Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ak ja, de er tidligt på den
  • #1   23. jul 2007 SYGT!

• #2   23. jul 2007 ja det er trist... her i byen var der på et tidspunkt et meget stort salg af leighter gas... butikkerne stoppede simpelthen salget af dem til unge under 18 år... butikkerne blev truet og alt muligt af de små unge ...

• #3   23. jul 2007 Gud fader bevares........Hvad er det for slatne forældre der rundt omkring.

Sørgeligt så små børn er drevet så langt ud............

• #4   23. jul 2007 Hvor er det forfærdeligt smiley
    Det er jo unger på alder med min den ældste - puha et skrækscenarie.

• #5   23. jul 2007 Ja det er frygteligt og det bliver nok kun være med årene Desværre.

• #6   23. jul 2007 Ja, jeg læste det godt i Metroxpress i morges, godt nok skræmmende at ikke engang forældrene kunne stoppe dem.. Og endnu mere skræmmende at de har kunne få fat i hvad enten det er de har taget...

• #7   23. jul 2007 Bliver "sg." træt i hovedet over problemer hvor børn laver ballade. Det er jo i bund og grund ikke børnenes skyld, men et svigt fra forældrene, der gør at de handler sådan. Har helt ondt af børnene - og det er forældrene der skal sættes ind imod.

Hvad er det for et samfund vi lever i - stræben efter "gods og guld" på børnenes bekostning. Vi har simpelthen for travlt med at tjene penge til hvad? Jeg siger ikke jeg er et hak bedre og er med på møllen, men vi har valgt ikke at få børn på den konto.

Jeg vil godt være med til at børnefamilier skal have mere økonomisk støtte, for der skal heldigvis være nogen der skal sørge for "artens overlevelse", og jeg tager hatten af for forældre der magter både at arbejde og have børn - det er da vist hårdt arbejde, det oplever jeg i hvert fald som en på sidelinien.

Det var bare min mening.

• #8   23. jul 2007 ved ikke om det lige helt og alene er forældrenes skyld - der er også alt udefra der kan påvirke børnene og det store spørgsmål her er: hvordan og hvad har børnene taget for at blive så totalt ude af kontrol ? det er næppe forældrene, der har givet børnene noget udover penge, måske ............. glad for at jeg ikke har børn i disse tider

• #9   23. jul 2007 Askepot * - de ansvarlige, mener du forældrene? jamen, de tør jo ikke røre deres børn ..................

• #10   23. jul 2007 Ja.. Frederikssund... har boet der.. kan godt huske hvordan det var...

Er meget glad for at være flyttet.

Kommentér på:
Ak ja, de er tidligt på den

Annonce