Sygdom og arbejde Sygdom og arbejde
HG plejer at være et godt sted at komme af med lidt frustrationer, så her kommer mine.
Jeg fik det dårligt onsdag over middag på arbejde.
Ondt i hele kroppen og kvalme. Jeg blev min arbejdstid ud, selvom jeg havde det virkelig dårligt.
Jeg melder mig syg torsdag, og får taget en test.
Jeg har lagt i sengen siden.
UTesten er negativ, så ingen corona.
Jeg er tilkaldevikar men har pt ret faste timer.
Det føles ligesom førhen, når man havde influenza, hvor man havde ondt i hele kroppen, og ikke kunne være nogen steder.
Igår fik jeg en besked fra chefen om, at hun ikke kunne forstå, at jeg ikke havde fået svar på min test.
Nu har jeg så fået en besked fra chefen, om at det er vigtigt, at jeg kommer hurtigst muligt.
Jeg har lagt i sengen siden onsdag aften nu.
Jeg for fuld forståelse for, at hun er frustreret fordi alle er syge med corona, men hvad filan skal jeg lige gøre.
Jeg kan ikke arbejde, når jeg har det sådan her.
Jeg føler mere eller mindre, at hun ikke tror på mig.
Jeg ved godt at stedet sejler lige pt, men corona eller ej, så er jeg stadig syg.
Synes godt nok, at det er en rådden måde at behandle folk på :(.
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.421
Når man er syg, skal man blive hjemme.
Mandag morgen ringede hjemmeplejen for at høre, om jeg selv kunne klare min mand. Det var ikke særlig fedt, da jeg har bedt om mere hjemmepleje de næste 6 uger, fordi jeg er på kursus. Men jeg tænkte, at der nok er mange andre borgere, som er endnu dårligere end min mand, så jeg sagde, at vi nok klarede os. Det blev så først fredag, at vi så hjemmeplejen igen.
Hvis vi alle gør det vi kan, så kan dem der er syge, måske få lov til at blive raske.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 899 Svar: 11.902
Jeg fik taget en PCR test i torsdags.
Men det er som om det kun er corona der er en gyldig grund
Lise-Lotte- Tak
Jeg vidste godt at det ville blive sådan her. Det er lidt sygt, at sidde og håbe på, at ens corona test er positiv.
Ved slet ikke have jeg skal svare til hendes sidst mail. Selvfølgelig kommer jeg så snart jeg er frisk igen.
jan 2019
Følger: 1 Følgere: 73 Hunde: 5 Emner: 34 Svar: 2.369
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.136
Jeg har et eller andet sted ondt af alle jer, der ikke kan arbejde hjemmefra - ment på den måde, at jeg tror, I bliver presset noget hårdere end os andre, der godt kan. Og det er virkelig ikke fair overfor jer.
Jeg er selv testet positiv for corona lige nu, men er kun ramt med lidt træthed. Jeg kan arbejde hjemmefra - Dog har min chef gjort det meget tydeligt for mig, at hvis jeg bliver skidt tilpas, så skal jeg altså bare logge af og overlade resten til mine kollegaer. Også selvom vi har travlt. Sådan en chef er guld værd.
aug 2006
Arbejder i en vuggestue, så vi vælter os jo ubeskyttet rundt i smitte dagen lang.
Jeg er 1 til 1 på et barn, og jeg ved at det er væltet for hende de sidste 2 dage.
Hvem skal lige samle op på det...Det skal jeg.
Det er ikke ligefremt sjovt for nogen.
Man kan åbentbart ikke fejle andet end corona.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 955 Svar: 18.093
Jeg ville tage telefonen og ringe til min læge, og fortælle det som det er, så er vedkommende informeret hvis leder skulle bede om en lægerklæring, samt høre om ikke lægen er enig med dig i at det måske er en influenza..derefter vil jeg skrive til leder og sige du har talt med lægen og at du selvfølgelig ikke kan komme før du er rask nok ..
en af de institutioner jeg administrere for måtte lukke en uge for 2 uger siden, en anden institution tror jeg er på vej ... det er en ulykkelig og træls situation og jeg forstår godt de pressede ledere, men det er ikke personalets ansvar ... så må lederne presse det politiske system, hvilket faktisk allerede er sket da det i ugens løb blev meldt ud at kunne man ikke forsvarligt passe børnene så måtte man lukke ...
