{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

For dårligt... syns jeg... {{forumTopicSubject}}

Trixie fik inden sommeren 2007 fjernet hendes livmoder...
Hun gik og blev rigtig tynd, og ville ikke rigtig spise...man kunne faktisk tælle hendes ribben. Vi fik hende til dyrelæge, og han sagde det var livmoderen den var gal med. Og det havde det været længe (OG VI HAR VÆRET VED 3 ANDRE DYRELÆGER SOM SAGDE AT HUN IKKE FEJLEDE NOGET. DET ER S.. FOR DÅRLIGT!) Men, vi fik så valget mellem at aflive hende eller give hende hormon sprøjter...så vi valgte det sidste. Og så fik hun det heldigvis bedre. Hun har aldrig været i løbetid, og det måtte hun heller ikke komme før hun skulle have den næste sprøjte... men det kom hun, på mærklig vis. Og så var den gal... hun blev helt oppustet, og kunne næsten ikke gå. Hun gik fra at veje 2,7 - 4 kg. Så hurtigt afsted til doktor igen... her skulle hun skannes, og fandt, ikke mindre end, en knude på over 300 g i hendes mave.... Vi valgte at lade hende operere. Og dyrelægen sagde at han hellere måtte fjerne hendes livmoder nu hvor han havde "åbnet hende", for så ville hun ikke blive syg igen.

Og heldigvis da... hun har aldrig haft det bedre. Aret er faktisk næsten ikke at se, og der kommer ikke mere "gult" fra hendes underliv (hvilket der har gjort fra den dag vi fik hende, men forrige ejer sagde at der ikke var noget galt) Hvilket der jo så var...en hel del må man sige...

Men min lille prinsesse er rask nu, og har det bedre end nogensinde før smiley

Men er det kun mig der syns det er en lille smule, for ikk at sige meget, forkert at 3 dyrelæger + forrige ejer påstår at der ikk var noget galt. Havde jo nær mistet hende smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For dårligt... syns jeg...
Kommentér på:
For dårligt... syns jeg...

Annonce