{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

mærkelige vaner {{forumTopicSubject}}

Har jeres hund(e) nogen mærkelige vaner de tit gør?

Nicki har en mærkelig vane med at skulle ud og spise bedste som vi skal ud og gå natte tisse tur. Når man siger til ham " skal vi ud og gå tur" hopper han glad rundt. Mens man tager sko på fiser han ud og tager et par mundfulde mad.
Storker derefter ind i vores seng, for der får han som regle sin sele på. Storker tilbage til sit foder og tager igen et par mundfulde, hvorefter han drøner glad ned af trappen med mand i mundvigerne *GG* mærkelige hund siger jeg bare, hi hi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mærkelige vaner
  • #1   21. jan 2008 Hahahaha =)

Han tage da lige madpakke med ; )

Koen har masser af sære vaner !

Den sødeste:

Når jeg skal i seng lopper han ned på sin sækkeseng der står i gangen uden for soveværelset..
    Der putter jeg ham med kys og lægger en bamse op til ham =)

Så går jeg i seng og lægger mig til rette med min bog hvorefter koen så lusker ind og putter tæt op af moar =)

Der ligger han indtil jeg lægger bogen og slukker lyset, så lægger han sig i stuen på sofaen og sover hele natten =)

Dette er kommet efter min kæreste er begyndt ar arbejde nat, når kæresten sover samtidig med mig komme han ikke altid ind og siger godnat =)

• #2   21. jan 2008 HVER gang Trøffel sover inde i soveværelset, bliver vi vækket af en stønnende. prustende alarmklokke om morgenen... Hun er så lykkelig og logrer og slikker på ALT hvad der stikker udenfor dynen. HUn vil nusse, og er en uhyggelig kælen hund... Så står man op - glæden aftager lidt - man lukker døren op ud til stuen - og hunden fiiiiser ud - og springer op i sofaen, for 5 sekunder senere at sove.... - og det er HVER gang:-)

• #3   21. jan 2008 Lotus prutter, når hun sidder ned.....HVER gang.....Og når hun dufter noget lækkert i skålen klaprer hun tænder, ligesom når vi andre fryser.....*GGGG*

• #4   21. jan 2008 Happy render med tæpperne i hundekurven nr han skal ud at tisse -se DET er da en alternativ måde at sige til på *G*

• #6   21. jan 2008 Zia hun hopper op i sengen når jeg står op .. og ligger og ruller rundt og gnupper sig i min dyne og siger lyde .. ved ikke hvorfor hun gør det ... ?

• #8   21. jan 2008 Oraklet - *LOL* gad vide hvad hun mener når hun tager dem? ja i forstår det jo så, men kors en sær vane *GGGGG*

• #9   21. jan 2008 Nina -har faktisk gået og "skældt ud" år han gjorde det for det var da møgirriterende. Men fandt så ud af at hvis man ikke smutter ud med ham, så går der max 2. min før han står ved døren -så det var altså bare en underlig måde at give besked om at "mor nu må du sgu lette måsen og gå med mig ud" *G*

Tror hans kommende familie skal have en længere brugsanvisning med hehe

• #11   21. jan 2008 oraklet - han.. ups *smil*

kaoz siger slet ikke noget når han vil ud.. han går bare ud til døren..
    hvis man så spørger hvad han laver begynder han at hoppe med forbenene og pruste *GGG*

• #12   21. jan 2008 Nina -Møffe siger heller intet. Men det er nu osse sjældent hun behøver holde sig, hun kommer jo ud tit. Happy er jo osse tit ude, men han kan heller ikke holde sig så længe når jeg er hjemme.
    Han siger intet. Trækker bare tæppet ud midt på gulvet, og hvs jeg så ikke kommer, så går han til døren, og bliver helt kuldret når jeg så kommer derud.

-skøre hund hehe

• #13   21. jan 2008 Sakki har som de fleste andre en masse søde vaner, men osse en dum, ny vane.
    Han er begyndt at spille bold med sig selv...dvs., at han kaster en genstand op i luften (ikke nødvendigvis en bold) og forsøger så at gribe den i et halsbrækkende stund. Forleden landede han direkte på ryggen, så den beskæftigelse er ikke velset længere...ikke fordi det ser ud til at røre ham, men tænk, hvis det gik galt ! AVS

• #14   21. jan 2008 Susakki .avs, ja det kunne da blive noget farligt noget-selvom han sikkert ikke er enig;o)

• #15   21. jan 2008 sus - uuhhadadadada du kan godt lige hilse drengen og sige, at sådan leger vi ikke !!

stunt-hunden sakki ; )

• #16   21. jan 2008 Ja, ham Sakki-lakki er lidt halvtosset, når han optræder med sine hurtige og smidige bevægelser - mor ka ikke ha det...uhadada
    Han er en fartbølle eller nowet !

• #17   21. jan 2008 hver aften vi skal i seng kommer maja og legger sig i armene mine , og hvis jeg ikke tørker rundt øjnene så tar hun potene sine og drar over øjnene, så hun hinter til at dette skal jeg også gøre for hende, uansett om øjnene er rene og pene...

Kommentér på:
mærkelige vaner

Annonce