Hvad forventer i af et forhold ? {{forumTopicSubject}}
Synes at her har været rimeligt mange brokketråde og tråde om hvor latterlige det andet køn er... ( sådan spredt ud selvfølgelig )
Har også selv skrevet et par stykker....
Men kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad du/i forventer af kæresten/konen/manden...
Skal det være:
Stormfuldt med store armbevægelser - Roser og overdåghed hele tiden..
Skal der ske noget hele tiden. Ud og opleve alt sammen..
Er det nok med hjemlig hygge og en tur i Tivoli engang imellem..
Er det nok at 'gøre det for børnenes skyld'...
Osv...
Har f.eks en veninde som skal ud og rejse altid. Ham hun boede sammen med var meget aktiv også og de tog tit til koncerter og alt muligt. Rejste, var hele tiden sammen med venner .....
Og da det blev 'hverdag' og han godt kunne finde på at sidde og læse avisen eller se lidt for meget fodbold i fjerneren og egentlig havde det fint med en aften på sofaen engang imellem, Så kedede hun sig røven ud af bukserne....
Jeg selv har egentlig ikke det store behov for at der skal ske noget hele tiden.. Jeg kan godt være tilfreds med at sidde og stene fjerner hele aftenen, mens kæresten sidder ved computeren...
Nogle gange får jeg dog en mindre prop og proglamerer at jeg røvkeder og så tager vi som regel et eller andet sted hen...
Før vi fik barn tog vi tit på café og meget tit i biografen... Kæresten er filmnørd og har haft sin egen videobiks, så bio er altid godt
Min kæreste har ikke behov/interesse i at gå ture eller bare generelt være i naturen... Det har jeg været klar over fra starten og det er også ok. Jeg er bare glad for at jeg har fået min hund som mægtigt gerne gider.
Han siger dog næsten aldrig nej hvis jeg spørger om han vil med. Men så er det for min skyld..
Så mit forhold er roligt, stabilt - uden de store armbevægelser og overraskelser... Men jeg ved hvor jeg har min kæreste og jeg har aldrig stolet på nogen mand som jeg stoler på ham...
Jeg tager så selv til venner og div. hundetræf og har ikke behov for at sidde og kigge på kæresten hele tiden
SÅ....
Hvad har du og er du tilfreds...
Hvordan kunne du aldrig leve og hvad ville du ikke undvære... ?
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 1.190
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Hunde: 4 Emner: 99 Svar: 4.034
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
som du skriver har du selv lavet et par også om barn og hund , hvis jeg ikke husker helt galt.......he he he
Måske nogen skulle lave en brokkegrubbe???
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.783
Han har 12 timers nattevagter og 1½ time til og fra arbejde. Så de dage han arbejder ser jeg ham slet ikke.
K & C - Nu har min kæreste og jeg kun været sammen i 2 år så kan godt se at der er langt op til de 10
Men tror også at det er undtagelsen hvis man er sammen i 10 år uden at skulle arbejde på det ....
Julie - det her er ikke en brokketråd....
aug 2007
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 136
Vi har været sammen i 7 år nu og overraskelser kommer ikke i stride strømme længere. Men vi hygger os, uanset om vi er i biffen, har venner på besøg, er på farten eller slapper til en dvd. Vi er meget ens og har ikke behov for at feste hele tiden. Det fik vi veloverstået for nogle år siden. Føler mig heldig. Min bedste ven og mand i én.
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Vi har et liv sammen og et hvert for sig.
Det eneste jeg virkelig kræver er gensidig respekt og ærlighed ( undtagen når det drejer sig om at få nye hundeting ind)
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 136
Men Janie F har ret. Det er vigtigt at have noget ud over siit forhold, så man ikke laver alt ting sammen hele tiden.
aug 2007
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
har lige smidt min ex ud fordi han ikke var helt ærlig, meg og hundene har det bedre uden ham nu. så nu skal jeg nyde livet som singel,har ikke været singel på ca 7-8 år...
aug 2007
jun 2007
Altså hvis min kæreste har vagter i 5 dage i træk, så er jeg 100% alenemor i den tid og en dag efter, indtil han er kommet sig over det og har fået sovet ud..
Men har selv sagt ja til det
Lene og Kenneth - Tror aldrig jeg har hørt om nogen der har haft et 100% problemfrit forhold... Så der bliver nok arbejdet på det meste
Janie - Er det så ærligheden eller respekten der ryger når nye hundeting skal ind ?
aug 2007
jun 2005
Han mener jeg har mere end rigeligt, jeg mener klart jeg slet ikke har nok.
Så der sniger sig ting ind jeg godt ved jeg måske ikke har helt brug for lige her og nu (respekten) med nogle forklaringer der ikke altid er 100% stuerene (ærlighed)
Jeg undskylder mig med, han slet ingen hundeinteresse har, og derfor mangler forståelse og viden om, hvad jeg skal bruge i min træning med dem ;o))
jun 2007
Små hvide løgne går an på visse punkter
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
ja det er godt , for nu har jeg kun mig og hundene og tænke på, og slipper å tænke på om det han siger er sandt...
jun 2005
Træningsudstyr må jeg ikke spare på, det skal være ordentlige ting jeg bruger.
Maden og tilskud må jeg heller ikke spare på..........De skal have det bedste.
Og dyrlægeregninger nærmest elsker han. Så ved han de er under kyndiges hænder sygdomsmæssigt.
Selv om han ikke har interesse i min hobby, kræver han tingene er i orden på de vigtige områder.
Så jeg klager altså ikke.............
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
jan 2006
jun 2007
For mig :
Elsker mande og pigeaftener... Ved at min kæreste rigtigt får hørmet når han er ude ( hvilket ikke er så tit ) og synes at det er dejligt for ham...
Har også selv tit brug for at sladre med tøserne UDEN mænd
Sex er meget vigtigt i et forhold.... Tror ikke at på et forhold uden sex kan overleve...
Og for mig kan sex være et barometer for forholdet.... Hvis der ikke bliver dyrket sex, så er der et eller andet galt. For man skulle gerne ha' lyst til hinanden på alle måder og ikke mindst med sex
Dermed er det ikke sagt at man bare skal ha' lagengymna konstant og hele tiden, men dejligt intimt samvær er da altid lækkert ...
jan 2006
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Vores hemmelighed er at vi altid har snakket meget sammen........vi snakker om alt og sætter flere timer af til det dagligt.......sætter af er måske så meget sagt for det er bare en naturlig del af vores liv :o)
Vi har da haft vores skærmysler.........men tror det er peanuts iforhold til mange andre par........vi er loyale overfor hinanden.....taler ikke dårligt om hinanden til venner og veninder.......eller går bag om ryggen på hinanden......det oplever vi faktisk en del af i vennekredsen......jeg syntes det er sørgeligt.
Vores liv er da heller ikke fyldt med de store overraskelser.......vi elsker rejser og min mand bruger oseaner af til på at planlægge dem og pakker gerne sit tøj og alle de ting 14 dage før vi skal afsted..........jeg pakker nok dagen før og har altid haft den holdning..."ja ja....det når jeg nok".............min mand griner bare af det for ja....jeg når det jo :o)
Emma er min......mit valg.....min mand kunne sagtens undvære en hund........men selvfølgelig ikke når vi så har fået den hjem.
Så alt i alt så har vi det godt sammen.........vi giver plads og vi er ikke "mor og far" overfor hinanden...........noget som jeg mener må være det mest kvælende i et forhold.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
aug 2007
Hvad forventer i af et forhold ?