{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.767 visninger | Oprettet:

Ting der kan få dig til at ... {{forumTopicSubject}}

blive mega irriteret eller i dårligt humør, selvom du ved det egentlig ikke kommer dig ved ... sådan helt irrationelt ... og ude af proportioner ..

Ja, kom lige på emnet da jeg satte mig i min lænestol (af børnene kaldet kommandocentralen) .. med min morgenkaffe, og tændte for
Go´Morgen DK ..... ikke den kom galt i halsen MEN ...

PUKs stil/smag i påklædning helt generelt synes jeg er så dårlig, men I DAG i GUDER den bluse ... ja den fik mig faktisk i dårligt humør, til jeg kom sådan funderede lidt mere, men stadig nøjjjj hvor synes jeg hun ser træls ud .... der er næsten IMO en kvindelig pendant til Polle fra Snave hvis nogen husker ham ....Folkekær måske ( jeg er ikke vild med hende) men godt nok med mindre smagfuld fremtoning ... jeg har det svært med ordet grim, men tøjet i dag er i hvertfald grimt...

Og så kan jeg også fundere mig til, at er det bevidst, netop for at fremstå POlle agtigt, ja så er det måske god humor og med et glimt i øjet ... den slags kan jeg sådan set både forstå og finde "sjovt" ... og så alligevel i dag kan jeg faktisk ikke ... måske min grænse for dårlig smag/stil nåede toppen smiley smiley smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ting der kan få dig til at ...
  • #3   31. okt 2021 Hanne M .... Kan du ikke lige sætte et billede ind af den bluse ... ( da jeg aldrig ser Go'Morgen DK ) ..... så jeg kan se om jeg også bliver i dårligt humør af at se på den ???? ... smiley smiley smiley smiley smiley . ...... Den MÅ sandelig være GRIM . smiley

Egentlig kan jeg ikke komme på noget , der gør mig i dårligt humør , når jeg kan være bedøvende ligeglad med det ... smiley

• #4   31. okt 2021 Altså, så bliver jeg ikke i dårligt humør af at se på grimme ting, for smag og behag er jo vidt forskellig.

Jeg så knæk cancer i går (vandt desværre ikke nogen ag bilerne smiley ) og fik et latter anfald da jeg så Christianes utrolig grimme kjole.
    Havde den ikke haft det grimme latterlige ærme var den flot.
    Det var godt, at Christiane ikke skulle ud og spise pænt i den kjole, for det vat vist ikke muligt

• #5   31. okt 2021 Hmmm ... Nu så jeg heller ikke "knæk cancer" i går og så heller ikke det grimme ærme smiley smiley ..... men jeg kan da godt se , at jeg går glip af mange humørsvingninger .... Fniiis

• #6   31. okt 2021 NITTIB, her er Christianes kjole med der rædselsfulde ærme.
    Havde det været mig havde jeg nægtet at tage den på hvis ikke de klippede ærmet af smiley
    Men ærmet erstatte måske en taske

profilbillede
  • #7   31. okt 2021 Kan godt forstå, at hun hele tiden stod sådan med hænderne og holdt armen op.
    Stod hun naturlig fik hun vel overbalance af ærmet smiley

• #9   31. okt 2021 Ting - nja.. skulle da lige være valgplakater - hvor er de spild af den flotte udsigt. De hænger i vejen alle steder.

Folk der snorker i en stillekupe irriterer mig fuldstændig vanvittigt.

• #11   31. okt 2021 det er vist det eneste billede jeg kan finde af den famøse bluse .. dertil var der så for lyse cowboybukser og flerfarvede sneakers som var fine nok i sig selv, men INTET matchede ...

profilbillede
  • #12   31. okt 2021 Folk der taler i telefon med højtaler på eller ser videoklip på telefonen med høj lyd i det offentlige rum smiley smiley

• #14   31. okt 2021 Jeg leder efter en lille kommode, jeg får fniller af folk som ikke kender forskel på en kommode og et skab ;( når folk som overskrift skriver kommode sælges og så er det et skab de har billede af:) jeg kan jo bare lade være med at henvende mig så smiley det er jo egentlig dumt at lade sig gå på af smiley

• #15   31. okt 2021 Bodil ... det er lide det jeg mener i emnet ... det der er dumt at lade sig gå på af --- smiley

• #16   31. okt 2021 Tråden her minder mig om sidste års x factor, hvor nogle af deltagerne fik så meget kritik af deres tøjstil, som de selv havde designet, og deres udseende.

Jeg har det bare sådan, har du ikke noget pænt at sige, så hold det dog for dig selv,...
    Hvad godt gør det at komme ud med alt den negativitet om andre?

Ja jeg forstår det altså ikke smiley

• #17   31. okt 2021 Noget af det værste jeg ved er uretfærdighed. smiley

• #18   31. okt 2021 Folk, der reklamerer for deres dødsyge madblog med “sukkerfrie opskrifter” lavet på banan og blendede dadler. Jeg ved ikke, hvorfor det irriterer mig så meget, men jeg får simpelthen ondt inde bag venstre øje, hver gang Ann-Britt skriver “tihi mine børn tror det er slik, men det er helt uden sukker.” når hun blender dadler og kakao og ruller det til kugler

• #19   31. okt 2021 Lige nu irritere det mig voldsomt at en i opgangen parkerer deres cykel under mit ene soveværelsesvindue istedet for i cykelstativet få meter væk..

Jeg mistænker lidt det er min nye nabo, så skal have snakket med min hjemmevejleder om det (jeg kender min nye nabo fra andet steds og jeg kan ikke lide hende, så vil helst undgå hende så meget som muligt)

Og så irritere det mig når nogen parkere deres bil foran den der opkørsel der er ved vores blok til cyklerne kan komme op og ned fra fortovet (cykelstativet står på fortorvet foran blokkene)

Det er nogen gange svært at få ladcyklen op.

• #20   31. okt 2021 ha ha Julie ... ordet blog fik mig til at tænke på Bloggere og Influenzere .... jeg tror jeg kunne finde på at undlade at købe produkter, bruge firmaer der forærer dem ting og sager, eller gratis middage o.lign ...hvis jeg ellers var bevidst hvad og hvem de blev betalt af ...

• #21   31. okt 2021 Jeg gider slet ikke gå op i hvad tøj folk har på i tv. Hvis de synes det er smart, dem om det. Så længe de ikke siger jeg skal have det på smiley og det kan slet ikke påvirke mit humør.

• #22   31. okt 2021 Hanne de får faktisk ikke bare tingene gratis smiley de skal faktisk svare skat af det.

Jeg er på instagrame, og først efter et par år er jeg ved at fange reglerne indenfor dem der reklamere feks smiley

• #23   1. nov 2021 Jeg prøver altid at lade være med at lade mig irriterrer over småting. Og hvordan andre klæder sig, hvad de spiser osv. Det må de selv om. Der hvor jeg engang i mellem kommer til at føle mig som en gammel gnavpot er når vi lige om lidt kommer til at se haver illumineret med lysende plastik skrammel i alskens kulører. Det har INTET med julehygge at gøre i min verden. Jeg får den mistanke at jo grimmere det er jo bedre er det. Altså hvad har skrigende blåt lys med jul at gøre og hvorfor kan kinesere ikke finde ud af at lave hyggelige lyskæder med VARMT blødt og hyggeligt lys? Der findes bare nærmest ikke noget mindre julet end end blændende skarpt lysende gæs, isbjørne og julemænd. Og hvorfor skal lyskæder ligne noget fra en tombola. Og hvorfor skal julebelysningen blinke; hvad sker der for det? BØVS smiley

• #24   1. nov 2021 åh og når jeg bliver statsminister, så er kulørte lamper med blinkende blåt lys simpelthen forbudt. Det laver mange dumme situationer på landevejen fordi det kan misforståes som at der er udrykning fra en sidevej eller at der sker noget inde i haven og man skal sænke farten og være klar til det værste.
    Jeg hader det.