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.478
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.104
Ligegyldig hvad man fejler så skal man da ikke møde syg på arbejde (og da slet ikke i en vuggestue)
Når det er sagt giver jeg ikke meget for de test
Min datter testede negativ på en PCR test onsdag og positiv fredag
Min svigerinde testede positiv tirsdag og negativ onsdag
feb 2011
Mht til din svigerinde så vil jeg sige at podning 2 har været sjusket, jeg læste forklaringen om det med at virus sidder i klumper for nogen tid siden, en læge der forklarede netop fordi nogle undrede sig over forskellige udfald .. podere skal komme godt rundt ellers kan de risikere IKKE at ramme nogen klump med virus ,,, af samme grund forklarede lægen at der ikke findes falsk positive (andet end i det scenarie hvor man kan teste positiv længe efter en aktiv coronainfektion) ..
aug 2006
Blev testet igen torsdag - Endnu en negativ.
Og får endnu en test idag.
Troede de PCR test var pålidelige.
Synes der er meget forskel på hvor langt de kommer ned med pinden. Eller det kan føles ret forskelligt.
aug 2006
sep 2007
Men jeg har hørt enormt mange eksempler på det samme med andre
aug 2006
Og så påstår de, at man skal stole på skidtet.
Jeg tager en igen idag, men er sikker på, at den også er negativ.
sep 2007
Men om det er sandt ved jeg ikke
aug 2006
Jeg vil da gerne springe over covid, men de siger på mit arbejde, at alle skal smittes indenfor de næste 14 dage.
Kan slet ikke overskue tanken om sygdom to gange i streg.
Jeg synes bare man høre om flere og flere hvor det går ligesom Ditte skriver.
Ditte- Hvad bruger de så?
sep 2007
Jeg ved det faktisk ikke og jeg er heller ikke sikker på det er rigtigt, og kan selvfølgelig heller ikke huske hvor jeg så det.
feb 2011
"Både designet, valideringen og udførelsen af PCR-tests gør, at testen i mere end 99,9 procent af tilfældene giver det rigtige resultat ved et positivt resultat (specificitet).29. mar. 2021"
og her er forklaringen på det med USA :
https://www.tjekdet.dk/faktatjek/den-amerikanske-sundhedsstyrelse-har-ikke-indroemmet-pcr-testen-er-komplet-ubrugelig
aug 2006
Så kan man jo teste negativ rigtig mange gange, selvom man er smittet.
Måske jeg misforstår.
feb 2011
citat " Fra man bliver smittet og til man evt. udvikler symptomer, vil der typisk gå 5 - 6 dage, men det kan variere mellem 1 og 14 dage. De typiske symptomer på COVID-19 er tør hoste, feber, vejrtrækningsbesvær, ondt i halsen, tab af smags- og lugtesans og muskelsmerter"
https://coronasmitte.dk/viden-om-covid-19/artikler/2021/februar/hvornaar-smitter-man-mest-med-covid-19
aug 2006
Man kan jo ikke arbejde, hvis man hele tiden skal tænke sådan.
Ja du må da næsten være testet negativ, mens du havde symptomer så.
Men de siger jo også at hjemmetestene kan være usikre.
feb 2011
aug 2006
Vi havde en nede på arbejde som var positiv på hjemmetesten, men fik en negativ pcr test.
feb 2011
Iflg, igen den læge der gennemgik der forleden i en artikel, så SKAL man regne med man er positiv hvis der har været en positiv test af den ene eller anden slags, selv om der dagene efter er negative tests .... har en test ramt noget virus og er positiv, så ER man smittet ... altså igen når vi taler om aktuel situation hvor man kan være nylig smittet ...
og så ja en artikel der sætter ? ved det ...
https://www.information.dk/indland/2020/06/kan-stole-paa-positiv-coronatest-danmark-norge-helt-uenige
aug 2006
Men synes godt nok også der er forskel på, hvordan pcr testen føles, og hvor meget de rammer siden af halsen.
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.421
sep 2007
I én af min datters veninders klasse var de 12 på én gang der havde positiv kviktest og ingen af dem testede positiv på PCR
aug 2006
Når vi er nærkontakter må første test være en hjemmetest. Anden test skal være en PCR.
