{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Gårsdagens højdepunkt.. {{forumTopicSubject}}

Oplevede nok bare det sjoveste igår..

Mig og kæresten havde været i Vejle igår og hente en BMW 325i, som han lige har købt.. På vej hjem kørte jeg jo så efter ham i min bil..

Vi valgte at stille min lille Tipo på en tank i Kolding, så jeg kunne komme med ud og prøve Bimmeren, men mens jeg er ved at parkere ser jeg en ung tøs (hun var vel en 14-15 år) gå hen mod kærestens bil, mens han sad i den.. Min første indskydelse var at hun ville spørge om vej, men istedet sætter hun sig ind i bilen og lukker døren..

Jeg tænker hvad fanden og ser straks de værste skrækscenarier for mig om at han vil dishe mig for hende osv. og skynder mig derfor at låse min bil og går over mod hans..

Da jeg kommer derover, kommer hun ud, helt rød i hovedet og siger "Undskyld, jeg er vist gået forkert" Jeg svarer bare Nåh!, for er lidt paf over hændelsen..

Da jeg kommer ind i bilen spørger jeg så kæresten hvad det lige gik ud på.. Han fortæller så at han var ligeså forvirret som mig, for tøsen havde bare sat sig ind og sat og kigget på ham.. Efter et lille stykke tid havde hun så sagt "Det er da ikke det billede du sendte til mig af det", hvortil han svarede han da vidst ikke lige havde sendt noget billede til hende.. Hun fortsætter så med at kigge skeptisk og siger "Jamen du har da en BMW?" han siger "Ja, men jeg kender ikke dig" "Jamen vi skulle da mødes her" siger hun så, hvortil han svarer at han da vidst ikke skal mødes med hende "Jamen hedder du ikke Peter?" hvortil kæresten kun kunne svare "Nej, jeg hedder Johnny og min kæreste som kommer lige der vil meget gerne ind i bilen".. Så blev hun helt flovt og rodede efter dørhåndtaget og skyndte sig ud..

Hvor pinligt.. Det var jo åbenbart fordi hun havde en blind date med en der hed Peter, som skulle hente hende på tanken i hans BMW og så troede hun jo det var min kæreste, som holdt midt i det hele.. I kan da tro vi fik os da et godt grin..

Senere på aftenen blev grinet endnu større da jeg kørte i grøften, men det snakker vi ikke om ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gårsdagens højdepunkt..
Kommentér på:
Gårsdagens højdepunkt..

Annonce