{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har i redet hund??
  • #1   7. sep 2007 tja det kan man vel godt sige.
    der hvor vi boede før havde vi i mange år en Beagle der strøjfede rundt i nabolaget, vi blev altid mødt med et grrr når vi sagde han skulle gå hjem.
    stor var min forbavselse da også da han en dag kom ind i vores gårdhave og lige som ville os noget.
    nu var Pelle blevet noget oppe i årene og da jeg fulgte hans blik så jeg en kæmpekat, stå på lur.
    Kom så Pelle sagde jeg så går vi hjem. og Pelle gik lige så stille med ved min fod, med den lumske kat efter os.
    da vi nåede ned til hans hus blev vi modtaget af en bekymret familie. Pelle var nemlig blevet så gammel at han var på medicin og nu havde han været væk længe.
    ja det er i nødens stund man skal kende sine venner.
    og Pelle var da heller ikke en "hr hvem som helst" han havde engang reddet familien fra at brænde inde en nat i hans ungdom

• #2   7. sep 2007 Ja det har jeg =)

Jeg var 13 og på ridetur med en veninde..
    På turen møder vi en hund der står og hakker en død måge i sig; hunden er mager ud over alle grænser ser ussel og usoigneret ud..

Min veninde fortæller, at hunden hedder Rikke og er ejet af en gammel mand der ikke kan passe sine dyr ordentligt - feks er hans køer blevet taget fra ham året før.
    Hun fortæller også at Rikke har fået hvalpe med en labrador, og da Rikke er en gravhund har fødslen taget hårdt på hende - hvalpene var store og mange.. Hvalpene blev efter et par uger aflivet (skudt sikkert) da de ikke fik nærring nok af Rikke - hun har jo ikke haft noget at give af Oo

Vi red hjem med hestene, og på tilbagevejen stoppede jeg og puttede Rikke ned i min rygsæk.
    Sad med en meget svag og ussel hund hele vejen hjem, og ringede senere til politiet..

Rikke blev hentet, og jeg fik lovning på at måtte købe hende hvis ejeren ikke hentede den, eller blev set som ukyndig til at tage vare på hende..

Desværre var Rikke så udsultet og svag at hun døde på internatet dagen efter..

• #3   7. sep 2007 næh..

• #4   7. sep 2007 Hmm...det kan man vel godt sige..har samson og victor og oscar - samson skulle have været aflivet, var tævet og udsultet da vi fik ham..
    Oscar skulle ha været sultet ihjel (manne reddede dem alle 7) og han var tynd, nervøs og bange da han kom her hjem..det var han ikke da han flyttede her fra..
    Victors historie står i hans profil..

• #5   7. sep 2007 til alle sammen:
    okay...godt at høre at nogle har reddet dyr:)

til nina: syndt at rikke døde..

• #7   7. sep 2007 Kan huske mig og min veninde engang reddede en lille kat der var helt filtret ind i et fodboldsnet.
    Den trak næsten ikke vejret da vi kom, og vi var ovre og banke på i de nærliggende villaer for at låne en saks, og faktisk ramte vi ejerens dør, og vores heltedåd gav os lige 100 kr. hver!!!!!
    Ret vildt når man er 10 år gammel og ikke regner med andet end at redde en lille kat smiley

• #8   7. sep 2007 ja vi har chrissie som er en af de 7 hvalpe MT beskriver... smiler...

• #9   7. sep 2007 Reddet og reddet.....jeg har internat hunde jeg i hvert tilfælde giver et bedre liv end de mange gange har haft.

• #10   7. sep 2007 Nej, men ville skam gøre hvad jeg kunne, hvis jeg kom ud for, at en hund skulle redes eller hvad man siger smiley

• #11   7. sep 2007 Ja og jeg tog 4 af de hvalpe MT skriver om og fandt nye hjem :o)

• #12   7. sep 2007 ja og nr 7 fik jeg også med hjem smiley

• #13   7. sep 2007 Dette skrev jeg jule aften i år :o) det var godt nok ikke mig der redede hunden , men synes det var så dejligt ;o)

Skrevet: 24-12-2006 16:22:19

I dag startede vores jule aften kl 12 , da min søster skulle på job kl 15. Så da gaverne var åbnet , gik min far og bror en tur, min søster bor på en går , og de gik en tur ud i laden , de kom så tilbage for at fortælle at der langt orbe under taget på halmen sad en hund , min svoger gik så med der ud , og de fik hjulpet hunden ned, den var så tynd , py ha det var et grimt syn , den havde også en del skræmmer , de ringede så til politiet , mens vi gav den lidt mad og drikke , der gik under en ½ time , så var ejeren her , og han var så glad , hunden havde været væk i 14 dage ... han sagde også at han børn var så lykkelige over at hunde nu var fundet :o)) så en god slutning , her på en jule aften :o)

• #14   7. sep 2007 mener selvfølgelig sidste år :oD det går sku godt...

• #15   7. sep 2007 JA... min egen ... ikke en af dem jeg har nu.
    Min 6mdr's New Foundlænder hvalp fik knuden fra et tyggeben i halsen, og kunne ikke få luft....knuden var for stor til at skubbe ned.... så op men hunden under armen , med hovedet nedad... og så bare banke den i ryggen...( ligesom med små børn, hvis de får noget i halsen )....og endlig kom det op... ...alt gik heldigvis godt.. pyyy haaa

• #16   7. sep 2007 Ja, jeg reddede min dejlige Money fra aflivning. Hun havde en lang og tragisk fortid med sig, men alligevel var der noget ved hende.. Nu har vi en fantastisk familiehund som passer på os..

Kommentér på:
har i redet hund??

Annonce