Jeg stod i kø i næsen 25 min i torsdag. Det er bare hårdt, når man er syg.
Idag kunne jeg heldigvis blive siddende i bilen.
Jeg havde hunden med, og jeg skulle forsikre manden om, at han er venlig.
Han fortæller så, at de faktisk ikke lader folk med hunde tage drive in, fordi de har oplevet hunde der simpelthen har været aggressive overfor poderne.
Så jeg måtte garantere at Diesel er sød og rar.
Poderne kommer gerne med sjove bemærkninger, når han er med
aug 2006
Ja det må være en PCR du skal have
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.675
Jeg har nu tit mine hunde med i bilen til PCR (i drive in), og har aldrig fået kommentarer på det. Men de er jo så også i bur
aug 2006
Har fået en mail om at endnu på den stue jeg er på er smittet.
Tænker jeg bliver bombarderet med mails imorgen.
Jeg har haft det bedre idag end de forrige dage.
Så håber virkelig, at jeg kan tage afsted mandag.
Kan ikke overskue, at skulle kæmpe med hende imorgen
Har dog lagt i sengen, så det er ret svært at vurdere hvordan det går, hvis man skal gå oppe i 8 timer.
aug 2006
Har du ikke hørt, at det kun er corona der smitter?
Har lige snakket med min mor, som siger at min fætter og hans familie lige har haft det samme. Så noget må der være i luften.
Isabelle- Jeg tænker jo at jeg bliver nød til at skrive imorgen, om jeg kommer mandag.
Hun bliver jo nød til at overveje hvad der skal gøres mandag.
Jeg håber at et døgn mere gør en forskel.
Jeg er ikke som sådan bange for covid, men tanken om at få det nu kan jeg simpelthen ikke overskue.
Det er det der er det komiske. Jeg er tilkaldevikar, så får intet fra dem.
aug 2006
Jeg startede først efter nytår
Jeg tror også problemet her er, at lederen er sindssyg presset.
Tror ikke hun tænker vitterligt meget over det, inden hun sender sådan en mail afsted.
De kan ikke finde nogle vikarer.
aug 2006
sep 2017
Men KJ, du skal bare skrive til hende, at du er syg, og at det er du, indtil du melder dig rask. Du har ikke corona, men har det dårligt, og du møder selvfølgelig så snart du er klar. Og at du er ked af at det laver rod i planlægningen, men at du ikke vil smitte dine kolleger og børnene - corona eller ej.
aug 2006
Det skrev jeg også onsdag.
Men så skrev hun 2 gange om jeg havde fået svar.
Idag skrev hun så det jeg skriver øverst i indlægget.
Og jeg skrev tilbage, at jeg kommer når jeg er rask.
Men hun har skrevet en mail til alle om, at jeg er lidt dårlig, og sikkert kommer på mandag.
Igår skrev jeg, at jeg nok skulle opdatere hende søndag. I håb om at slippe for at skulle forholde mig til hendes mails.
sep 2017
Jeg er ikke bange for at få corona, heller ikke selvom det eventuelt rammer snart. Det eneste der ville være træls, er at jeg skal til min gode venindes fødselsdag på torsdag, og dét vil jeg gerne
Isabelle, man kan ikke sammenligne min og min chefs løn. Vi har 2 meget forskellige uddannelser, og er ansat efter 2 meget forskellige overenskomster. Jeg er Djøf’er, og vores lønstruktur er sat sammen, så vi trods alt nærmer os lønnen i det private. Min leder er uddannet socialrådgiver, og er derfor DS’er. Og deres lønstruktur er helt anderledes. Hun har en relativt lav grundløn, og skal forhandle sig til tillæg. Jeg har omvendt en relativt høj grundløn.
Det var egentlig bare for at forklare, at bare fordi man er leder (i det offentlige) er det ikke ensbetydende med at man har en svimlende høj løn
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
du har ligget i sengen siden torsdag, ja vel egentlig onsdag efter arbejde. Det gør man da ikke fordi man er lidt dårlig.
jan 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 6 Emner: 139 Svar: 3.539
Vores regler siger at vi skal møde på arbejde når vi er vaccineret 3. gang og kan holde afstand til den smittede.
Jeg testede negativ på hjemmetest lørdag-tirsdag, onsdag morgen blev jeg PCR-testet.
