{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Bur til teltferie? {{forumTopicSubject}}

Vi skal på camping i et stort telt igen i år.
Lady var med sidste år også, uden de store problemer.
Det værste var at hun rendte under teltdugen, hvis vi lige gik fra hende.(snor er på)

Og ja ro på, jeg havde sørget for luftventilation, åbne dør/vindue, vand osv

Normalt når vi går fra hende ligger hun i sin kurv og sover, i aflukket mindre køkken, da hele huset blir for meget.
Dette gir jo lidt problemer i teltet, selvom det er stort, for så skal snoren være på hele tiden, da hun render under teltdugen, og lader jo dele stå åben, så der ikke blir for varmt og sørger for at uanset hvordan solen står har hendes plads skygge og luft.

Vil det være ok, hvis jeg fik fat i et stort bur til hende, at hvis vi så går et sted hen uden hende (max en times tid) at vi kan ligge hende derind?
Så vil hun slippe for snoren, hun har mindre plads, og så blir hun mere rolig i den tid/sove..
Buret vil skulle ha en størrelse så hendes kurv kan være der, og hun kan gå ud af kurv, og stå og hen til sit vand derinde også...

Hun elsker at være med, og hygger sig, så det er ikke et problem, og jeg behøver derfor ikke at få hende passet andet sted. Ikke når hun fungerer fint med det.
Hun vil selvfølgelig blive fortrolig med buret inden, men hun elsker at putte sig i hule/tæppe, så tror hun vil elske at få en hule.

Vil det være helt dumt med et bur, eller skal vi nøjes med snor som tidligere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bur til teltferie?
Kommentér på:
Bur til teltferie?

Annonce