{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

Igen igen {{forumTopicSubject}}

Løse hunde...
I dag var jeg ude at gå med min mor. Hun er altid panisk angst for løse hunde , og bange for hunde hun ikke kender. Vi gik på en gangsti langs en skole , hvopr vi skulle hente mint barnebarn i børnehaveklassen , der havde fri fem min. senere. Der kom så to løse gunde af middelsrørrelse. De begyndet at gø voldsomt og gik imod os. Min mor blev meget bange , og lige meget hvad jeg sagde til dem , stod de bare der og gøede , jeg kunne se de var aggresive begge to. Der var ingen ejer i sigte. Endelig dukkede der en dame op , rundt om gjørnet fra en anden sti. Hun kaldte så på hundene , der var bare ingen respons , hun havde ikke et klap kontrol over hundene. Da hun kom nærmere råbte hun , at det var hendes hunde. Jeg bad hende for fat i dem, det ville hun ikke . SÅ fik en balle af de helt store, jeg sagde at min mor var rædselsslegen og at der kom små børn ud fra skolen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Igen igen
  • #1   12. nov 2007 Hun var totalt ligeglad... Hun mente faktisk at det var min mnors skyld at hundene gøede sådan... Helt ærligt så var jeg ved at stikke hende en..men beherskede mig dog, i sidste øjeblik. Hun ville ikke sætte snor på dem , så jeg fortalte hende hvad jeg ville gøre , hvis det skedte igen...
    Hun svansede lige så nydeligt vidre og lod det være op til mig at få hundene væk. De to hunde kendte åbenbart ikke ord som nej slut stop sit eller dæk...
    Hvad ville i have gjort ????


  • #2   12. nov 2007 Klappet hende....
    Ej, men kan man ikke gøre...


  • #3   12. nov 2007 synes din reaktion er helt rigitgt ! du gjorde ingenting forkert ved at fortælle hende at hun skulle have sine hunde i sor ! havde gjort det hel samme selv smiley har selv engang prøvet noget lign. miin hund og jeg kom gående.. min var uden snor, men da jeg så hunden ( den var også uden snor ) kaldte jeg på min hund og han kom.. men hendes hund var i snor og lige pludselig slap hun ham bare . hendes hund havde mundkurv på og den tog hun af og sagde at hendes hund ikke gjorde noget, men hendes hund begyndte at rejse pelsen og knurre, ( det skal lige siges at hendes var en lab. og min er en schæfer.. ) jeg blev meget bange og det gjorde min hund også ... jeg skyndte mig så hurtigt jeg kunne at stille mig foran min hund,, og den rendte ind i mig og jeg skreg og damen kom løbende og tog hendes hund.. jeg sagde at næste gang hun gjorde det ville jeg ringe til politiet ;/ det er ikke sket siden, og kommer hun forbi går jeg meget langt fra hende .. ;( så du overreagerede slet ikke !)

  • #4   12. nov 2007 det skal lige siges at min hund stadig er bange for hunden !!! og det er ved at være noget tid siden ;(

  • #5   12. nov 2007 ** kom til at skrive at hendes var uden snor.. det passer ikke .. den var på snor ;/

  • #6   12. nov 2007 Trine J Klar til arbejde igen, som dog mangler .

    Det havde jeg også mest lyst til at gøre....


Kommentér på:
Igen igen

Annonce