Den var så positiv (vi har været isoleret fra hinanden og brugt hvert vores badeværelse.)
Fællesnævner kan så være hundene, dem kan vi ikke helt holde os fra.
Hjemmetest i næsen efterfølgende var negativ - da jeg testede med en hvor jeg podede i halsen var den positiv! på under 1 minut - det er da virkelig tankevækkende.
Først fredag morgen (6. dag) udvikler jeg symptomer - men er slet, slet ikke så syg som ham der kun har fået 2. stik
Det er helt rart at der er retningslinjer for hvornår jeg må møde på arbejde - jeg har en chef der er lidt ligesom KJ's
aug 2006
Men jeg er begyndt at kaste op, så det giver ligesom sig selv nu, at jeg ikke kommer på arbejde imorgen.
Eller det mener hun måske stadig godt, at jeg kan.
Spørgsmålet er nu, hvad jeg skal skrive til hende.
Skal jeg ikke bare skrive, at jeg stadig ikke er rask? Jeg skal vel ikke sidde og skrive hvad jeg fejler.
Jeg er forberedt på at få en ubehagelig besked retur.
A- Ja gid man havde modet til, at være så fræk. For det er nok præcist det man burde gøre.
Salla- Er glad for at andre tænker det samme.
Jeg får nemlig også fornemmelsen af, at hun tænker, at jeg slet ikke er syg.
Camilla- God bedring. Ja jeg har også tænkt, at det er rart, at der er klare retningslinjer for, hvornår man må møde på arbejde igen efter corona.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.478
jan 2019
Mandag morgen syntes jeg altså du skal kontakte din fagforening, sådanne sager er de gode til at hjælpe med, gem de beskeder du har fået og vis dem til fagforeningen, så skal de nok hjælpe dig med hvordan du skal forholde dig. Rigtig god bedring
feb 2011
men derudover ville jeg om ikke andet kontakte lægen ... på den anden side set kan man ikke rigtig forlange lægeerklæring af en tilkaldevikar .. ved kommende er teknisk set ikke ansat, i hvertfald ikke på samme måde som en månedslønnet --
En tilkaldevikar er ansat fra de kommer ind af døren på dagen og til de går igen... rent faktisk må de ikke kende deres arbejdstid flere dage frem ...så skal de ansættes ... de er hvad ordet siger Tilkaldevikarer ....
aug 2006
Er ikke i en fagforening.
Håber godt nok ikke at man kan bede om en lægeerklæring fra folk der fejler andet end corona.
feb 2011
feb 2013
Følger: 8 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 84 Svar: 7.451
Det er da ligemeget om det er corona eller forkølelse så risikere man da at øge sygefraværet ved at få flere smittet med et aller andet.
Der florere i øjeblikket en særdeles ondartet forkølelse. Jeg var totalt lagt ned af den i 4 dage - temmelig usædvanligt. Da jeg var rask røg min mand omkuld med totalt samme tur. En læge blandt mine kollegaer fortalte, at der florerer en temmelig led forkølelse i denne vinter. Ingen grund til at sprede den mere end højest nødvendigt
feb 2011
aug 2006
Jeg fik opkast og diarre igår.
Det går bedre idag. Jeg har fået spist lidt, og kan godt gå rundt.
Skrev til lederen igår, at jeg stadig er syg.
Nu har hun skrevet rundt til alle igen, at hun forventer at jeg kommer imorgen fordi jeg ikke har corona
Jeg er selv virkelig meget i tvivl. For det kan godt være, at jeg har det fint imorgen.
Men så igår hvor hurtigt det vender igen.
Nu har jeg så også stået skoleret for hende hver dag
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 255 Hunde: 2 Emner: 162 Svar: 5.594
aug 2006
Hun har skrevet hver dag. Siden torsdag.
Nej det passer ikke jeg skrev igår.
Troede da det er normalt, at man først kontakter arbejdsgiver, når man er rask igen.
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 255 Hunde: 2 Emner: 162 Svar: 5.594
Jeg ville bare skrive, du høre fra mig når jeg er klar
maj 2015
Det var ellers lige en sag for en fagforening.
Må hun overhovedet skrive om din sygdom til de andre?
sep 2017
Jeg kender i øvrigt flere, som fejler noget i den retning. Og det er næppe det sjoveste at slæbe med ind i en institution
aug 2006
En halv stue i børnehave har været lagt ned med det samme.
