Min Pode {{forumTopicSubject}}
Her til morgen sad jeg og hyggede lidt med min søn på 10 mdr.
Jeg kommer altid ind om morgenen og sætter mig på en skammel ved siden af hans seng og så fjoller han rundt i sengen.....
Han er i øjeblikket dækket af myggestik, men er ikke gammel nok til at kunne klø dem..
Så her til morgen havde han så et ekstra ondt et på anklen og jeg kløede det lidt for ham..
Da jeg så holdt op lavede han tudefjæs og begyndende tuderi.... Kløede så igen og holdt op.. Tudefjæs og hikster.. Kløede og holdt op.. Tudefjæs.......
Det så bare kanonsjovt ud.. Til sidst gad han ikke engang lave ordenligt tudefjæs for at få mig til at klø......
Ja, man skulle nok ha' været der, men jeg morede mig gevaldigt
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 571 Svar: 22.373
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
jun 2005
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Jeg badede nærmest i det da jeg var barn, fordi jeg blev volds-stukket af samtlige myg på denne del af kloden HVER sommer.
Nu er mit blod åbenbart blevet for surt til at de gider stikke i mig.
HERLIGT!!!!
Stine P: Ja, de kan lave nogle herlige grimasser de søde små!!! Vores Marcus fylder to år om et par uger, og jeg ville ønske, at han kunne blive ved med at være i den her alder.
Hold fast, hvor er han sjov!!! ;o)
Han er en værre papagøje og der kommer de sjoveste ord ud af den lille mund!;o)
jun 2005
Jeg bruger det stadig til mine nu lidt større børn. Solskoldning, myggestik ja alt køler og lindrer det.
Et lille mirakel i medicinskabet :o))
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.781
Janie F - Han lader sig egentlig ikke mærke af det. Hvis det er nogle store nogen han har , smører jeg det lidt med en stift vi selv bruger til kløende myggestik...
jun 2007
Følger: 37 Følgere: 38 Hunde: 5 Emner: 979 Svar: 7.781
Forresten - Så skal man da til at passe på med hvad man siger.....
Ikke godt når Malik begynder at efterligne.... Jeg bander vist enormt meget.. Må hellere revidere hvert øjeblik
Min Pode