Så skete det fandme . . :o( {{forumTopicSubject}}
Ja sorry mit ikke så pæne sprog . .
Men Pernille har det med at lukek sig meget inde på værelset . . og ikek deltage i en skid . .
Toy har lieg været i løbetid og vi troede enlig hun var ude af den idag da Sam overhovedet IKKE ar villet hende noget . . hverken slikket eller pebet eller noed . . været helt normal . .
indtil her til aften hvor jeg går ud og lukekde de 2 små ud så de får lige haven . .
jeg kommer ind efter at have hygget med dem udenfor . . og hvad ser jeg . .
Sam og Toy hænger sammen . .
jeg er SÅ ked af det . . råbte og skreg af mjn søster . . at hun bare skulle lette røven nu for Toy var helt forvirret og jaaa hun var meget urolig . . :o(
puuuha . .
Så nu er det bare ned til dyrlægen imorgen og få den abort sprøjte og det kan ikke gå stærkt nok . . og selvfølgelig er vi alene hjemme . . :o(
men det er fandme også mine forældre der har lukket dem sammen og de har gået sammen hele dageen . .
har det SÅ dårlig med mig selv lige nu . . :o(
lad venligst hver og komme med dumme kommentarer tak . . Giider ikk hører på det . .
så sletter jeg tråden . . :o(
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 113 Svar: 2.449
Godt der er noget der hedder p-sprøjte for uheldige episoder.. Men ærgeligt når man når dertil..
Held og lykke med dyrlægen.
Potedask Columbog og jeg
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Jeg ville dog vente med abortsprøjten til 25. dagen, hvor I kan få konstateret om der er hvalpe. For er der ikke, så slipper hun for abortsprøjten, som på sigt ikke er godt for hende.
Håber ikke der er sket noget, selvom der nok er store chancer, selvom det kun var en gang.
Lad nu være med at være sur på dig selv, det er ikke noget du kan gøre ved. Nu gælder det bare om at sørge for at hun ikke skal have hvalpe.
Håber det bedste.
Gitte
dec 2006
Følger: 36 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 70 Svar: 1.166
Sket er sket....
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Det er jo egentlig dine forældres ansvar og det er dem der har været så uforsigtige at sætte dem i samme rum (ikke negativt om dine forældre generelt, for jeg kender dem ikke *s*).. Du tager ansvaret og sørger for at hun får en abortsprøjte og mere er der ikke at gøre ved det..
Synes ikke du skal have dårlig samvittighed, for du gør da det mest fornuftige du kan på nuværende tidspunkt.. Og giv så dine forældre en ordentlig skideballe når de kommer hjem..
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
og ved jeg får verdens største skideballe når de gamle komer hjem . . vi har selvfølgelig ringet og sagt det til dem . .
ved godt jeg er 18 . . meeen kan ikek ret godt med mine forældre og har aldrig kunnet .. såå glææder mig ikke . . har mest lyst ti lat gå min vej lige nu . . :o(
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
Du var jo uden skyld i det.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
det er fandme også mig der skal stå for alt når vi er alene hjemme . . mht hundene . . :o(
iiihj . . det skulle bare ikek ske .. men ja sket er sket også må vi ned og hører ved doktor dyr imorgen hvad han siger . . for hun skal absolut ikek have hvalpe med Sam . planen var hun skulle pares i næste løbetid . . men om det bliver til noget ved jeg nu ikke helt . .
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
Så skete det fandme . . :o(