390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Useriøse købere? Useriøse købere?

Nu har jeg kigget igennem de flest annoncer..
Og jeg ser desværrer det samme navn poppe op, på næsten, hver eneste annonce.. .
Jeg tænker.. straks.. enten er denne person desperat for at få hund.. ellers.. ja så ved jeg det ikke..
hvad får folk til at gøre det sådan..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse købere?
  • #1   17. dec 2007 Stiller personen da ikke nogle relevante spørgsmål?

• #2   17. dec 2007 nogle af gangene er det dem der stiller kritiske spørgsmål og derfor er nød til at se ud som om de er interesseret, men faktisk ikke er det

• #3   17. dec 2007 Personen skriver..
    er Intr.
    Har du et nummer jeg kan ringe på..
    eller sådan noget ligende..

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 746
    #4   17. dec 2007 90% af den respons der kommer på annoncer herinde er jo fra folk der egentlig ikke er interesseret, men bare liiige MÅ høre hvorfor hunden er til salg, så de kan fryde sig en smule over at de måske har "bustet" en sælger der skal af med sin hund uden at hele deres familie er død, og de selv har mistet et ben i en motorsavsulykke. Det er efterhånden den eneste grund der accepteres herinde når man sælger sin hund.

• #5   17. dec 2007 når jeg kigger igennem markedet ser jeg nok mere useriøse "opdrættere" end useriøse købere...?

og det tilføjer da annoncerne lidt extra "krydderi" at der faktisk ER nogle som gider at stille spørgsmål i annoncerne..også selvom det måske er under dække ved at foregive at være en interesseret køber...det gør jo ikke noget at man er lidt kritisk ved sit valg af hund for de næste 10år..og dét bør de der avler så sandelig også tage i mente.............

• #6   17. dec 2007 braks. så ENIG :o)

• #7   17. dec 2007 det er egentlig fuldstændig uden betydning før man har mødtes og set hinanden an. Jeg har lige haft 8 hvalpe har nu 2 tilbage og har snakket med rigtig rigtig mange mennesker. der kan siges nej både fra køber og sælger til en handel.Og af flere forskellige grunde.

• #8   17. dec 2007 med det mener jeg det er ok at folk skriver, så kommer den jo op på forsiden igen. så det er en fordel at flere ser den selv om de så ikke er interesserede alligevel. de kan jo ikke vide det før de har set hvalpen i virkeligheden alligevel.

• #9   17. dec 2007 Rasmus - Er også lidt min opfattelse..

Kommentér på:
Useriøse købere?

Annonce