Bare en Grine-tråd ... {{forumTopicSubject}}
En mand stod og makkede med sin Fiat 127 på en rasteplads. Han kunne ikke få den til at starte. På rastepladsen holdt der også en BMW 850. Føreren af denne fik medlidenhed med manden og tilbød at trække ham i gang.
Manden tog imod tilbuddet, og de bandt et tov mellem Fiat'en og BMW'en. "Når du kommer i gang så dytter du, så standser jeg," sagde BMW manden. Derefter begyndte de at trække Fiat'en ud af motorvejen.
Aldrig så snart var de kommet på motorvejen før end de blev overhalet af en Porsche. Det ville BMW manden ikke have siddende på sig, så han speedede op, og glemte alt om Fiat'en.
... Da de passerede en servicestation, lidt længere ude af motorvejen stod indehaveren og kiggede ned på vejen. Han blev meget forbløffet over synet, og løb ind og ringede til sin kollega, der havde en servicestation længere ude af motorvejen.
"Skynd dig at kigge ned på vejen!", sagde han forpustet til kollegaen. "Der kommer snart en Porsche og en BMW der kører om kap - De kører mindst 200!"
"Det er der vel ikke noget særligt ved," sagde kollegaen, "Det sker da hver dag."
"Det er muligt", sagde den første indehaver, "Men bag dem ligger der en Fiat 127 og dytter, fordi den vil forbi!"
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
Det her er den virkelig historie fra igår.
Jeg var lige cyklet ned til blodbanken - en gammel dame, eller i hvert fald ældre, griner kæmpe stort mens hun overhaler mig og råber bag efter "du er lige blevet overhalet af en gammel kvinde"
Jeg smiler lidt for mig selv, for kører ret langsomt for mine lår er ømme efter løb igår og jeg vidste ikke vi havde en konkurrence.
Så spotter jeg hun har købt en elcykel og har en kæmpe fest med at cykle stærkere end alle andre på stien - der grinede jeg ret meget for mig selv. Hendes smil og latter var så smittende
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.528
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.528
Bare en Grine-tråd ...