{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Nøøj hvor er jeg træt {{forumTopicSubject}}

af min kæreste, ja det her er en rigtig kæreste brokke tråd!!

Vores ene hund har allergi, og hver eneste gang vi kommer fra dyrlægen siger han, ja det tror jeg bestemt ikke virker, hun har ikke allergi mod lager mider, bla bla bla.. han mener også at man på en 2-4 uger kan se om noget andet foder virker på hende osv, ja i det hele taget tror han at han er meget klogere en de 3 dyrlæger vi har været ved. og han har så lige taget en laburant uddannelse så han ved at man ikke kan se i en blodprøve hvad hun har allergi mod!

gud hvor er jeg dog træt af ham når han er sådan!

andre der har mænd der tror de er klogere en hele verden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøøj hvor er jeg træt
  • #1   31. aug 2007 han har så lige taget en laburant uddannelse så han ved at man ikke kan se i en blodprøve hvad hun har allergi mod!

Han har så lige taget en laburant uddannelse i mellem tiden skulle der stå

• #2   31. aug 2007 Hmmm....jo...kender det alt for godt...!!!

Typisk mænd....!!!

• #3   31. aug 2007 hehe

• #4   31. aug 2007 Øv hvor træls:o( Typisk mænd hehe

Møffe har osse allergi (heldigvis ikke så slem), og jeg skal oss til at have undersøgt for hvad, for foderskift og div andre tiltag har ikke hjulpet.

• #6   31. aug 2007 The YAKUZA Don

Intet rødstrømperi i at have en irriterende kæreste!!

Du kan vel også have en irriterende kæreste uden at være rødstrømpe ik´? smiley

• #7   31. aug 2007 Jeg HADER folk som snakker om noget de intet ander noget om, som han fx gør når han tror han både er dyrlæge, laburant og ja i det hele taget guru inden for det område, for det er sku ikke han der sidder hver dag og prøver at gøre sig klogere på hvad det er hun fejler.

rødstrømpe eller ej, men jeg prøver sku heller ikke at belære ham om biler, netop fordi jeg ikke ved hvad jeg snakker om!

• #8   31. aug 2007 Min kæreste og mig er heldigvis så forskellige og har så forskellige uddannelser, at vi kan kloge os på vidt forskellige ting:-)

Men irriterende kan han da godt være alligevel:-)

• #9   31. aug 2007 og jeg tror ikke blindt på hvad vi for afvide, men den dyrlæge vi har nu er virkelig dygtig og kæmper en brag kamp for hende, så jeg tror sku på hvad hun siger, og prøver også at gøre som hun foreslår vi skal.

andet er sku for dumt altså, hvis man ikke gør det, så skal man lade være med at betale en formue for at de fortæller dig det.

• #11   31. aug 2007 Jep.....

Min mand har ALDRIG gået en tur, givet et måltid mad, børstet, klippet negle, opdraget, trænet, aktiveret eller noget andet med vores hunde.

Alligevel er han fuld af "gode" råd konstant. Alt bliver kommenteret og gode råd regner gennem huset.

Vi har nu haft hunde i 28 år (ud over en periode på 3 hvor vi boede i England), og han mener altså selv, hans "erfaring" slår alt og alles.

• #12   31. aug 2007 uha jeg tror også jeg vil smutte ud til en veninde eller noget inden jeg bider hoved af ham..

når ha ner i det humør kan han virkelig få mit pis i kog, og når man så samtidigt er gravid, skal han passe på han ikke mangler han ynglings kropsdel inden aftenen er omme smiley

• #13   31. aug 2007 janie,

det lyder ret meget som min kæreste, det her er hans første hunde, og jeg har altid haft hund, så det pisser mig af at han skal spille så bedre videne en alle andre.
    han tror han er klogere en ALLE hundefolk, jeg kan sidde og sige en ting til ham, dagen efter høre jeg ham fortælle det vidre til en ven som om det er en selvfølge, til trods for han aldrig selv gør det med vores hunde.

mænd altså!!

• #14   31. aug 2007 The YAKUZA Don .

lol se deter grunden til han fx aldrig for lov til at vaske tøj, sidst han gjorde det blev alle sokkerne røde, fordi hans røde bluse lige skulle vaskes med

• #15   31. aug 2007 Christian L;

I at gule håndklæder er noget sata.. møg???

