{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Bur - igen igen {{forumTopicSubject}}

Her kommer lige endnu et - måske dumt - spørgsmål fra mig om bur smiley

Jeg har fået fingrene i et metalbur, og lad os bare sige, at det er rimelig småt! Men det er altså det eneste jeg kan have med på cyklen smiley
Lige pt. skal det bare bruges til pauser til træning og lignende.

Men er det synd at putte hende i det? Eller er det ok, når det bare er til korte pauser?

Det ville være noget andet hvis hun skulle ligge i det i længere tid, have vand derinde osv. Men går det ikke, når det kun er kort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur - igen igen
  • #2   19. mar 2021 Jeg ville godt bruge det, til små pauser og lign.

    Jeg har 2 hunde i et stofbur magen til det du også har. Det bruger jeg til dem, når vi køre i skoven osv.

    Så længe det ikke er til længere tid, og de kan ligge komfortabelt, så syntes jeg sagtens det kan bruges smiley


  • #4   19. mar 2021 Godt at høre, at I ikke ville tage det så tungt. Stofburet jeg har - som Umi rigtig fint har flænset totalt - er størrelsen større, så at lukke hende ind i så lille et bur virkede lige lidt drastisk i første omgang smiley men ja det er jo korte ophold og små pauser. Jeg er faktisk lidt i tvivl om hvor meget hun kan vende sig i buret når det er helt lukket, men det er da lige nøjagtigt så stort at hun kan ligge komfortabelt i hvert fald

  • #5   19. mar 2021 Det har en fin størelse til transport og korte pauser smiley jeg vil ikke have det størere til transport;)

  • #8   19. mar 2021 Til din bekymring om, om hun kan vende sig. Iroh kunne vende sig i mit gamle sengebord, det har vel i indvendige mål været omkring 35 cm bredt. Hvordan han gjorde det fatter jeg ikke, men han gik ind i det, drejede en halv omgang og så vendte hovedet udad, så mon ikke? smiley

  • #9   19. mar 2021 Godt at høre jeres inputs! Haha Astrid, nu hvor jeg tænker over det så kan hun da egentlig godt gå ind ad "fordøren" og vende sig rundt og kigge ud, så mon ikke hun også kan gøre det i lukket bur, hvis hun nu absolut vil bevæge sig lidt rundt smiley De har en forunderlig evne til at klemme deres indvolde sammen.. det her bur er 33 cm bredt..

    I starten nægtede hun så meget som at sætte en pote ind i buret. Nu drøner hun direkte ind i det så snart jeg har en håndfuld mad (det tager ikke så lang tid at forstærke værdien med en madglad hund..) Så jeg har høje forventninger til, at det modsat sin fætter - stofburet smiley - kan komme til sin ret og få en praktisk funktion!


  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 374
    #10   19. mar 2021 Det er helt fint til hende.

    Hvis du får brug for at hun skal have vand derinde kan man få nogen der hænger længere oppe på tremmerne - så tager de ikke gulvplads smiley


  • #11   19. mar 2021 Uhh det er da mega smart - skrevet bag øret smiley

  • #12   19. mar 2021 Helt fint til pauser og transport smiley

  • Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 374
    #13   19. mar 2021 https://www.petworld.dk/trixie-staalskaal-med-beslag-4011905054940?gclid=EAIaIQobChMI5dCw2Yy97wIVj7WyCh1P6wIpEAQYASABEgL5EfD_BwE


    Sådan en slags den er nem lige at pille af også når du skal pakke buret ned smiley


  • #14   19. mar 2021 Det kan du fint bruge.
    Vi har metalspande til vand hængende i karabinhage. De er ligesom lidt flade på den ene side, så de hænger bedre.


  • #15   20. mar 2021 Ziva var overraskende stor hvalp inden hun opgav at ligge inde på hylden - og hun kunne uden problemer vende sig derinde. Den er altså ret lille!

    Jeg synes buret har en fin størrelse fordi på cyklen er et lille bur og mindre mulighed for vilde vægtforskydninger vigtigt for jeres begges sikkerhed. Jeg ville aldrig vælge større.


    profilbillede
  • #16   20. mar 2021 Altså buret skal ikke ikke være PÅ cyklen - hun sidder i en cykelkurv bagpå, og jeg har en rygsæk på ryggen, så jeg har buret hængende sammenklappet i en pose på styret, og derfor det skal ikke være særlig stort/tungt for at kunne komme med smiley smiley

    Men tak for jeres svar, det er så rart lige at få andres input


  • #18   21. mar 2021 Umi kværnede også lynlåsen som noget af det allerførste. Tror ikke engang der gik 2 uger, så havde jeg et ubrugeligt bur smiley

    Men i dag er metalburet blevet afprøvet og jeg er glad! Nu er spørgsmålet så om det kan overleve derhjemme eller det skal pakkes væk - jeg har lært på den hårde måde at du kan tilbyde nok så mange tyggeting flydende til fri afbenyttelse, men intet overgår det, man ikke må bide i smiley


  • #19   21. mar 2021 Nej stofbure er kun til pynt. Vores sætter næsen under og lyner op.

  • #20   21. mar 2021 smiley smiley det var alligevel nogle kloge hunde, I har - den fandt Umi trods alt ikke ud af, inden lynlåsen var flænset til ubrugelighed

  • #21   21. mar 2021 Mine ødelægger heldigvis ikke deres.. Men Baby åbner den også!
    Så her bliver den låst med en flexisnor smiley


  • #22   23. mar 2021 Ej jeg er nødt til at dele det her i tråden - kender I det der, når I har sådan et lillebitte bur til at stå, og det er jo ikke meningen hunden skal sove derinde men det står der bare for tilvænningens skyld... og lige pludselig går hun sgu ind i det alligevel for at tage en lur, totalt krøllet sammen; det bur, man ikke ville røre med en POTE i første omgang smiley smiley

    profilbillede
Kommentér på:
Bur - igen igen

Annonce