651 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

redet en hund! redet en hund!

Idag da jeg havde fri fra skole gik mig og 2 fra min klasse op mod bussen/toget, pludselig siger jeg, ser der løber sgu da en hund, og i samme øjeblik er den ved at blive kørt over, heldigvis var føren af bilen hurtig til at trykke på bremseren så den ikke ramte. da vi kom derhen kunne vi ikke finde hunden, og vi gik videre, igen henne ved banegården kommer den løbende den render ud på toget skinnerne, vi får den heldigvis kaldt op til os, toget suser forbi kort efter hun er kommet op. nå hvad gør vi så. Jo ser om den har et navneskilt i halsbåndet men nej. hmmm øv... den strop jeg havde til at hænge på min taske passede lige til at den kunne sidde i den halsbånd. okay. næste problem. Pludselig kommer vi i tanke om der ligger et dyrehospital 200 M derfra, jeg løber derover, det kunne jo være en af deres, men nej det er det heller ikke, jeg får bare beskeden at de ikke kunne gøre noget og fik nogle hundekiks. nå lidt efter går den anden derover fra min klasse og fortæller også hele historien hun tror så hun er blevet kørt ned men det er den jo ikke, og hun sagde fandme "for ellers skulle i jo bare have ladet den ligge" okay men er så ukærlig at gør det, men okay de kommer og og tager hun de har et rem med, det eneste de siger til os er bare tak skal i have... hvad mon de gør ved den nu, håber den har en chip eller er øremærket for håber for alt i verdenen at den finder sin ejermand...

skal lige sige at hunden var rigtig sød og lydhør, når vi sagde sit sat den sig, og han var rigtig kælen..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  redet en hund!
  • #1   20. sep 2005 Det er skræmmende hvordan personer der arbejder med dyr, kan være så ubarmhjertig smiley

Var det mig der boede i det område, så skulle jeg ALDRIG bruge det dyrehospital.

• #2   20. sep 2005 Falck f.eks. får en stor pose penge for at hjælpe dyr i nød. Men da nøden var ude i fredags ville de ikke hjælpe.

Et andet eks. var for nogle år siden, hvor vi kom kørende, da dem foran om ramte en kat. Vi standsede og gik over i retningen af hvor vi så katten løbe hen, og fandt den med store smerter og meget skræmt. Dem der havde ramt den var også standset.

Jeg skyndte mig at ringe til Falck, der sagde de ville sende en. Efter en halv time ringe jeg igen, men fik den besked at de var på vej. Katten ånede ud, og tabte kampen, en lang og smertefuld kamp. Der gik over en time før Falck kom, i form af en AUTOHJÆLP, det var s.. ikke bilen den var gal med. Ham kom hen og sparkede lidt til katten inden han løftede den op i hale og tog den med. Jeg var rasende.

Hvad er det for et samfund vi lever i?

• #3   20. sep 2005 ja det er fandme for dårligt

• #4   20. sep 2005 STORT klap på skulderen til dig, godt stykke arbejde til dig og dine venner.

Håber hund og ejer bliver lykkelig genforenet

• #5   20. sep 2005 Har du hørt om den er kommet hjem?

• #6   20. sep 2005 det var godt i så den..

• #7   20. sep 2005 tak skal i have, Men ville have haft det utroligt dårligt hvis jeg ikke havde gjort noget, og den stakkels hun dja og også den ejer... Man kunne sagtens se at hunden var urolig og ikke rigtig kunnde finde ud af det... Nej det har jeg desværre ikke hørt. dem var det dyrehospital sagde bare tak og så gik de med hunden, det skar virkelig i mit hjerte. men håber at den er rolig og er kommet hjem til sin ejer... Ja jeg vil da lige undersøge det med klage til dyrelægeforeningen.... Har de en hjemmeside?

Kommentér på:
redet en hund!

Annonce