{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.208 visninger | Oprettet:

HG trænger til lidt sjov ... hi hi {{forumTopicSubject}}

91-årige Arne gik til lægen og forlangte straks at få taget en sædprøve.
Lægen var lidt skeptisk, men gav manden en lille beholder og sagde:
– Tag denne beholder og kom tilbage om 3 dage med en sædprøve.
Om fredagen kom Arne tilbage og gav lidt skuffet beholderen til lægen. Den var præcis lige tom og ren som tre dage tidligere.
Lægen undrede sig over, hvad der var sket, og Arne sagde:
– Jo, ser du. Først forsøgte jeg med min højre hånd, men der skete ikke noget. Så forsøgte jeg med venstre hånd, men stadig ingen succes. Så kaldte jeg efter min kone for at få hjælp. Hun forsøgte først med højre hånd og bagefter med venstre hånd, men der skete ikke noget. Så forsøgte hun med munden – først med gebis, så uden, men der skete intet.
91-årige Arne sukkede og fortsatte:
– Vi ringede også til vores nabo Grethe – og hun er kun 76. Hun forsøgte også. Første med begge hænder, så i armhulen. Hun forsøgte sågar at klemme den mellem knæene, men der skete ikke noget.
Lægen var helt i chok.
– Det mener du ikke seriøst? Bad I virkelig jeres nabo om hjælp?!
– Ja, sagde Arne. Og uanset hvor meget vi forsøgte, så kunne vi ikke få det satans låg af! .... smiley
......................................................................
Det er tilladt at grine ... og selv finde på noget sjovt .... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG trænger til lidt sjov ... hi hi
  • #1   19. mar 2022 Der var gået et stykke tid siden skabelsen. Eva tullede rundt i Paradisets idyl, men noget var begyndt at gå hende på.
    - Kære Gud, jeg kan godt se, at der er smukt her i Edens Have. Dyrene er søde ved hinanden, og slangen er nuttet, men jeg keder mig, og jeg er træt af at skulle spise alle de æbler. Jeg ved, det er godt for min intelligens, men æblemost, æblemos og æblekage morgen middag og aften, det er bare for meget!
    - Hm, sagde Gud, - Jeg bliver nok nødt til at skabe en mand til dig.
    - En mand, hvad er det for noget? spurgte Eva.
    - En mand er en simpel skabning. Han er større og stærkere end du, han er vild med jagt, krig og slagsmål og synes, det er utrolig sjovt at sparke til en bold. Han lyver, praler og overdriver. Han snorker om natten og ser dum ud, når han vågner. Han har aldrig spist af Kundskabens Træ og er ikke nær så kvik som du. Han roder sig konstant ind i vanskeligheder, som du må redde ham ud af. Til gengæld vil jeg skabe ham, så han er anatomisk perfekt til at opfylde alle dine behov. Tro mig, du vil aldrig komme til at kede dig igen!
    - Nåh, det må vi så håbe på, svarede Eva, ikke helt overbevist.
    - Lige en sidste ting, sagde Gud. - Han er utrolig stolt og forfængelig. Vi bliver nødt til at bilde ham ind, at han blev skabt først. Det må så forblive vores lille hemmelighed, du ved, sådan kvinde til kvinde. c",)

• #2   20. mar 2022 Håber ikke at der er nogen der bliver stødt når nu der er krig i Ukraine.

profilbillede
  • #3   20. mar 2022 I går fandt min mand en kakerlak i køkkenet.
    Han gjorde hele køkkenet rent fra gulv til loft.
    I morgen vil jeg lægge en i badeværelset.

• #4   20. mar 2022 En femtenårig amish-dreng og hans far var i et indkøbscenter. De var forbløffet over næsten alt, hvad de så, men især over to skinnende, sølvfarvede vægge, der kunne skilles ad og glide sammen igen.
    Drengen spurgte: "Hvad er det her, far?" Faderen (som aldrig havde set en elevator) svarede: "Søn, jeg har aldrig set noget lignende i mit liv, jeg ved ikke, hvad det er."
    Mens drengen og hans far så forbløffet til, bevægede en fed gammel dame i kørestol sig hen til de bevægelige vægge og trykkede på en knap.
    Væggene åbnede sig, og damen rullede ind mellem dem og ind i det lille rum. Væggene lukkede sig, og drengen og hans far så de små tal over væggene lyse op i rækkefølge.
    De fortsatte med at se på, indtil det nåede det sidste tal, og så begyndte tallene at lyse i omvendt rækkefølge. Endelig åbnede væggene sig igen, og en smuk 24-årig blondine trådte ud. Faderen, der ikke kunne tage øjnene fra den unge kvinde, sagde stille og roligt til sin søn...
    "Gå hen og hent din mor

• #5   21. mar 2022 En bonde er ved at køre korn ind.

Da han skal losse kornet, smutter vognlemmen og knuser hans knæ. Han kommer på sygehuset og får benet i gips.

.Hver gang der kommer en sygeplejerske ind, læser hun journalen, løfter dynen og tager et hurtigt kig.

Bonden undrer sig og spørger lægen: Hvad står der i journalen?

Lægen svarer: Under sædudtømning faldt lem ned og knuste knæ.

• #6   21. mar 2022 ..

profilbillede
  • #7   21. mar 2022

profilbillede
  • #8   21. mar 2022

profilbillede
  • #9   21. mar 2022

profilbillede
  • #10   21. mar 2022

profilbillede
  • #11   23. mar 2022 En mand får armen revet af ved en trafik-ulykke, og får tilbudt en robotarm som forsøg.
    Manden acceptere selvfølgelig, og lægen siger til ham:"Nu skal du bare sige til armen hvad den skal gøre, og så gør armen det! Men du skal være lidt varsom, da armen gør præcis hvad du siger!"
    Senere skal manden på wc, og tænker at det her er jo alletiders mulighed for at afprøve armen.
    Manden siger til armen:"Lyn mine bukser ned."
    Armen lyner bukserne ned.
    "Tag min tissemand frem:"
    Armen tager tissemanden frem.
    Manden tisser og tænker:"Fedt, det virker:"
    Da han er færdig siger han:"Ryst den:"
    Armen ryster tissemanden.....
    "Hæ,hæ.. tænker manden, det her føles da meget sjovt..."
    "Ryst den igen" siger manden.
    "Ryst den MEGET!!!"
    Armen ryster tissemanden meget,
    og manden bliver helt vild og råber:"Riv den af..........

• #12   23. mar 2022 .

profilbillede
  • #13   24. mar 2022 ....

profilbillede
  • #14   26. mar 2022 .

profilbillede
  • #15   3. apr 2022 Hvis du går og overvejer om du skal have en tatovering, men ikke rigtig ved, hvad det skal være så er her et godt forslag.

profilbillede
Kommentér på:
HG trænger til lidt sjov ... hi hi

Annonce