{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Jeres små børn og nytår ? {{forumTopicSubject}}

Forleden aften sprang et ordenligt kanonslag udenfor mens junior på små 14 mdr sov...
Han blev meget meget ked af det og var helt utrøstelig og jeg måtte tænde lyset og gå rundt med ham og snakke før han faldt ned igen...
Derefter sad jeg og nussede ham i 100 år da han var puttet igen - Inden han faldt så meget til ro, at jeg kunne gå ( han falder meget sjældent i søvn mens jeg er derinde )

Og så er det bare jeg tænker at det bliver noget rigtigt lort når vi kommer tættere på nytår og selvfølgelig selve nytårsaften.. ( vi skal bare være hjemme far, mor og Poden.. )

Hvordan klarede/klarer jeres små børn det ?
Bor et sted med mange børnefamilier så ved at her kommer til at være rigtigt mange heksehyl o.lign i December måned og RIGTIGT meget fyrværkeri den 31.
Har overvejet lidt måske at vænne ham til at sove til noget stille musik som måske kan tage de værste 'hyl og brag'.....

Sidste år boede vi et andet sted med knap så meget brag og bulder, men stadig en del..
Men der var han 3 mdr og vi havde parkeret ham i stuen og han sov trygt og godt ind i det nye år....
Det er ikke en mulighed at han kan sove i stuen.. Han vågner let og kan ikke falde til ro andre steder end sin seng eller sin barnevogn udenfor....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres små børn og nytår ?
  • #1   24. nov 2007 Mine børn har aldrig haft skræk for fyrværkeri i den forstand. De vil bare ikke for tæt på...

Når I selv køber noget, så vis at det er fint og flot, imens poden sidder på armen... smiler

• #2   24. nov 2007 My dog - Det er børn og ikke hunde jeg snakker om smiley

Nu er det snart jul - Skal ikke udenfor. Han vil slet ikke få noget godt ud af det når han er så lille....

Har nok glemt lidt at sige at det mest er når de skal sove.... Hvordan det så er gået og hvordan i har tacklet det... ?

• #3   24. nov 2007 Vores har aldrig sagt noget til det :o)

Men vi har dem så med udenfor på armen og se ting med lys i og sår´n.- altså tidligt på aftenen.

Det er et hit :o))

• #4   24. nov 2007 Stine: Vil give My Dog ret med den lyd-cd, selvom det er børn du snakker om :o) Hvis det virker på hunde at vænne dem til lydene, mon så det ikke også virker på børn, der er lidt skræmte? :o)

• #5   24. nov 2007 Det er længe siden jeg har haft små børn, men selføllig kommer mine børnebørn her.. også Nytårs aften..

Nåe det var ikke børn du mente, men hunde..

Babett er ligeglad, går gerne tur med hende Nytårs aften.. og der er ingen problemer..

Hun gider ikke at reagere på det pjat..

Kommentér på:
Jeres små børn og nytår ?

Annonce