Min kanin blev dræbt. {{forumTopicSubject}}
Efter vi bestemte os for at få Chilly. Valgte vi at give min kanin til naboens pige. Hun ønskede sig meget en kanin og var blevet lovet en, når de skulle flytte i et nyt hus.
Chilly var også lidt for interesseret i kaninen, så vi spurgte hendes forældre om hun måtte få min kanin, Foxy. Da moderen sagde ja blev kæresten og jeg enige om ,at det ville være en god ide. Så skulle vi ikke være bekymret for Chilly og Foxy sammen.
Forældrene virker som nogle gode forældre, der går meget op i deres børn og de havde haft marsvin før, så vi mente, at det ikke ville være noget problem i at de fik Foxy.
Så i dag møder jeg dem, da jeg går tur med Chilly og jeg spørger selvfølgelig til kaninen. Moderen fortæller mig at den havde e ikke mere. Hvorfor? Jo, den var død. Hvordan det? Pigen havde hevet for meget i ham da Foxy havde sele på, så enten er han blevet kvalt eller også er han død af skræk. (håber han er død af skræk. Det må være mindre smertefuldt.)
Så nu sidder jeg her og har rigtig dårlig samvittighed. Jeg er både sur, vred og ked af det. Ikke mindst på pigen men også på forældrene. De må da være lidt opmærksomme.
Hold kæft hvor føler jeg mig dum. Troede jeg gjorde noget godt.
Og hvor har jeg bare ondt af min lille kanin. Nej ,hvor jeg fortryder at jeg ikke beholdte ham.
Håber de flytter ud i deres nye hus meget snart, for jeg gider ikke se på dem.
Dårlige kommentar frabedes. Har det dårlig nok i forvejen.
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 2.609
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 290
Kæresten kommer ikke hjem, da der er en som valge at hoppe ud foran et tog ved glostrup. Så nu er han taget i biffen med nogle venner, så jeg kan sidde her og tude for mig sev. Håber han vælger at tage hjem efter filmen.
Men det kommer and på om togene køre.
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Du stolede på at det var mennesker der ville tage sig godt af din kanin.....andte kunne du ikke i den situation.
Håber du snart kommer over det..
feb 2007
Og forældrene jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Gider ikke se dem mere.
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Det er en rigtig dum og trist situation.. Føler virkelig med dig.. Jeg kan sagtens sige at du ikke skal have dårlig samvitighed, for du gjorde alt med de bedste intentioner.. Men man kan aldrig lade være med at have dårlig samvitighed..
Kæmpe trøstekræmmer herfra.. Håber du snart får det bedre.. Og stakkels lille kanin.. Håber sgu også den er død af skræk for det andet ville være en trist død.. Uansvarlige forældre og uvidende tøs.. Da jeg var lille vidste jeg sgu godt hvordan jeg skulle behandle mit lille marsvin..
feb 2007
feb 2007
Jeg er bare ked af at han skulle dø på den måde. Det fortjener intet dyr.
feb 2007
Ved godt at det er forældrene den er galt med.
feb 2007
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
mar 2007
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 1.384
mar 2007
Jeg havde hamster siden jeg var omkring de 6 år (og før det havde min familie hund) hamsteren var "mit" ansvar, men selvfølgelig holdte min far (som den boede hos) øje med hvad vi lavede, og hjalp også med at fodre osv når vi ikke var der, men vi skulle selv skifte buret osv..
Hundene luftede mig og min bror sammen, i starten sammen med min mor (som hunden boede hos)
Da "jeg" havde en høne hos min far, blev der da også holdt øje med mig fra side linien..
Jeg sigeri kke man skal stå ved siden af barnet, men holde øje og gribe ind når det går for vidt (som i denne situation)
Selv når min lillesøster på 11 skal snakke med mine dyr holder jeg øje med hvad hun laver, især fordi hun ikke er vandt til dyr, da min mor ingen dyr har mere..
Min nevæ på 2, er jeg dog lige ved siden af, da han har de der pludselige børnebevægelser, der kræver hurtige rektioner fra en voksen så dyret ikke kommer til skade, selvom han har lært at man skal ae ae, så er en kattehale sjov at rive i lige pludselig syntes han..
mar 2007
Jeg gjorde det bestemt ikke for at værer ond, men for at give dyret nye oplevelser.. Så jeg tog skam mit "job" ganske alvorligt, så alvorligt som et barn nu kan tage ting.. Mine forældre stod som sagt ikke over nakken på mig hele tiden, men lavede hvad de nu skulel have lavet, men samtidigt holdte de øje med hvad jeg lavede.. (som gode forældre gør ved deres børn)
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Stakkels kanin, kan godt forstå du er ked af det.
mar 2007
Min kanin blev dræbt.