860 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Ak ja :/ Ak ja :/

Fik følgende klagebrev fra min kone:

Til Teknisk Support.

I fjor opgraderede jeg fra Kæreste 5.0 til Ægtemand 1.0 og pludseligt gik hele systemet meget langsommere - særlig ramt er smykke- og blomsterprogrammerne, som kørte fint under Kæreste 5.0.

Ydermere har jeg opdaget, at Ægtemand 1.0 selv har slette nogle af mine yndlingsprogrammer, såsom Romantik 9.5 og Opmærksomhed 6.5. