Sov sødt lille Cæser :( {{forumTopicSubject}}
Nu kunne Cæser ikke længere. Hans ben gjorde for ondt og han kunne knap gå .. Dyrlægerne kunne intet gøre ..
Så igår blev vores dejlige Cæser aflivet. Nu har han ikke ondt mere og er i en skøn hundehimmel sammen med alle de andre himmelhunde.
Åh gud hvor vi savner ham.. Ville ønske jeg kunne gøre noget for ham, men det kunne vi ikke.
Det gør så ondt at han ikke her her længere, for han var verdens dejligste hund og han gjorde aldrig noget galt ..
Vi er i stor sorg og jeg har grædt uafbrudt siden vi sagde det sidste farvel til smukke Cæser.
Mor og far elsker og savner dig dejlige Cæs ..
Hvorfor skal det gøre det ondt? ..
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.721
Det gør avs i hjertet men Cæsar har det meget bedre hvor han er nu..
Hvil i Fred Cæsar
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 38 Hunde: 8 Emner: 169 Svar: 3.803
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
Men I har gjort hvad I kunne, og tænkt på hans bedste, fremfor jeres egen sorg, og det kan I være stolte af.
Han mærker ingen smerte længere, og jeres vil blive mildere med tiden, selvom det gør rigtigt ondt lige nu.
R.I.P dejlige Cæser.
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 117 Svar: 596
Han begyndte at halte for 3 måneder siden, og siden da har han været til utallige røgntenfotograferinger, kikkertundersøgelser og andre undersøgelser, men dyrlægerne har intet kunne finde og han fik det værre og værre og kunne ikke gå til sidst .. Selv på smertestillende havde han rigtig ondt ..
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.432
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
men tænk på at du har gjort det bedste for ham, for at lide og have ondt er ikke et værdigt liv og jeg er sikker på at cæcar ville takke dig hvis han kunne...........for han har jo været lykkelig for jer i den tid I har haft sammen.
stor trøstekrammer til jer.......
R.I.P. Cæcar........
Sov sødt lille Cæser :(