{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Min nabo er død {{forumTopicSubject}}

ja jeg ved godt at det her er et hunde forum og at i egentlig ikke har brug for at få det afvide, men jeg har lige fået afvide vores nabo er død.

Hun var sådan en sød ældre dame som altid hilste så pænt, vi hjalp hende med at slå græs og så hende så sent som igår.

så det er ret underligt at hun pludselig her til morgen bare er død.

heldigvis så har hun sovet stille ind i sin seng, så hun har forhåbenligt ikke mærket det det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min nabo er død
  • #1   13. nov 2007 Det gør ondt om det "bare" er en nabo..........

    Jeg bor på en lille lukket vej hvor 70 % er gamle, ikke ældre, men gamle søde og venlige mennesker. Min nabo er fyldt 100 år, men aktiv og helt uden hjælp.

    Jeg bliver selv så trist når de går bort, for selv om de "bare" er mine naboer,og i en flot høj alder, ja så er jeg nu glad for de gamle liv der tasker rundt og hyggesludrer.


  • #2   13. nov 2007 Janie,

    ja nemlig, herude hvor jeg bor, er der også ret mange gamle mennesker, vi har en der bor over for os som er 95 år, og vores nabo, og hendes næste nabo mødtes altid til morgen kaffe og handlede ind sammen der var ingen af de to som fik hjemme hjælp, næ de ville hellere klare det hele selv.

    hun var altid så sød og snakkede gerne lystigt når man lige mødte hende uden foran.

    og så glædede hun sig sådan til at se min lille baby, og nu hvor der kun er 3 uger tilbage er dte endnu mere øv, hun kunne godt lige have holdt julen ud syntes jeg smiley


  • #3   13. nov 2007 Jeg bor også på en vej, hvor der bor mange ældre...

    Når en af dem stiller skoene, bliver jeg selvfølgelig trist. Igen, det er mennesker, man hilser på og lige får en sludder med i ny og næ.
    Og de gamle på vejen, synes at det er rigtig hyggeligt at føle med i Mickey's udvikling, hvordan han er vokset og de tricks han lærer smiley


  • #4   13. nov 2007 Hehe, minder mig om at min nabo-nabo.... Hun er næsten 90 år, og hun kører altså stadig bil...

    Det er godt nok skægt, når man møder hende i hendes Suzuki Wargon, for det går altså ikke langsomt smiley


  • #5   13. nov 2007 Ja det er sku lige sørgeligt, men jeg kan så i det mindste glæde mig over at hun sov ind i hendes seng, og at hun ikke har ligget og lidt.

    hun syntes også det var så hyggeligt at hun kunne høre os unge mennesker som hun sagde smiley så viste hun at der var lidt liv omkring hende.



  • #6   13. nov 2007 jeanett

    da det er dejligt at de er så friske at de kan komme rundt selv stadig smiley

    min kæreste snakker meget med en som bor et par huse væk, de går og roder biler sammen engang i mellem.. nå men fik så snakket med hans nabo som fortalte mig at manden altså er godt på vej mod de 80 år smiley
    det kan man hverken se eller mærke på ham overhoved, trode han måske var en 60-65 år


  • #7   13. nov 2007 Min nabo på 100 år cykler ned og handler hver dag.
    Hun hænger ud af vinduerne og pudser og gnubber en gang om måneden.
    Gardinerne bliver vasket samtidig.
    Hver 14 dag fejer og vasker hun trappeopgangen (3 etager).
    Hendes lille have er den bedstpassede på hele vejen.

    Hun er smilet selv den gamle elskelige kone, og jeg håber af hele mit hjerte hun får en hurtig og smertefri død.


  • #8   13. nov 2007 Hehe, det er sådan, jeg håber at jeg bliver, når jeg engang bliver "gammel"
    Stadig frisk og kan klarer sig selv smiley


  • #9   13. nov 2007 syntes virkelig at det er fantastiks med de gamle mennesker som ikke vil lade sig gå på af deres alder, og som er mere frisk en jeg er engang i mellem smiley

    min oldemor er også 94 år, det er ikke mere en 8 år siden hun solgte hendes kæmpe hus og flyttede i noget mindre, uden trapper fordi hun ikke gik så godt længere, men der skulle man tro hun klippede hendes græs plæne med en saks, og det samme galdt hendes planter i haven.

    hun for heller ingen hjælp nu og laver mad hver dag, for som hun selv siger, så syntes hun ikke at maden som bliver bragt ud er nær så god som hendes egen smiley

    hun har også stadig en lille have som hun render og ordner, og hun nyder livet smiley


  • #10   13. nov 2007 trist.
    Min Papfars mor kom i i koma efter en bilulykke, hun var frisk uden hjælp, hun bagte dejlige brunkager, som vi desværre må undværre i år, for hun døde i Januar.
    kun 89 år gammel


  • #11   14. nov 2007 Få dog nogen venner eller snak med din familie, kan ikk se hvorfor det skal bringes op på et inlæg her på hundegalleri...

Kommentér på:
Min nabo er død

Annonce