{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.747 visninger | Oprettet:

Venskab på HG. {{forumTopicSubject}}

I 2007 blev jeg lokket på HG af en veninde, som jeg havde lært at kende på et andet forum. Vi var en flok her på HG, som havde det SÅ sjovt og hyggeligt. Jeg lærte mange skønne mennesker at kende. Mange af dem har jeg været så heldig at møde i det virkelige liv. Men en manglede jeg at møde. Nemlig Smilende Susie. Vi har været venner på FB siden min spæde start, men aldrig mødtes. Vi er på ferie i Nordjylland (hvor Susie residerer), så NU skulle det være.
Og kender I det? Da vi endelig mødtes, føltes det bare som om vi ALTID havde kendt hinanden. Og dette gjaldt også vores mænd. Det var SÅ fedt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Venskab på HG.
  • #1   17. aug 2021 Savner "gamle dage" på HG ... smiley ... smiley

• #3   17. aug 2021 Smilende Susie kan jeg godt huske smiley

Jeg har også mødt mennesker her på hg og et par stykker er de bedste mennesker i mit liv smiley

• #4   17. aug 2021 Jeg sidder tit og kigger på alle de billeder jeg lavede til mange her på HG ... ( i mine album ) ... og tænker .... hvad mon hun/ han laver nu ... hvordan går det med hende / ham ... har den eller den det mon godt.

Jeg husker alle de gange Mette ... Maj-Britt ... Henriette og mange mange flere kom her og hentede GRATIS TING ... og kørte landet rundt og afleverede tingene hos mange forskellige ... smiley

Alle de mange nætter vi sad og sladrede på HG og grinede så tårerne trillede smiley

Tjaaa ... DET var de "gamle dage" --------> Savner dem smiley

• #6   17. aug 2021 Det var tider dengang.

Jeg har heldigvis også mødt et par stykker smiley

• #7   17. aug 2021 Man var sådan en lille familie smiley
    Utroligt man stadig hænger ved

• #8   17. aug 2021 Lige mine tanker.. Jeg er vendt tilbage herinde efter mange år som inaktiv.. Jeg har savnet det. Hold nu op hvor havde vi det sjovt..

• #9   17. aug 2021 Men hvad var det så der skete? Alle blev sure på maj-Britt - eller blev maj-Britt sur på alle? Og så blev den og den sur på den og den og så....?

• #10   17. aug 2021 Jeg har også været heldig at møde nogle stykker efterhånden. Nogle har blot været kort til udstillinger og lign. Men jeg har også fået meget nære veninder igennem hg.

Da Liva og Menja flyttede til omegnen, fik teemo ikke kun en sød veninde, det gjorde jeg også.

Emilie med Umi har jeg kendt i en del år efterhånden, dengang jeg boede i Århus mødtes vi et par gange, men holdt kontakten. Hun var hernede på besøg med umi for en uges tid siden, og det var bare så hyggeligt og skønt at se hende igen.

Rikke med Henning, har jeg også været så heldig at møde op til flere gange og følges med til udstillinger, og nu har jeg 2 skønne marsvin fra hende. Vi fulgtes også oftest med miemiv når vi tog til Herning, det var så hyggeligt.

Og sidst men ikke mindst Malene med huskierne.
    Det er sjovt at tænke på, at jeg første gang skrev med hende på hg som 18 årig for at hører om racen, og i dag 8 år efter, er hun og hendes familie en meget værdsat og fast del af både mit og hundenes liv smiley

Der er sikkert flere, men det er lige dem jeg kan komme i tanke om, som er blevet til mere end bekendtskaber smiley
    Jeg elsker den del af hg, og jeg savner de gamle dage, selvom der da stadig kommer glimt af det af og til smiley

• #11   18. aug 2021 Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke savner det gamle HG. Jeg kan savne enkelte brugere, men mange ting var rigtig frygtelige dengang. Blandt andet hvor man valgte at tro på en dygtig og veltalende løgner. Og fik vendt en lang historie på hovedet. Eller alt det med fisken. Næh jeg er glad for mit nu begrænsede brug af HG.

• #12   18. aug 2021 Jeg elsker HG, både før og nu.

Vi hjælper hinanden og forstår hvor vigtige hundene er i vores liv!

Jeg har heldigvis også mødt nogle skønne Hg'ere smiley

Den første jeg mødte var Sandra. Og hun hænger stadig ved idag!
    Derudover er Crazy dog Lady (Sias mor) og Emilie med Umi to skønne kvinder, som jeg nødig vil være foruden!

• #13   18. aug 2021 Jeg har mødt min bedste veninde gennem HG for ca. 11 år siden. smiley

Vi søgte begge nogen at gå tur med via HG, og sådan fandt vi hinanden. Det har bare hængt ved siden da.

• #14   18. aug 2021 HG er som andre online forums, både godt og skidt smiley Jeg synes stadig enkelte folk skriver utrolig grimt og dengang var der decideret mobning, det ved jeg ikke om stadig forefindes? Når det er sagt, så har jeg også nogle stykker herinde som har været i mit liv de seneste 10-11 år. Venskaber som jeg på ingen måde ville være foruden smiley

• #15   18. aug 2021 Gud jeg har da helt glemt, at jeg har mødt en rigtig god veninde gennem HG, fordi jeg søgte nogen tur kammerater!
    Det blev starten på vores lille flok af faste hundevenner. smiley

Her er flokken for 2 år siden. smiley

profilbillede
  • #16   18. aug 2021 Bitten:

Ja, for sytten da. Vi to har tilbragt en del timer med at snakke hunde, hundefolk og HG i din hyggelige stue smiley

• #17   18. aug 2021 #9:

På et tidspunkt kom man i straffeboksen bare for at slå en s*** og til sidst opgav folk at være herinde. De eneste der var velkomne var den unævnelige og hans følgesvende.

