10. maj 2007 Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
argh hvor irriterende....!!! {{forumTopicSubject}}
Her hvor jeg bor er jeg den eneste i ejendommen der har hund...og jeg har gjort meget ud af at fortælle de andre at hvis der skulle ligge en bæ i gården er det ikke mig da jeg altid samler op efter min hund....
Så i en lejlighed er der flyttet du yngre piger ind, den ene har så i den forgangne uge passet en hund...og sørme om kke da jeg idag kommer ned i gården( har ikke været der siden i lørdags) så ligger der en 7-8 lorte der...og jeg er næsten sikker på det er fra den hund, da jeg igår hørte de luftede den i gården....
Jeg er bare så harm over de lader dem ligge, så nu har jeg tænkt at smide et par høm-høm poser ind af brevsprækken og skrive "til at rydde op omme i gården"...de var nemlig ikke hjemme da jeg bankede på...og jeg vil ikke have skylden for at det er min hund der har lavet dem...(de er nu også at for store til at det kan være ham*gg*)
Øv hvor er irriteret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.825
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 8 Svar: 92
maj 2007
Og ja det er bare så øv:-(
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 1.806
maj 2007
Jeg er lige blevet ringet op af ham der slår græs osv her i ejendommen...han ville bare lige høre om det er mig der har hund...ja det er mig...
Jeg fik ham så forklaret at det så absolut ikke er min hun der har svinet gården til...og at jeg kun havde nået at snakke med en i ejendommen da han var den eneste der var hjemme...og at jeg havde banket på hos dem der er hundesitter, men de er heller ikke hjemme...
Men heldigvis troede han på det ikke er Orla, og jeg skulle så prøve i løbet af aftenen at kontakte dem der passer hund, og sige at de skal samle op efter den, og hvis der blev nogle problemer så måtte jeg straks ringe til ham, så tog han affære...
argh hvor irriterende....!!!