1.031 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Anni
Anni
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 186 Svar: 10.734

Varme Varme

Puha, 33 grader i skyggen og ikke et vindpust.
Gaddafi kan slet ikke forstå, at vi ikke skal på tur som vi plejer ved 11 - 12 tiden.
Men jeg orker altså ikke at traske rundt med ham i den her varme
Strandene er overfyldte, så nu prøver vi at køre til en af søerne så han kan få brugt lidt af sin energi på at bade.
Og i morgen skulle det blive endnu varmere, så puha, jeg glæder mig ikke til i morgen.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varme
  • #1   7. aug 2020 Min køter nyder det! smiley

profilbillede
  • #3   7. aug 2020 Det er frygteligt varmt at arbejde i, puha!

• #4   7. aug 2020 Så varmt har vi det heldigvis ikke. Vi bor næsten helt ned til havet, så der er også noget mere vind her.

Vi skal på lang tur i aften, så hundene ikke lider så meget. 20+ grader og de to ældste går tør for strøm smiley

• #6   7. aug 2020 Jeg syntes godt nok også det er lige voldsomt nok.
    Vi var i skoven halvanden time ved en 8 tiden. Der er heldigvis noget køligere, og så går vi igen efter 20-21 tiden...
    Vores hus er meget fodkoldt, hvilket er en fordel i de her temperaturer, så Lobo holder sig indendørs såvidt muligt de her dage

• #7   7. aug 2020 Jeg har lige rengjort deres bassin og er netop nu ved at fylde det op igen.

• #10   7. aug 2020 Som højgravid med en uge til termin er jeg ved at gå til i den her hede! Og udsigten til at det fortsætter de næste mange dage er altså ikke helt til at holde ud..

Mopperne har det også lidt varmt, men nyder at være ude i haven i solen. Vi går de længere ture om morgenen og så sidst på aftenen.

• #11   7. aug 2020 Hvis man ellers er sund og rask, så er dagens temperatur ikke noget særligt. Drik masser af vand og fokusér på noget andet.
    Jeg har lige haft Conor med på markvandring. Indsatsen var nok lidt skævt fordelt, da han var "monteret" for enden af ca 30m flagline. Med andre ord, så gik jeg vel 3-4km, og han løbe vel 20km. Zig-zag-zig-zag smiley

• #12   7. aug 2020 Vi opholder os ca. 70 meter fra vandkanten, så her lufter dejligt i haven. Og så smutter vi ned til broen af og til, hvor jeg svømmer med Bella, og Dorit sopper i vandkanten (og jeg pjasker lidt vand på hendes ryg).

Om lidt kommer en legekammerat, og så smutter vi på stranden en halv times tid, og så hjem i skyggen igen.

Vi skal så køre hjem søndag omkring middag, og jeg har heldigvis både deres kølemåtter og deres køledækkener med, og bilen har naturligvis tonede ruder, så jeg tænker at de overlever.

Ellers ligger de meget i huset. Der er klinker i køkkenet, som er kølige. Og i stuen er der gennemtræk, og stuen er i skygge hele dagen, så der er rigtig dejligt for dem smiley

• #13   7. aug 2020 Uf Ida, det må være slemt at være højgravid i de her dage, føler med dig.
    Men jeg er sikker på, at det du får ud af at lide er alle kvalerne værd. ??
    Kan man sige "god fødsel" eller er det malplaceret?

Jeg får nok en rigtig lorte dag i morgen.
    Gaddafi skal til sweiss prøve og lige nu er han ind i en af hans perioder, hvor han ikke går ordentligt. Han er ikke så god til varme og vi skal køre halv langt.
    Jeg er ret sikker på, at han ikke kommer hele vejen rundt.
    Men med de forventninger jeg har til dagen i morgen kan jeg ikke blive skuffet, kun glædelig overrasket ??

• #16   7. aug 2020 Tak, Anni, det er bestemt ikke malplaceret smiley

Og ja, det er ulideligt varmt. Heldigvis bor vi tæt på vandet, så har fået taget mig en dukkert. Men kunne nu godt bruge en pool herhjemme smiley

• #18   7. aug 2020 Jeg har den stadig, men bruger den ikke.
    Den har kun været brugt 3 - 4 dage, så fandt jeg ud af at jeg den gamle kun skulle have nyt batteri til 400 kr og så fik jeg gang i den igen.

• #19   7. aug 2020 Jeg har købt det der lille aircondition som A anbefalede.
    Det er rigtig godt.
    Gaddafi og jeg har afprøvet det i eftermiddags, jeg tror at det kommer til at gøre stor gavn i morgen.
    Tak for tippet A smiley

• #20   7. aug 2020 Det er godt nok ved at være mørkt i skoven kl 21,40

profilbillede
  • #21   7. aug 2020 Her 5 minutter senere

profilbillede
  • #24   8. aug 2020 Ønsker alle en dejlig lørdag med sol og varme og håber at det ikke bliver for slemt for dem, som har svært ved at klare temperaturen smiley

• #27   8. aug 2020 Puha, det var varmt at være til prøve i dag.
    33 grader og ikke en vind.
    Og så var det ret fugtig og klamt i skoven.

De første par hunde kom ikke rundt, og jeg var sikker på, at Gaddafi hellere ikke kom rundt, men det gjorde han.
    Jeg synes ikke at hans spor var noget at råbe hurra for, han fik kun en tredje præmie, men den er jeg faktisk rimelig glad for, for det var virkelig svært

Så nu kan han tilføje titlen "sweisshund" på hans papirer.

profilbillede
  • #29   8. aug 2020 Tillykke Anni smiley

• #30   8. aug 2020 Tillykke, flot klaret

• #31   8. aug 2020 Sejt, tillykke med det smiley

• #32   8. aug 2020 Tak, tak smiley

Jeg troede aldrig, at jeg skulle blive glad for en tredjepræmie, men det gjorde jeg i dag smiley

• #34   8. aug 2020 Stort tillykke smiley

Vi har tilbragt dagen på vandet

profilbillede
  • #35   8. aug 2020 Tak, det ser hyggeligt ud smiley

• #36   8. aug 2020 Arj så spændende Ida smiley

Min datter har tilbragt dagen med at bade i haven til stor fornøjelse smiley Hverken whipperne eller sheltierne gider være udenfor i heden, det først nu her det er tåleligt for dem xD

Jeg har været inde det meste af dagen da jeg er mega solbrændt på skuldrene. Ups.

Ciah skal ud og løbe LC i morgen, det er jeg spændt på om hun gider xD

• #37   8. aug 2020 Føler jeg langsomt smelter...om det er fedtet der syder eller om jeg rent faktisk smelter, er så en anden ting smiley

Vi var ved stranden 1/2 times tid i formiddags med denne bette trold smiley Kan slet ikke forstå, at det snart er et år siden, hun hu hej 10 uger for tidligt kom ud til os som et bette myr på blot 917 g smiley

profilbillede
Kommentér på:
Varme

Annonce