484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Sov sødt lille Petri :'( Sov sødt lille Petri :'(

Solsorten Petri er død smiley

Vi nåede at have ham boende i omkring 1½ uge indtil i dag hvor ulykken indtraf og han døde smiley

Dagen idag var ellers ligesom alle de andre. Da jeg stop op og gik ned i stuen begyndte han straks at pippe og ville have mad. Efter han var blevet fodret hoppede han rundt på gulvet efter mig og hyggede sig.
Da jeg lidt senere skulle til tandlæge satte jeg han udenfor i det bur min stedfar havde bygget til ham på græsset. Da jeg kom hjem ca 2 timer og gik ud for at fodre ham kunne jeg se noget var galt. Han kom ikke hoppende/flyvende hen til jågen hvor at få mad... Han sad helt stille nede i hjørnet. Jeg tog ham op og satte ham på hans hus og han var helt rundt på gulvet og væltede rundt. Så så jeg at der lå en hveps og bevægede sig UDEN brød. Så gik det op for mig at Petri nok har prøvet at spise/hakke i den og på den måde nok er blevet stukket i munden smiley

Så tog jeg ham idenfor og holdte ham indtil han døde 1½ time senere. Giften fra hvepsen slog ham simpelthen ihjel smiley Og han var stor nok til at vi kunne slippe ham fri i næste uge smiley Nu er han så begravet ude i haven smiley

Jeg ved godt det "bare" er en fugl men vi er alle i familien blevet knyttet til ham i den tid vi har haft ham. Han havde en herlig personlig og hoppede efter en som en lille hund..

Sov sødt Petri smiley

Jeg kan ikke få uploadningen af billeder til at virke, men på et tidspunkt kommer der et album med billeder af den herlige lille fyr

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sov sødt lille Petri :'(
Kommentér på:
Sov sødt lille Petri :'(

Annonce