Jeg har dog ikke givet hende detaljer omkring hvad jeg fejler.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 24 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.293
Arbjedsgiver må IKKE spørge om hvad den syge fejler. Det er op til den syge om han/hun ønsker at give oplysningen.
Derudover er jeg sikker på, at hvis en arbejdsgiver skriver rundt til kollegaer om en ansats sygdom, så er det brud på GDPR.
Rigtig god bedring!
Tag kun afsted, hvis du føler du magter det. Ellers skal du blive hjemme.
aug 2006
Hun har ikke skrevet hvad jeg fejler, bare at det ikke er corona. Og hvornår hun forventer jeg kommer igen.
Er det normalt at man selv skal skrive, at man stadig er syg?
Jeg skrevet igår, at jeg stadig er syg.
Så skrev hun ud til alle, at hun forventer jeg kommer imorgen.
jun 2007
Jeg Googlede egentlig bare: Må arbejdsgiver kontakte sygemeldt.
Der kommer rigtig meget brugbart op.
aug 2006
Men hun tror jo allerede at jeg kommer, selvom jeg ikke har skrevet, om jeg er rask.
aug 2006
Jeg troede det gik så godt, men efter 35 i kø til test er jeg færdig.
Men det er en god måde, at skrive det på. Tror jeg skrev noget lidt lignende i lørdags.
Kan næsten gætte mig til hvilken en mail jeg får retur nu.
Jeg troede man skrev, når man er rask.
Igår skrev jeg, at jeg stadig er syg.
Jeg har ikke meldt mig rask jo. Hun drager hendes egne konklusioner.
Men nu har jeg dårlig samvittighed over ikke at have skrevet tidligere.
maj 2015
Så da jeg måtte sygemelde mig i dag og chefen spurgte
Det er vel ikke corona?
Var ikke ok?
feb 2011
Jeg må indrømme jeg er lidt nysgerrig efter hvilken kommune du er i ... det du skriver virker til at lederen behandler dig som en fastansat og det er du altså ikke ... så at skrive ud om dig er helt hen i vejret ... til gengæld kan man sige at man jo til enhver til må kontakte en tilkaldevikar for netop og høre om de kan komme, men egentlig er det det de kan spørge om, om du har lavet andre aftaler, har tømmermænd, er syg eller bare ikke lige gider den dag, det kommer sådan set ingen ved så længe din tilknytning er som den er .... du er "løs" vikar og skal som sådan ikke stå til regnskab for nogen ...
I Aarhus Kommune må løse vikarer fx ikke (hvis overenskomstaftaler skal følges) have kendte arbejdsplaner, faktisk ikke udover en dag .... får man vagter dagligt og med en plan der rækker frem i tiden så skal man altså ansættes på månedsløn, hvilket giver helt andre ansættelses og opsigelsesvilkår og fx løn under sygdom ...
aug 2006
Ift til det sidste du skriver er jeg dog ikke sikker.
Det er noget med, at man skal gå over til at være månedslønnet efter en periode med faste timer.
Jeg tror godt man må kende sine timer på forhånd.
Men skal ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.
Der hvor jeg var tilkaldevikar før kendte jeg også nogle gange arbejdsplanen for 1 uge.
Jeg har dog haft nogle faste timer i de her uger.
Og får det nok også i februar.
Men altså jeg har også pludselig 37 timer uden jeg er blevet spurgt om jeg er interesseret i det.
Jeg vil gerne have timerne, men det er som om der bliver forventet at dem tager man bare.
aug 2006
Så sent som igår skrev jeg, at jeg stadig er syg.
Kan simpelthen ikke forstå hvordan hun to dage i streg kan gå ud fra, at jeg er rask. Uden at have spurgt mig.
Måske hun forventer, at jeg skriver hver dag, at jeg er syg.
Men igen jeg er altså "kun" tilkaldevikar.
Gruer for hvad hun siger til mig, når jeg er tilbage.
Mn må vistnok ikke bare forlænge en vikar i uendelighed.
Men jeg har også kun timer indtil uge 9. Hvor mange ved jeg ikke præcist.