• #26   1. nov 2021 #25 ... john ..... Fniiis smiley ..... Er du blevet lidt sart på dine "gamle dage" ???
    OK ... måske ville "futte-sokkerne" også irritere mig lidt ... smiley smiley

PS: .... Hvilken Aldi handler du i ????? .... måske er det mig du har set .... jeg er nemlig ikke genert . ... ha ha ha ha

PS: PS.. ... dårligt lavet billede ...

• #27   1. nov 2021 Her er jeg , når jeg handler i NETTO i regnvejr .... så kan det ikke betale sig at tage tøj på .
    Så det er alligevel ikke mig , du så i Aldi .. john ... ha ha
    Håber ikke det gør nogen i dårligt humør ... smiley

profilbillede
  • #28   1. nov 2021 når nu vi er i kønsdebatter/ligestilling smiley smiley smiley o.lign Nittib, så kan det da gøre mig i dårligt humør at det ikke er et stk lækkert hankøn du finder frem ... der er aldrig noget til os ....

• #31   2. nov 2021 #28 ... Hanne M .... her din stakkels forsømte kvinde .... er han OK ???

profilbillede
  • #32   2. nov 2021 takker det hjalp ...

• #34   2. nov 2021 John, du tror vel ikke seriøst, at alle de smukke, unge damer, som gamle mænd savler over, er til gamle mænd? smiley

• #35   2. nov 2021 Jeg er med på Lindas vogn her - hvorfor hidse sig op over ting, man ikke har indflydelse på?

Jeg var til et fantastisk oplæg med en fyr, der hedder Henrik Krogh, som holder oplæg om stress og arbejdsglæde (og en hel masse andet). Han kunne vende alt til noget positivt. Fx når gamle, sure mennesker er gamle og sure. Så skal man bare tænke at de jo er gamle, og derfor dør før en selv smiley

Den var ikke til dig, John. Det er du slet ikke sur nok til smiley

• #36   2. nov 2021 ej nu er det igen en tråd med humor.. det er jo netop den slags hvor man godt ved man er for meget agtigt ...
    @ John han er faktisk ikke min type smiley

jeg er mere til hygge bamser med skæg fx ...

• #38   4. nov 2021 Isabelle, jeg har en i nabohaven. Men jeg høre den også når den går i gang indenfor.

• #40   4. nov 2021 Og jeg har sådan en som genbo Isabelle.
    Og det er ikke kun små hunde der har sådan en belastende stemme.
    Genboens er en Samojede og den har sådan en utrolig sikringer stemme der gør ondt i ørene.

• #42   5. nov 2021 den værste pibe-skinger stemme jeg har hørt tilhørte en stor flot schæfertæve udenfor en forretnind....jeg troede det var en chi....

• #43   5. nov 2021 Vi har to samojeder midt i byen. De får ofte lov til at stå udenfor og gø i noget der minder om flere timer på trods af klager - deres er ikke specielt skingre, men de kan høres. Vi kan høre dem tydeligt når jeg går rundt ude på min hestemark, og desværre også svagt inde i vores hus, påtrods af at vi bor et par hundrede meter væk.

Det gør nok også desværre at Samojeden er afskrevet på vores liste over næste hund.. Den var ellers perfekt ifht. til vores ønsker - men vi skal ikke have noget der gør så meget. smiley

• #46   5. nov 2021 Isabelle, det sagde min opdrætter også om den japanske spids.
    Alligevel har vi Menja, der gør for at gø. Hun er virkelig vild med sin egen stemme... smiley Det er blandt andet pga. hende at vi ikke skal have en gøende race næste gang, selvom at det nok betyder et farvel til alle de smukke spidshunde jeg er så vild med.

• #48   6. nov 2021 Den har jeg faktisk foreslået, Isabelle. Jeg passede to styks for et par år siden, skønne hunde. Men jeg kan ikke huske hvor meget sådan en larmer... smiley
    Der går jo nok lige nogle år, inden at hund nr 2 skal til, men derfor er det jo heldigvis tilladt at drømme smiley

Kommentér på:
Ting der kan få dig til at ...

Annonce