redet en hund! redet en hund!
Idag da jeg havde fri fra skole gik mig og 2 fra min klasse op mod bussen/toget, pludselig siger jeg, ser der løber sgu da en hund, og i samme øjeblik er den ved at blive kørt over, heldigvis var føren af bilen hurtig til at trykke på bremseren så den ikke ramte. da vi kom derhen kunne vi ikke finde hunden, og vi gik videre, igen henne ved banegården kommer den løbende den render ud på toget skinnerne, vi får den heldigvis kaldt op til os, toget suser forbi kort efter hun er kommet op. nå hvad gør vi så. Jo ser om den har et navneskilt i halsbåndet men nej. hmmm øv... den strop jeg havde til at hænge på min taske passede lige til at den kunne sidde i den halsbånd. okay. næste problem. Pludselig kommer vi i tanke om der ligger et dyrehospital 200 M derfra, jeg løber derover, det kunne jo være en af deres, men nej det er det heller ikke, jeg får bare beskeden at de ikke kunne gøre noget og fik nogle hundekiks. nå lidt efter går den anden derover fra min klasse og fortæller også hele historien hun tror så hun er blevet kørt ned men det er den jo ikke, og hun sagde fandme "for ellers skulle i jo bare have ladet den ligge" okay men er så ukærlig at gør det, men okay de kommer og og tager hun de har et rem med, det eneste de siger til os er bare tak skal i have... hvad mon de gør ved den nu, håber den har en chip eller er øremærket for håber for alt i verdenen at den finder sin ejermand...
skal lige sige at hunden var rigtig sød og lydhør, når vi sagde sit sat den sig, og han var rigtig kælen..
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
Var det mig der boede i det område, så skulle jeg ALDRIG bruge det dyrehospital.
jul 2005
Et andet eks. var for nogle år siden, hvor vi kom kørende, da dem foran om ramte en kat. Vi standsede og gik over i retningen af hvor vi så katten løbe hen, og fandt den med store smerter og meget skræmt. Dem der havde ramt den var også standset.
Jeg skyndte mig at ringe til Falck, der sagde de ville sende en. Efter en halv time ringe jeg igen, men fik den besked at de var på vej. Katten ånede ud, og tabte kampen, en lang og smertefuld kamp. Der gik over en time før Falck kom, i form af en AUTOHJÆLP, det var s.. ikke bilen den var gal med. Ham kom hen og sparkede lidt til katten inden han løftede den op i hale og tog den med. Jeg var rasende.
Hvad er det for et samfund vi lever i?
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 208
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
Håber hund og ejer bliver lykkelig genforenet
jul 2005
sep 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 16
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 208