{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

Sov sødt lille Cæser :( {{forumTopicSubject}}

Nu kunne Cæser ikke længere. Hans ben gjorde for ondt og han kunne knap gå .. Dyrlægerne kunne intet gøre ..
Så igår blev vores dejlige Cæser aflivet. Nu har han ikke ondt mere og er i en skøn hundehimmel sammen med alle de andre himmelhunde.

Åh gud hvor vi savner ham.. Ville ønske jeg kunne gøre noget for ham, men det kunne vi ikke.
Det gør så ondt at han ikke her her længere, for han var verdens dejligste hund og han gjorde aldrig noget galt ..
Vi er i stor sorg og jeg har grædt uafbrudt siden vi sagde det sidste farvel til smukke Cæser.

Mor og far elsker og savner dig dejlige Cæs ..

Hvorfor skal det gøre det ondt? smiley ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sov sødt lille Cæser :(
  • #1   31. jul 2009 Store trøstekram herfra.
    Det gør avs i hjertet men Cæsar har det meget bedre hvor han er nu..

    Hvil i Fred Cæsar


  • #2   31. jul 2009 Det gør mig oprigtig ondt... Må jeg spørge hvad der er sket med ham?

  • #3   31. jul 2009 Åha, det er ikke nemt nej :O(

    Men I har gjort hvad I kunne, og tænkt på hans bedste, fremfor jeres egen sorg, og det kan I være stolte af.
    Han mærker ingen smerte længere, og jeres vil blive mildere med tiden, selvom det gør rigtigt ondt lige nu.

    R.I.P dejlige Cæser.


  • #4   31. jul 2009 Ja - det var det bedste for ham, for nu har han ingen smerter mere, men hvor gør det ondt .. Hele min krop græder og skriger på ham .. smiley

    Han begyndte at halte for 3 måneder siden, og siden da har han været til utallige røgntenfotograferinger, kikkertundersøgelser og andre undersøgelser, men dyrlægerne har intet kunne finde og han fik det værre og værre og kunne ikke gå til sidst .. Selv på smertestillende havde han rigtig ondt .. smiley


  • #5   31. jul 2009 jeg føler med jer. i har truffet det rigtige valg, og det vil give jer trøst til sidst.

  • #6   31. jul 2009 føler rigtig meget med jer.................det gør bare så ondt at miste og du spørger hvorfor...............fordi I har elsket hinanden så højt, derfor er det så hårdt at sige farvel........
    men tænk på at du har gjort det bedste for ham, for at lide og have ondt er ikke et værdigt liv og jeg er sikker på at cæcar ville takke dig hvis han kunne...........for han har jo været lykkelig for jer i den tid I har haft sammen.
    stor trøstekrammer til jer.......

    R.I.P. Cæcar........


Kommentér på:
Sov sødt lille Cæser :(

Annonce