{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Rulleskøjter, hvad skal man kigge efter? {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe overvejet at købe rulleskøjter, synes det kunne være hyggeligt at rulle et par ture engang imellem (eventuelt med hund når hun er voksen). Har ikke stået på rulleskøjter siden jeg var barn, så måske det viser sig at være en dum ide smiley

Men har absolut ingen forstand på hvad man bør kigge efter eller undgå.. Så nu håber jeg at hg'erne kan hjælpe smiley

Jeg tror at jeg helst vil have side by side, men så ved jeg heller ikke mere haha.. Prismæssigt tænker jeg Maks. 1000-1500 smiley

Har i nogle anbefalinger, gode tips eller andet der kan hjælpe mig på rette vej? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rulleskøjter, hvad skal man kigge efter?
  • #1   12. dec 2020 Hvor er du fra i Østjylland?
    Skatepro i Hinnerup har virkelig god service og kan svare på alt om grej.

• #2   12. dec 2020 Uha jeg købte for et års tid siden et par rulleskøjter hos Kitedanmark til 500,- men det er inliners. Dem er jeg ellers godt tilfreds med, jeg skal bare bruge dem til alm. løb så det er noget med at vurdere hårdheden osv.
    Jeg synes der er nogle gode guides på flere hjemmesider, som leder dig videre i købet. Pludselig var jeg deep down i alverdens underlige rulleskøjte-detaljer. Og jeg har desværre ikke fået brugt dem så meget smiley

• #3   12. dec 2020 Aller først skal du kigge efter , om der er hjul på .... smiley smiley smiley

Ajjjj ... bare for sjov .... sorry .... men ku' ik' la' vær' ... smiley

• #4   12. dec 2020 Jeg har haft mine side by side i snart 15 år, og bruger dem hvert år hele sommeren.
    Mine er af mærket supreme og alle dem jeg keder der står på rulleskøjter bruger også det mærke.
    Det her er nok dem der kommer tættest på dem jeg har.
    https://justcool.dk/supreme-turbo-33-side-by-side-nylon

• #5   12. dec 2020 Og få endelig hjælp til at finde de rigtige hjul, hvad angår hårdhed alt efter hvor du løber på dem.

• #6   13. dec 2020 Tak Julie, vil prøve om jeg kan komme derud engang så, men det bliver nok ikke lige foreløbig med alt det her corona smiley

Fünke, jeg tror heller ikke at jeg vil få brugt mine på daglig eller ugentlig basis, men engang imellem og især til sommer kunne det være hyggeligt smiley

Har selvfølgelig været inde og læse og kigge flere steder, men nøj jeg synes det er en jungle haha.

• #7   13. dec 2020 Tak Marianne, så har jeg da lidt at gå efter/kigge nærmere på smiley

• #9   13. dec 2020 Min erfaring er at det bedste er at gå efter gummihjul, da de bedere kan klare rillerne i fortovet end plastik hjul kan smiley

(Og ja man skal rent lovmæssigt være på fortovet selvom cykelstien rent ikke-væltemæssigt er bedere smiley )

Jeg bruger selv in-liners om sommeren smiley

• #10   13. dec 2020 jeg har stået på Rulleskøjter i mange år . men Puk hun elsker og kan li når jeg ruller sammen med hende. normal så ruller jeg hjem til min mor og far. der er i alt 7.5 km til dem uden hunden bare rolig . smiley men nogle ting pas på. grus på vejen heller små sten og efter når det har regnet det er Bambi på glat is puha (: og godt med udstyre på og hjelmen

men må ikke rulle på cykelstier og kørebaner kun hvis der ikke er andre muligheder men ellers er reglerne under som gående (: så man skal være på fortov, gangsti eller rabaten. smiley

• #11   13. dec 2020 Tak Garff smiley

Kommentér på:
Rulleskøjter, hvad skal man kigge efter?

Annonce