{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Sov sødt lille Ronja,,,, {{forumTopicSubject}}

ja,,, Så er Ronja her ikke mere, hun blev 11 år og 9mdr. Hun har boet ved mine forældre de sidste 3 år, da hendes gigt gjorde at hun ikke kunne være med i tempoet herhjemme, men hun er mit lille hjertebarn,,,,

,,,hun har ikke kunnet få vejret de sidste par nætter, og gik ud for sig selv for at sove. I løbet af den sidste uge har hun fået en kæmpe svulst i patterne, og i morges lagde hun sig foran Jane da hun var i bad.(hun er aldrig gået på badeværelset ude ved dem før. Så¨de gamle tog den tunge beslutning og ringede til dyrlægen,,han var der kl 11,45 og det hele gik fint. Min far har begravet hende nede imellem træerne hvor de sidder hver aften, så hun stadig kan være med,,,
I morgen skal jeg se om jeg kan få en af drengene (arbejder hos en stenhugger) til at lave en sten til hende,,,

Er fandme bare så ked af det, jeg hjalp hende med at komme til verden, pustede liv i hende da hun var dødfødt og så har hun været igennem alt det samme grimme lort som jeg har,,,men de sidste 10 år har hun heldigvis haft det som blommen i et æg ;o) Hun var mit et og alt,,,,,men man ved jo det kommer en dag,,,øv

R.I.P Ronjapigen,,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sov sødt lille Ronja,,,,
Kommentér på:
Sov sødt lille Ronja,,,,

Annonce