludwig som er vores far til hvalpene var der fra dag 1. lå der endda med hovedet i kurven da hun fødte
    så han rente på besøg dagen lang i barselsværelset:O)
    vi har jo selv beholdt en af hvalpene og det er den mest lykkelige hundefamilie jeg har oplevet:O)

• #4   1. nov 2010 Nej tillykke. Havde ikke lige set, at hvalpene er kommet til verden. Lyder jo til det hele går som det skal. Held Og lykke med dem i den kommende tid.

• #5   1. nov 2010 Dejligt at høre det går godt.

• #6   1. nov 2010 mor og hvalpe sover i et stort bur ved siden af min seng. resten af flokken kan gå frit. når hvalpene er omkring 3-5 uger så sover de alene...... mor må bede om at komme ind til dem (vække mig). i 6-8 ugers alderen bliver de efterladt ned / sover alene (men sammen).... der hvor de opholder sig om dagen.

• #7   1. nov 2010 I stuen har vi en kæmpe hundekravlegård som de er i om dagen. Her er hyggeligt og rart for både Bianca og hvalpene. For at de andre ikke forstyrrer dem, har jeg hængt stof op på ydersiden, så de kan være i fred. Men om natten har jeg brug for at de sover de første uger over "overvågning", for de er jo nogle små bitte størrelser. Når de er ca. 5 uger, så vælger Bianca ofte at lade dem sove alene, men hun har fri adgang til dem (sådan var det i hvert fald med forrige kuld. det kan ændre sig).

Mor og hvalpe er vigtigst, men de andre skal ikke have følelsen af at der ikke er plads til dem også.

• #8   1. nov 2010 ja de første uger er en "hård" tid..... det mindste kny fra en hvalp og man tænder lyset og får "rettet"på hvalpen..... hvis den er i klemme, ligger for langt fra mor og søskende eller bare er sulten og ligger lidt for langt fra mælkebaren.

• #9   1. nov 2010 Dejlig morgentråd at læse Gitte.. Godt at høre det går så godt smiley

• #10   1. nov 2010 tillykke Gitte godt klaret smiley nyd nu de næste 8 uger hvor der kan falde en abombe uden du opdager det. IH bare det var mig er helt skruk

Kommentér på:
Første nat med "kliken"

Annonce