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.131
Om du siger nej tak til vagter fordi du er syg, det er onsdag, det regner eller fordi du havde lyst til en fridag, er ikke arbejdspladsen vedkommende og det er groft sagt deres problem. Det er selvfølgelig god stil at meddele: jeg er syg og jeg skriver, når jeg igen er frist nok til at få vagter, indtil da behøver du ikke kontakte mig.. eller: jeg har fået en afbudsrejse mega billigt, så jeg er ikke tilgængelig i næste uge, men arbejdspladsen har jo ikke krav på den information.
I virkeligheden burde du jo nok slet ikke være tilkaldevikar, ud fra dine beskrivelser med det behov leder har..... Men i og med det er din ansættelse lige nu, så har arbejdsgiver "vundet" ved ikke at skulle give dig løn, når du er syg, give barselsorlov mv. Samtidig har arbejdsgiver altså også tabt retten til overhovedet at kunne kræve noget af dig eller være sikker på, du har lyst til at møde på arbejde den pågældende dag!
Måske er det værd, at melde sig ind i en fagforening, hvis du tilmed har fast skema..
https://www.detfagligehus.dk/om-os/saadan-fik-jeg-hjaelp/vikarers-ret-til-fastansaettelse/
jun 2014
aug 2006
Jeg skrev en besked lørdag. Hvor der stod, at jeg selvfølgelig kommer, så snart jeg er rask.
Jeg har holdt mine beskeder meget korte, for jeg vil simpelthen ikke sidde og forklare mig overfor hende.
Hun skal ikke vide i detaljer hvad jeg fejler.
Det kommer jeg måske til, når jeg møder ind igen.
Milla- Men det gælder vel ikke i samme omfang, når jeg på forhånd har sagt ja til timerne?
I sidste uge vidste jeg jeg fik 37 timer.
Godt nok er jeg ikke blevet spurgt om jeg ville have 37 timer. Men jeg vidste godt, at hun havde skemalagt det.
Indtil videre har jeg timer indtil uge 8 eller 9. Måske svingende.
Hun sagde at tilkaldevikar var bedst fordi så kan hun regulere mine timer.
jun 2014
aug 2006
Men der står, at jeg kan sige nej til timer.
Det glemmer hun også alt om.
Ja jeg har fuld forståelse over for, at de er ekstremt presset.
Og de er ekstra presset fordi det barn jeg er 1 til 1 på, på ingen måde kan indgå i en normal hverdag.
Det er mig der skal samle op på det selv. Så kan ikke forstå at man kan tro, at nogen bliver væk for sjovt.
Men jeg synes stadig heller ikke, at det her er en okay måde, at behandle folk på.
aug 2006
Jeg synes faktisk, at jeg har været god til at opdatere hende.
Jeg synes det er virkelig øv alt samme, for er samtidig bange for hvad hun siger, når jeg er rask igen.
Og det kan ikke passe, at der skal være forskelsbehandling på om man har corona eller ej.
Jeg ville ønske at jeg engang imellem turde åbne munden.
Nej det her gør da det modsatte
feb 2011
synes det er vildt en tilkaldevikar ansættes som 1 til 1 på et barn ... det er jo i givet fald et barn med særlige behov ...
aug 2006
Men jeg har før arbejdet steder, hvor det ikke er sket.
Ja ved ikke hvorfor man vælger, at gøre det på den her måde.
De må jo have vurderer at en udefra var bedst.
(Er ikke sikker på andre havde sagt ja).
jan 2019
aug 2006
Samt om jeg har nogen fornemmelse af, hvornår jeg er klar til at arbejde igen.
jun 2007
Måske hun har brokket sig til én, som så har fortalt hende om korrekt opførsel.
aug 2006
feb 2013
Din arbejdsgiver sætter sin popo i klaskehøjde.
aug 2006
Hun har heldigvis ikke skrevet hvad jeg fejler. Men jeg har bevidst ikke delt særlig meget med hende.
Men jeg undrer mig dagligt over, at jeg skal vide detaljerne på andres coronasymptomer
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 24 Svar: 313
feb 2013
Jeg ville godt nok ikke finde mig i at min chef udleverede mine sygdomsdata - det er jo hvad hun reelt gør - til mine kollegaer. Nu handler det her om corona, men kan du stole på at hun ikke lige skriver en mail til dine kollegaer om det, hvis du nu komme til at lide af noget du gerne vil holde for dig selv?
Sygdom og arbejde