{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

kryds fingre for berto.:- {{forumTopicSubject}}

fandt igår da jeg klippede berto en svulst lignende ting på hans venstre forben lige under ulvekloen, den er vel på størrelse med en stor ært, og meget rød.... Blev så ked af det... Vi har gennem det sidste stykke tid bemærket at han drikker meget, og så syns vi han er blevet så vommet lige midt på maven, er så skrækkelig bange for at der er noget meget galt, men krydser fingre for alt er ok.:-vi skal være der kl 14.45 idag...det skal lige siges at berto er 12 år til februar, han får dagligt piller mod dårligt hjerte og en kvart prednisolon for hans lungefibrose, han er en særdeles glad og frisk hund, lider på ingen måde selvom han har de skavanker i forvejen.... Håber i vil hjælpe mig og krydse alt for ham idag... 1000 tak for jeg vil og kan ikke undvære min bedste ven endnu...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kryds fingre for berto.:-
  • #1   17. dec 2009 Krydser bestemt fingre for dig, men selvom det lyder hårdt, så husk altid at vores gamle hunde skal være i live pga. dém selv og ikke pga. af vi mennesker.
    Men sikker på det nok skal gå:-)
    Pøj pøj

• #2   17. dec 2009 1000 tak skal i begge have, og nej berto skal ikke holdes i live hvis han lider, det ku vi aldrig drømme om... men håber på et positivt udfald så vi stadig kan være glade i julen... elsker den gamle hund så ubeskriveligt højt... føler jo ikke han er så gammel da vi jo fik ham som 6 årig, så jeg mangler mange år med ham endnu og max vil ikke undvære sin storebror... så berto skal med hjem igen...

• #4   17. dec 2009 ja det kan i tro jeg gør ligeså snart vi er hjemme fra dyrlægen skriver jeg hva de sagde...

og tak fordi i vil krydse for min lille hund:-) det er dejligt...

• #5   17. dec 2009 Her krydser vi også fingre og poter! Held og lykke med ham smiley

• #6   17. dec 2009 tak skal du have smiley

• #7   17. dec 2009 så er dyrlægen overstået...

svulsten var en ganke godartet hudsvulst, (max har også haft en), den skal fjernes hvis salven ikke hjælper og hvis han slikker hul på den, så mit jule ønske opfyldt om at beholde min dejlige bassemand...

han har dog desvære stadig vand i lungerne, men skal så til at have vanddrivende og så skal vi droppe prednisolonen, så det er hjerte piller og vanddrivende, håber det hjælper smiley

Kommentér på:
kryds fingre for berto.:-

Annonce