{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godaften Hg
  • #1   22. aug 2007 Har været ude hos mine forældre. Min hest skulle være "model" til et landbrugsblad, sammen med min gamle pony (som min mors veninde ejer nu).

Og så Møffe og mig været næsten to timer i skoven. Skøøn tur.

• #2   22. aug 2007 Jeg har vasket trapper fordi nogen har vadet rundt med en hundelort under sin sko derude, ringet til kbh socialforvaltning ang noget bolisikring som er gået i ged, begyndt arbejdsjagten fordi min kontrakt ikke bliver fornyet, og er tilsyneladende nu i gang m et projekt om at se hvor stresset jeg kan nå at blive inden mit hår falder ud.

*GG*

• #3   22. aug 2007
    Gjort hovedrent..... på 3. dag!!!!
    Men nu er jeg endelig færdig!!!!

Og så er jeg stoppet ed at ryge i torsdags.... så tiden går med at få tiden til at gå, så jeg ikke tænker på cigaretterne!!!!!!

• #4   22. aug 2007 så lidt som muligt!
    Stod op ved 8-tiden, var ude med hundene og ind i seng igen..stod så først op igen ved 3-tiden, så har jeg været ude og købe nye persienner og sådan..

• #6   22. aug 2007 øv jeg kan ikke se landskampen fordi jeg er på skole så må bare følge med inde på nettet

• #7   22. aug 2007 Øhm været på job... :O)

• #8   22. aug 2007 æværet i skole . . min 3 af og først idag været en rigtig skolde dag . . og rimelig overrasket . . det var mega hyggeligt . . (:Hader normalt Matematik . . meeen det gør jeg ikk lige nu . . (: havde dog allerede fri kl. 10.45

imorgen har jeg engelsk ved ikk lige hvor meget jeg glææder mig til til det . .

meeen glææder mig til imorgen hvor jeg også skal ud og kører . . juuubii . . ;o)))

Kommentér på:
godaften Hg

Annonce