Sjove oversættelser {{forumTopicSubject}}
Okay, den her automatiske oversættelse tager prisen
Min opdrætter er fra Tjekkiet og derfor dukker der jævnligt diverse tjekkiske opslag op på Facebook, med dertilhørende automatisk oversættelse:
"Kaira Petts ulv er en 6 måneder gammel aktiv kvinde, som den oprindelige ejer vendte tilbage fra familie problemer. Kaira er en meget sød, kælen og energisk kvinde. Han kender basale kommandoer, elsker at hente, spore, svømme og skal ansættes, uanset om han er uddannet eller anden aktivitet, hvor han dør. Hun er vant til at bo i en have, hvor hun har hundevenner. Hun voksede op med kat, hunde og børn."
Fordi vi laver jo så mange aktiviteter med de stakkels hunde, hvor de dør
Find gerne de bedste oversættelser på Facebook I støder på, så vi kan få et godt grin!
sep 2017
Følgere: 523 Emner: 137 Svar: 10.250
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.024
Jeg har allerede delt den her i sprogtråden, men den passer da bedre ind her. Facebook oversat fra tysk til dansk:
En udtalelse, som jeg desværre hører relativt ofte, og som sørger for, at et brusebad løber over min ryg.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
"Ja hej med dig har du det godt ja ja så gør han fordi han står og så gentager på fredag skal du have 41 i spændendeJa ja men det er ikke kan jeg ikke det er så godt klar over at det ikke er dem du vil bruge men den måde han ser telefon og spiller på min og så kom hun op og står og står stadigvæk med sin blanding"
Huuuuuuuuh??
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
Jeg er også med i en tjekkisk schipperke-gruppe, og der bliver racens navn automatisk oversat med "dart" eller "pil".... som i: "god dart weekend" osv
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.023
I stedet for at starte som stripper, havde Nikole i starten af sit professionelle liv en karriere som præst i en kirke i Minnesota, hvor hun også var gift med tre børn.
I den engelske version er hun gift og har tre børn.
https://ekstrabladet.dk/flash/livsstil/praest-dropper-kirken-vil-hellere-vaere-stripper/8308073
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.695
Sjove oversættelser