Vores hvalp har skiftet mønster ? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg søger lidt råd.
Vi har Boomer, på 13 uger.
Han var mere eller mindre renlig med tid (lort lavede han aldrig indenfor) men nu er det hele vendt, og undrer mig lidt.
Han er gået fra at lave 1-2 prut om dagen (når vi går tur) til og lave klokken 20.00 og så måtte jeg ud kl.01.37 fordi jeg vågnede ved han trippede og stadig vågner jeg så imorges til 3 kæmpe lorte i huset 3 steder.
Hvad kan være grunden til, han pludseligt laver så meget og har lndret fra at lave 1-2 om dagen til så meget og om natten?
Hvordan kan jeg, gå ind og ændre det mønster igen ? Skal han måske på er andet foder? For synes virkelig han laver meget pludseligt !
Han får Eukanuba Hvalpefoder og har fået det siden vi fik ham hjem som 9 uger.
Det gik bare så fint og han var så dygtig !
sep 2018
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4
jul 2009
Følger: 20 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 3.296
Har hvalpen adgang til mad hele tiden?
I forbindelse med at det har været varmt, har hvalpen måske bare ændret lidt på rutinerne.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.849
Eukanuba er mere korn end kød, og derfor er der også mere der skal ud i den anden ende. I kan afprøve et mere kompakt foder.
sep 2018
Nej, ingen ændret spisetider og han har ikke mad hele tiden. Han får morgen, middag og aften.
Det kan selvf. Godt være pga. Varmen men han har spist og drukket som han plejer ?
Søger selv varmen og solen?
sep 2018
Hans sidste tur har hele tiden været der kl.23.00 og han var helt renlig om natten ? Både med store og småt.
Han har hele tiden kørt på Eukanuba uden problemer? Men havde overvejet at gå retur på Select Gold korn fri som han fik da vi hentede ham som 9 uger.
Jeg tænker vi prøver goder skiftet
sep 2018
Vores hvalp har skiftet mønster ?