Surt opstød. Surt opstød.
I dag da Luna og jeg var på stranden, skete der noget som virkelig fik mit p*s i kog.
Vi kommer gående langs stranden, ser en hund længere fremme, og jeg tager selvfølgelig Luna i snor.
Den anden hund var også i snor.
Pludselig kommer der en bil med trailer kørende i meget høj fart.
Foran løber der en hund, som løber direkte hen til dem som også er på stranden med hund og derefter har den ret kurs mod Luna. Jeg bliver selvfølgelig nervøs og prøver at beskytte Luna så godt som jeg kan. Hunden løber hen, snuser hurtigt til Luna og løber videre igen. Forbi mig kommer den her bil, med en voksen mand og evt. kone/datter ved siden. Jeg ryster på hovedet af dem, og så får jeg ellers fingeren af hende damen.
Begefter bilen kommer endnu 2 hunde halsende. Disse kom heldigvis ikke hen til os.
Jeg nåede ikke at tage deres nummer, men stod klar med min telefon og ville filme dem hvis de vendte om, men de drejede fra længere henne af strande.
Hvad fanden er det for en uansvarlig måde at lufte hund på?
Jeg har da aldrig set noget lignende.
Uansvarlig kørsel på stranden, 3 løse hunde, og mage til frækhed bare at give folk fingeren. tsk tsk og det skulle være voksne mennesker.
Er simpelthen så gal på mig selv over jeg ikke fik taget deres nummer, så havde jeg godt nok ringet og meldt dem, for det der kan da absolut ikke være lovligt.
Beklager det sure opstød, men skulle lige ud med det.
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Men forkasteligt, det er vi enige om
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 571
Surt opstød.