• #17   31. aug 2007 haha det er sku det samme som i ikke kan ramme vaske tøjs kurven men altid gulvet lige ved siden af, man skulle tro i forventede at det kraglede derop selv *ss*

7-9-13 har jeg ikke farvet noget tøj, men det kan jo være det sker en dag med kærestens smiley

• #18   31. aug 2007 Nå jeg vil smutte ud med hundene og så hen og se film, tak fordi i gad høre på mit brok over en duuuuuuuuuuum kæreste smiley

• #20   31. aug 2007 Her er det vist mig der er den trælse! Jeg står med det meste af opdragelsen af hundene, indretning, oprydning, rengøring og ja finde tøj til ham!!! Og så brokker jeg mig af h.... til over han ikke hjælper til, men når han så gør det, så skælder jeg ud over han ikke opdrager på hundene på en korrekt måde, brokker mig over at tingene står forkert, brokker mig over at der ikke er gjort ordenlig rent og over hans tøj på ingen måde passer sammen, og han ikke skal vise sig udenfor en dør...
    Hmmm utroligt hvad han finder sig i smiley smiley

• #21   31. aug 2007 Daisie L

Nej det kunne jeg aldrig drømme om, fløjter lige så uskyldigt smiley

Så skulle det da lige være at han selv måtte vaske tøj, det andet bliver for dyrt i længden *ss*

• #22   31. aug 2007 Mette, jamen skal de da ikke havde det sådan ? *ss*

• #23   31. aug 2007 Ha ha jo, ellers ville de jo ikke være til at være i rum med smiley

• #24   31. aug 2007 Simon og Mette;

LOL!!!! - Jeg er præcis på samme måde bortset fra at jeg er ligeglad med hvordan han tøjs matcher - bortset fra en enkelt gang, hvor han på vej til en jobsamtale vandrede ud af soveværelset i tennissokker!!!

• #26   31. aug 2007 Simon han gør det så dagligt!! Og det er endnu værre når han skal give hans datter tøj på! Der ligger jeg simpelthen tøj frem til hende i sæt, han skal give hende på, hvis jeg ikke er der når hun skal have tøj på!! Men det værste er når han støvsuger, fatter ikke hvordan det kan være så skide svært at tage mundstykket af, og støvsuge ude i kanterne !!! Hvis man alligevel ikke støvsuger ordenligt, kan man alligevel bare lade helt være smiley

• #27   31. aug 2007 typisk mænd... smil
    kender det for godt...

• #30   31. aug 2007 The Yakuza dan*: Det kan være møv og fister vil gøre dig selskab smiley De er måske ikke damer, men garanterede veltrænede smiley

• #32   31. aug 2007 Simon og Mette;

*GG* Den kender vi også her!!! Man tager ikke mundstykket af..... Man undlader tilmed også at støvsuge der hvor støvsugerrøret med mundstykket ikke kan gå ind under - for hvordan dælen skulle det kunne lade sig gøre:-/

• #33   31. aug 2007 Ja, og vaske op betyder: fylde hele vasken med vand, og putte alting derned! - Så forsvinder det garanteret af sig selv smiley

• #34   31. aug 2007 - eller at putte alt sammen neden UNDER vasken - for så kan man ikke se den længere!!! Tsk tsk...

• #35   31. aug 2007 Eller at rydde tøj op, putte ALT inklusiv nyvasket tøj der skulle være lagt på plads, i vasketøjskurven!!

• #36   31. aug 2007 Lyder som om der er nogen der skal i´gang med klikkeren. Simple øvelser kan indlæres lynhurtigt med sådan en;o)

• #37   31. aug 2007 Tror jeg også.. Han er meget madglad, så indlæring af klikker burde derfor være til at gå til!! Derudover er han også meget glad for at dytte med hornet i vores bil, hvilket jo også kan bruges som motivationsfaktor i forbindelse med indlæring af klikker

• #38   31. aug 2007 Jamen så må du hellere se at komme igang. Jeg har osse hørt at legetøj (i dit tilfælde hornet) kan være en bedre motivation end mad, så rigtig god idé der.

Og når en hund kan lære at pytte legetøj i en kasse, må han bestemt osse kunne lære at lægge tøjet i kurven *G*

• #39   31. aug 2007 Hmmm, jeg har godt nok mine tvivl... Tror bare sådan nogle handlinger er modstridende racens funktioner... Det må være avlet væk generation efter generation, hvis det nogensinde har været der altså...

• #40   31. aug 2007 Det bedste herhjemme er når kæresten vil lave mad til mig... Jeg fatter ikke hvordan man kan sprøjte så megt med maden, at det lander på vinduer, vægge og gulvet... Øjensynligt er det også en umulighed at tage opvasken i MENS man er i gang med at lave mad - der står bunker af beskidte gryder, skåle, tallerkener og bestik når han har været i køkkene. Sidst, men ikke mindst kan han ikke time hans madlavning... Og jeg kan ikke lade være med at blande mig (officielt hedder jeg køkken-kællingen herhjemme!!)... "hvis jeg koger spaghettien nu, så kan jeg jo bare starte med at skære løg, hvidløg, svitse kød og alt det der bagefter" - "og selvfølgelig se lidt tennis"....

... Det man så kan glæde sig over er, at de da i det mindste mener det godt - og forsøger!! smiley

• #41   31. aug 2007 Ja.. sidste gang simon skulle lave mad havde han købt fryse pomfritter.. skal bare puttes i ovnen efter deklerationen, og voila, allegivel lykkes det på mystisk vis at blive "sten-fritter" i stedet! Ikke en gang hundene kunne tykke dem.. Men det er tanken der tæller smiley

Kommentér på:
Nøøj hvor er jeg træt

Annonce