{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Vores dejlige Rigdeback hvalp {{forumTopicSubject}}

I lørdags hentede vi endelig vores lille Sam hjem, Rigdeback han hvalp på 8 uger smiley
Jeg synes faktisk det går over al forventning.
Han har begge nætter nu, sovet fra 22 til 4:14, været ude og tisse og derefter sover han igen 1-2 timer mere, før vi står rigtig op.
Han har været oppe og tisse om natten ca. 1:30, vi havde 2 uheld i lørdags, og har ikke haft det siden, endnu smiley
Han skal lige vænne sig til at kunne hører hestene vrinske og at bilerne suser forbi ude foran hækken.
Han har været over og kigge på hestene med stor afstand, for de er altså farlige synes han smiley
Han er faktisk rigtig nem, og får kun bideflip, hvor han gerne vil hapse en i ansigtet, når han er træt og ikke selv kan finde ro.
Så sidder vi med ham på skødet, aer ham roligt, og så går der 5-10 min, inden han så sover.
Han er også god til at pive når han synes han keder sig, det håber jeg selvfølgelig vi kan indlære væk, det var vi allerede gjort opmærksom på af opdrætter, da han under hvalpetesten, var den eneste hvalp, der satte sig til at pive, når der ikke lige skete noget.
Vi er gået igang med at klikker træne, koncentrationen holder ikke længe, så det er højst 3 min, jeg har trænet et par gange om dagen. smiley
Vi starter på hvalpehold nu på torsdag.

Jeg håber han bliver ligeså fantastisk som jeg altid har drømt om min hund skal blive<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores dejlige Rigdeback hvalp
Kommentér på:
Vores dejlige Rigdeback hvalp

Annonce