{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

Nøøj et chock han gav mig {{forumTopicSubject}}

Puuh det lille dyr gav mig en seriøs forskrækkelse idag smiley

Jeg kommer glad hjem fra byen, har købt en hundebørste og et par kødben til den lille hund, og glæder mig til "vi" skal tage det i brug.

Sætter nøglen i hoveddøren med forventning om, at blive mødt af en glad lille hund smiley
Åbner døren og bliver mødt af........... INGENTING.......
Hjertet ryger op i halsen, og diverse skrækscenarier kører i allerede nu rundt i knolden på mig smiley
Jeg kalder på det lille dyr, men får intet svar, - Aldrig før har tavshed været så larmende....

Jeg kalder igen, og nu hører jeg en lille piven, puuh, han er i live...

Går ind i lejligheden og ser, at badeværelsesdøren er lukket...
-Så det lille fjols har simpelthen fået lukket sig selv inde på badeværelset:)

For h..... en forskrækkelse han gav mig :0))

Hele scenariet tog max et halvt minut, men hvor kan man dog nå, at tænke mange tanker på så kort tid...

Mickey blev selvfølgelig lukket ud af badeværelset igen med STOOR gensynsglæde til følge :0))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøøj et chock han gav mig
  • #1   2. sep 2010 det har jeg også oplevet. det var bare ikke sjovt. jeg havde så bare ladet hundene være i stuen, og åbenbart glemt at lukke til kelderen som jeg plejer. hvor hundene var gået ned, og så var gået helt ud i vores vaskerum og fået lukket døren. det tog mig så over 1 min. at finde dem igen. absolut ikke sjovt.

• #2   2. sep 2010 kender det godt.
    vi har lige købt brændeovn og Balder var pludselig pist væk... han var bare faldet i søvn under brændeovnen.
    min gamle hund, dengang han var hvalp var han også pist væk en dag.. og jeg ledte og kaldte i hele huset. rundt i haven. han var bare væk... ud og lede i over en time.. men ingen held... jeg begynder at ringe rundt til venner for at lave eftersøgningshold.. og så... dumme hund kom han kravlende ud fra under sofaen. han havde fået lavet hul i betrækket og var kravlet op i sofaen og faldet i søvn...

ja man kan ment få grimme billeder i hovedet når de små kræ er pist...

• #3   2. sep 2010 har også en oplevelse...min lille pomse han var væk vi kladte og kaldte og jeg gik total i panik,,jeg skreg og begyndte bare at tude,,han har altid haft en meget speciel plads i mit hjerte...
    vi startede bilen og kørte rundt herude for at se om han var løbet derud af
    jeg var helt rådlød kunne slet ikke forstå det for han plejede nu kun at være hvor jeg var

vi kom hjem og jeg gik i gang med at åbne alle køkkenskabe og vupti der sad han den lille:-))

• #4   2. sep 2010 Ja, hvis bare de så kunne give lyd fra sig, de små!

Dog, ved nærmere eftertanke, så tror jeg nu, at mine naboer er ret glade for, at han ikke har gået helt i selvsving :0))

• #5   2. sep 2010 Hehe.. Jeg har også fundet Munthe i mit skab..

• #6   2. sep 2010 Nårh, må man gerne grine lidt af jeres "bortkomne" hunde, når nu alle historierne endte lykkeligt?

• #7   2. sep 2010 Marianne og Jens H - Det kan du tro!! Min må du i hvert fald gerne... hehe

• #8   2. sep 2010 grin bare. det gør vi også selv når vi tænker tilbage på det..

• #9   2. sep 2010 Marianne og Jens

Det må man helt sikkert :0))

• #10   2. sep 2010 In that case:
    HAHAHAHAHAHA!!

Og når det så er sagt, så kan jeg mærke helt ind i knoglerne, hvor skrækkeligt det må være at komme hjem og så er der bare helt stille, så ae ae til jer, der har så ubetænksomme hunde smiley

• #11   2. sep 2010 Jeg har oplevet min ene kat var væk da hun var killing. Fandt hende i skraldespanden under vasken - i ved i den pose der hænger på sådan et stativ på skabsdøren xD

• #12   2. sep 2010 Good luck Chuck

nemlig. den har jeg også været ude for.

har også en gang passet min mor schæfer inden jeg selv fik hund. og jeg skulle kun lige handle i 5 min. og da jeg kommer hjem ligger hun krøllet helt sammen undertrappen til første salen, og mit hamster bur ligger på gulvet med halm og spåner over hele gulvet. der gik en halv time før hun kom ud under trappen.

• #13   2. sep 2010 Jeg har også oplevet noget lignende smiley
    Jeg kom hjem og Ozzy kom ikke ud og sagde hej som han plejede og der var helt stille.
    Jeg kaldte højt på ham mange gange og gik rundt og ledte i lejligheden, men han var der ikke.
    efter et godt stykke tid hørte jeg noget små skramle inde under sengen.
    Ud kom Ozzy helt ør og rundt på på gulvet.
    Han havde ligget dernede og sovet så tungt at han slet ikke havde hørt mig smiley

Kommentér på:
Nøøj et chock han gav mig

Annonce