{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

kan man stille de krav {{forumTopicSubject}}

kan man ikke stille de her krav til vores barnepige når hun kommer kl 15 og er hele aften

aftens gøremål:-)

smøre 2 madpakker med 2 hele rugbrød efter eget valg nick kan ikke lide ost og pakkes ind i staniol..

give hundene mad der står en stor hvid bøt med hundemad i ude i køkkenet max får i den lille søkvfarve skål 1 glas fuld med piller og dyan får i den grønne skål men hun får 3 glas fuld og max spiser ude i køkkenet og dyan i gangen og døren skal være lukket når du giver dyan mad så be hende om at sætte sig et stykke væk og sig værssego når du har stille hendes mad ned på gulvet. "ellers vælter hun dig"..

dyan må ikke få gryderet pga karry og grøntsager så vil hun blive gul men ris og pasta må hun godt få med ledt hvidløgspulver i og han er alt ædene...

i seng efter pyrus og det må de se i vores seng og bare lade dem sove der i bare daniel slukker for tv efter pyrus nick sover uden ble..

hundene skal ikke sammen ud og tisse hvis ikke man er med ude i haven pga løbetid han er bims..

koden til pcen er Qazwsx12 og det er et stor Q de ander er med små...
og evt den bærebar er den den uden kode på det er nr 2 ikon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man stille de krav
  • #1   11. dec 2007 Ja det er jo dine unger og hunde.
    Og hun bliver vel betalt for at komme..........

    Så må hun finde sig i de rimelige krav du stiller.


  • #3   11. dec 2007 ok ja det bliver hun da for fik lige ørene tude fulde at man ikke kan stille krav når hun skal både have ungerner og have et extra øje på hundene pga han er bims over at hun er i løb det mente min vininde ikke at jeg kunne stille krav

  • #4   11. dec 2007 *LOoooOL* Ja sultne unger ;o)

  • #5   11. dec 2007 GGGGGG lol have ikke lige set den

  • #6   11. dec 2007 <b>Irene .oO47 årOo. </b>

    Loool <i>Humor</i>


  • #8   11. dec 2007 Er det jeres egen læve der er i løb?



  • #9   11. dec 2007 ggg det ville passe ham meget godt i stede for at blive pakke ind i wcpapir og være mummi så er det vel beder at være en robot ikke

  • #10   11. dec 2007 læve...................?

  • #11   11. dec 2007 ja det er det og det er meget trals at han er så bims

  • #12   11. dec 2007 Så ville jeg personligt ikke overlade mine hunde sammen til andre. Tænk hvis der skerte noget, sikke en skyldfølelse den stakkels pige måtte få.

    Nu ved jeg ikke hvor bims han er og hvor gamle dine børn er, men de lyder ikke til at være så gamle, og så ville jeg nødigt skulle kigge efter både børn og bimse hunde der ikke tilhørte mig selv.


  • #13   11. dec 2007 hun er 22 årog ungerne er 4 og 7 år de holder osse øje og hun lægger meget i sin kurv inde i spisestuen og han er oppe i soveværelset og plukker sin pude GG han kommer her ned indimellem det er der man skal have en øje på ham og min den store holder øje med max og javer ham væk fra hende

  • #14   11. dec 2007 Synes du skal forklarer hende hvorfor det er vigtigt hun holder hundene fra hinanden mht. løbetiden. Hvis man får nogle retningslinier med begrundelser er det langt lettere at forholde sig til smiley

  • #15   11. dec 2007 dengang jeg var barnepige smurter jeg også nogen gange ungernes madpakke osv.. SÅ det kan man godt

  • #16   11. dec 2007 Hvis man kan blive forvirret over det der skrives i tråden..... hvordan har den stakkels barnepige det så...
    Jeg synes det virker forvirrende....
    Ellers bare finde en barnepige med et øje på hver finger + tæer..... til at lave både mad... passe unger... passe hunde i løbetid... lufte på forskellige tider..... huske pyrus er slut.... ikke bruge karry ( for så bliver en af ungerne gul... eller var det nu en hund der blev gul... ... men gerne pasta.....
    Og så huske , hvem der må spise sammen i hvert sit rum... og ikke lade hundene se pyrus... men ungerne... og ungerne må gerne blive i jeres senge... ( eller var det nu hundene.)....
    NÅÅÅÅ nej... hundene må IKKE være i jeres seng sammen.... for den ene er jo i løbetid..... pyyy haaa. *GG*
    Er man forvirret her.. jeg er :::hi hi


