{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Tjekke min stil? {{forumTopicSubject}}

Skal i gang med min stil, har skrevet lidt, men mangler eksempler.
Der er et billede af en pige, som klamrer sig til et rækværke og hun ser meget trist ud.
Her er lige noget som står, som jeg skal skrive om.
emnet hedder: På flugt.

Billede og billedetekst
Skal være en del af en avisartikel.
skriv denne artikel.
Det jeg skal bruge:
En pige har netop krydset grænsen på flugt fra krigen. Frysende klamrer hun sig til rækværket på en af de vakkelvorne traktorvogne som transportere flygtninge ud af deres land.

Min stil indtil videre:

En pige har netop krydset grænsen på flugt fra krigen. Frysende klamrer hun sig til rækværket på en af de vakkelvorne traktorvogne som transportere flygtninge ud af deres land.
Pigen har ingen familie, hun boede på et børnehjem, sammen med ca. 45 andre børn.
Men begrund af krigen, blev de nødt til at flygte. Hun sidder for sig selv, klamrende op ad rækværket. Hun har kun en af sine venner med i den samme vogn, de andre var der ikke plads til, der er ingen der siger noget, der er helt stille. Hun kan intet stille op, det eneste hun kan er at håbe.
Dem som er med på traktoren, siger ikke så meget. Folk hulker, og der er sorg imellem alle.
Mange af mændene, er draget i krig. Der er nogle mænd, som ikke dragede i krig, for de skulle passe på deres nærmeste. Der kører over 10 traktorer, på flugt fra krigen.
Mænd, kvinder og børn, sidder forskræmt i traktorerne.

Og ja, den skal være længere, men som sagt, mangler eksempler.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjekke min stil?
Kommentér på:
Tjekke min stil?

Annonce