{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

ARGH bliver vanvittig... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...

Skal lige af med mine frustrationer... Vi har nu boet i den her super lækre lejlighed i to mdr... MEN vi har en noget så træls overbo... Hun spiller musik ofte til langt ud på natten og det er så højt jeg ikke kan sove, og det skal siges det er ikke lydt her...

Nu har hun spillet uafbrudt i halvanden døgn... Lige nu er mine arbejdsdage på 9,5 timer HVER DAG og uden søvn er det hårdt...

I dag var der blevet ringet til politiet, de banker på to gange... Hun reagere ikke og de smutter igen... For f..... også da...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH bliver vanvittig...
  • #1   7. dec 2007 Martin K
    Jeg ved at den samme person har smidt 10 klager over hende inden for de sidste år, + der er 5 andre forskellige der har klaget over hende...

Her midt i oktober blev hun smidt ud fra den dags dato, hun valgte at lade være med at reagere, så nu gør udlejerne ikke mere smiley Fordi det skal igennem boligretten og alt muligt...

• #2   7. dec 2007 Et forslag smiley

Inviter hende ned til en gang Gløg eller kaffe, lær hende at kende osv. Og så forklar hende om dit problem.

Honning tiltrækker flere fluer end eddike smiley

/Malene *der heldigvis bor langt ude på bøhlandet *S*

• #3   7. dec 2007 Jeg fik, da jeg boede i lejlighed, kuréret min overbo på denne vis:
    Sæt CD afspilleren på repeed og spil OPERA og gør dette højt !
    Jeg satte min afspiller igang da jeg gik på arbejde, eller når jeg tildilg søndag morgen skulle til hundetræning *G*(ved 6 tiden)
    Så får hun ikke selv mulighed for søvn, og så fiser budskabet ind.. *s*

• #4   7. dec 2007 GG for stamtavler, det virker nemlig smiley

• #5   7. dec 2007 Malene
    Jeg har skam prøvet på at komme i dialog med hende, men hun åbner ikke døren for nogen og snakker kun med de bumser der kommer op til hende

• #6   7. dec 2007 Moster Gerda
    Vi har prøvet at overdøve hendes musik, ovenikøbet flere af os herude, men så spiller hun bare højere...

For stamtavler
    Jamen aner ikke hvornår hende der sover... Hun spiller på de mest mærkelige tidspunkter har forsøgt om jeg kunne finde hendes døgnrytme, men hun har vidst ikke nogen, kun at hente øl i netto to tre gange om dagen

Kommentér på:
ARGH bliver vanvittig...

Annonce