Men dengang var tonen rå og til tider úbarmhjertig. Men vi havde edderluskeme også mange sjove timer sammen, både på sitet og IRL.

• #18   18. aug 2021 Jeg var her også i "gamle dage," men forsvandt da jeg ikke havde hund længere. Der var stor aktivitet i nogle af grupperne dengang. Det var dengang jeg var teenager og yngre voksen og B-menneske. For pokker vi havde nogle sjove nætter i hygge-gruppen!

• #19   18. aug 2021 # 1 ... Me Too

Jeg har vist kun mødt en i det virkelige liv for lang tid siden ... og snakket i telefon med et par stykker ...
    Jeg er nu ikke sikker på det vil være lige så nemt at samle sammen til at hjælpe en som vi gjorde en gang, eller samle sammen til en kurv eller en buket ... der er ikke så mange jeg kan forestille mig bakker op og har det på samme måde som vi havde en gang, det var lidt som et ægteskab I medgang og modgang, og i modgang stod man sammen, mens man i medgang godt tage en hidsig debat ...

jeg savner det og elskede det ...

• #20   18. aug 2021 #2 ja Isabelle, det er nogle år siden jeg tog fusen på dig.

Sikke mange vagter vi har haft sammen siden. smiley
    Nu ikke så mange imens jeg læser videre, men afd-leder forventer jo at jeg melder min ankomst, så snart jeg er færdig. smiley

Tak for det venskab vi har fået - det er noget helt særligt! smiley

• #21   18. aug 2021 Jeg har mødt den bedste ven, jeg nogensinde har haft, igennem HG. Jeg kan slet ikke forestille mig ikke at have hende i mit liv smiley

Derudover er mine tætteste veninder faktisk også fra HG - jeg brugte HG meget en overgang, fordi jeg ikke kunne overskue at være fysisk social, og det har givet nogle rigtigt gode venskaber med nogle dejlige kvinder. Det kan jeg takke HG for smiley

• #23   20. aug 2021 Jeg har kun fået verdens mest forkælede kat - der kun vil leve inde - selvom den blev 'solgt' som gårdkat. Og så kommer dens gamle ejer endda rendende ind i mellem også.

Ej jeg har været heldig at få frøken dronning af huset = møgkat Karen og så Nicole oveni gennem HG

• #24   21. aug 2021 En sjov oplevelse.

Min mand o jeg er på ferie i skønne nordjylland. Der var marked 20 minutters gang fra sommerhuset i dag, så jeg valgte at tage hundene og daffe en tur derover (manden tog bilen, for vi skulle videre nordpå).

Vi gik rundt og hyggede og ved en af standene stod en familie (2 børn, mor og mormor). Børnene var kanon gode til hundene og satte sig på græsset for at nusse dem. De ville vide hvad hundene hedder og da jeg svarede "Murphy", spurgte mormor: "Hedder den anden så Laura??". "ØØh, ja". "Så hedder du vel Mette?", spurgte mormor. Endnu mere forvirret "Øøøh, ja??". "Hejsa, jeg er Staffmom fra HG"....

Det reddede lige min dag........ Så TAK til Staffmom.

• #25   21. aug 2021 Åh tak for de søde ord Mette smiley
    Det var super hyggeligt at hilse på jer, og ikke mindst hundene. Min datter var jo helt solgt, og kunne lige se sig selv med en Laura smiley

Det er sjovt som nogle navne/ ting bare lige fanger en, når det bliver nævnt smiley

Vi havde en helt vildt dejlig dag på markedet, for der var mange hunde og det nød mine børnebørn godt af smiley De er lige så bidt af en gal hund som sin mor og bedstemor smiley
    Ærgrede mig bagefter over, at jeg ikke fik hapset et billede smiley

• #26   21. aug 2021 Men her er de med en lille labradoddle hvalp.

Pigerne havde en skøn dag med alle de hunde der kom forbi smiley

profilbillede
  • #27   27. aug 2021 Åhhh søde Mette - nu fik du mig til at kigge herind igen smiley
    Det var fantastisk at møde jer efter så mange års venskab. smiley

For dælen det var sjovt herinde engang - måske endnu ? - jeg har ikke været her meget længe,men dem som kender mig fra gamle dage, hvor vi havde de vildeste snakke og de hylende morsomme tråde - kan nok se, at hunden er blevet skiftet siden - søde Emma kunne desværre ikke overholde det vi havde aftalt om at blive 30 år smiley

Så nu er der en ny diva på matriklen - Carla smiley

• #28   27. aug 2021 Ej velkommen tilbage Susie smiley
    Husker godt dig og Emma

• #29   27. aug 2021 Takker staffmom - hed du ikke det engang ? smiley

• #30   28. aug 2021 Jeg kan ikke helt huske hvad jeg hed i starten. Der havde jeg en blandingshund, Harley smiley

• #31   28. aug 2021 #27 .... Smilende Susie .... Jeg kan også godt huske dig og ... Emma .. smiley ... Her udklædt til fastelavn ... Husker du dette billede jeg lavede ?

profilbillede
  • #32   28. aug 2021 Nittib - jaaaaaa det husker jeg det billede smiley smiley

Du lavede SÅ mange gode og sjove billeder smiley

Kommentér på:
Venskab på HG.

Annonce