  • #17   11. dec 2007 Guuuud... jeg glemte lige de farvestrålende skåle... lille hund 1 gang piller...stor hund 3 gange piller ... husk at sige vær'sko.. ellers ligger du på gulvet...husk hvidløgspulver.... og så er der jo en der ikke skal ha' ble på.. og den anden skal huske at slukke tv... kik nu efter tv er slukket.... mens du vender dig HURTIGT om ... for nu ser de to hunde ud til at kunne lide hinanden lidt for meget... så mens du RÅBER ....NEEEJ ( fordi hundene alligevel "hilser" på hinanden i den forkerte ende... så vækker du ungerne ... og ham uden ble ... tisser i bukserne af skræk.... *LOOOOL*.....
    JA-JA-- jeg burde være forfatter... jeg VED det godt *LOOOL*


  • #18   11. dec 2007 Det er ganske rimeligt, det er jo hele familien hun skal passe ; )

    Så hun kan huske det hele ville jeg skrive en huskeliste til hende med begrundelser på angående hundene, så hun ikke glemmer noget.


  • #19   11. dec 2007 mops der er lavet mad til dem og det skal bares varmes og det må dyan ikke få da karry farver pelsen på hende og hundene skal bare ud i haven en af gangene

  • #20   11. dec 2007 he he Når vi skal på ferie, skriver jeg 3 sider til min hundebarnepige.. Og det er selvom vi skal afsted i 3 dage eller 14 dage he he

  • #21   11. dec 2007 Det burde hun sagtens kunne magte, når hun er 22. Du kan evt. gøre maden klar i skålene bagerst på køkkenbordet, så det bare er at sætte ned til den ene og anden hund på skift.

  • #22   11. dec 2007 Man kan ikke stille for høje krav når det gælder ens børn hehe.... smiley

  • #23   11. dec 2007 Skær det evt. ud i pap i stedet for hvis, så... Hundene skal holdes adskilt! Basta. Det er da nemt.

  • #24   11. dec 2007 Hej Winnie

    Synes ikke det er urimilige krav, blot vil jeg tilfører følgende

    1. Set en seddel på køleskabet med regler/ ligterne så der ikke er noget at være i tvivl om for hende, det ville jeg selv synes var rat

    2. Er der mulighed for hun kan lukke hundende hver for sig, i tilfælde af at børnene skal trøstes/ have fuld ommærksomhed, så hun lige kan få 2 min med børnene uden at skulle tænke på hundende
    KUN i nødstilfælde, hvis det virkelig kniber

    Ellers synes jeg det lyder helt ok, stod selv for madlavning hvor jeg passe børn da forældrene kom sent hjem.


  • #25   11. dec 2007 Har ikke læst aææe indlæg, men umiddelbart syns jeg IKKE, at hundene og deres brunstigheder skal lægges over på hende!!!

    De gange vi har nogen til at passe vores børn (det er for det meste min mor), er det børnene de skal ta sig af.
    Hundene klarer vi selv.
    Den ene ryger i hundegården og den anden i kravlegård.
    Fodring af hundene klarer vi selv inden vi tar afsted eller efter vi er kommet hjem.
    Det er sgisme en ren videnskab at fodre to hunde efterhånden med mængde, vitaminer osv...

    Hvis tæven så ovenikøbet er i løbetid...ja, så skulle jeg slet ikke nyde noget af at lade en anden stå med det ansvar. Heller ikke en barnepige på 22.....

    For øvrigt kan man ikke vide, hvordan ens hunde reagerer på det er en "fremmed, der kommer og "overtager" huset og børnene imens far og mor ikke er hjemme....


  • #26   12. dec 2007 altså jeg ved ikke helt om jeg synes at en barnepige skal tage sig mere af hundene end børnene..

    Hun skal sørge for madpakker, pyrus og sengetid med ungerne..

    Menmed hunene er det en elt roman hvad hun skal... Hvem er det hun skal passe?


Kommentér på:
kan man stille de krav

Annonce