kryds fingre for berto.:- {{forumTopicSubject}}
fandt igår da jeg klippede berto en svulst lignende ting på hans venstre forben lige under ulvekloen, den er vel på størrelse med en stor ært, og meget rød.... Blev så ked af det... Vi har gennem det sidste stykke tid bemærket at han drikker meget, og så syns vi han er blevet så vommet lige midt på maven, er så skrækkelig bange for at der er noget meget galt, men krydser fingre for alt er ok.:-vi skal være der kl 14.45 idag...det skal lige siges at berto er 12 år til februar, han får dagligt piller mod dårligt hjerte og en kvart prednisolon for hans lungefibrose, han er en særdeles glad og frisk hund, lider på ingen måde selvom han har de skavanker i forvejen.... Håber i vil hjælpe mig og krydse alt for ham idag... 1000 tak for jeg vil og kan ikke undvære min bedste ven endnu...
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Men sikker på det nok skal gå:-)
Pøj pøj
maj 2004
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 4 Emner: 134 Svar: 331
maj 2004
og tak fordi i vil krydse for min lille hund:-) det er dejligt...
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.241
maj 2004
maj 2004
svulsten var en ganke godartet hudsvulst, (max har også haft en), den skal fjernes hvis salven ikke hjælper og hvis han slikker hul på den, så mit jule ønske opfyldt om at beholde min dejlige bassemand...
han har dog desvære stadig vand i lungerne, men skal så til at have vanddrivende og så skal vi droppe prednisolonen, så det er hjerte piller og vanddrivende, håber det hjælper
kryds fingre for berto.:-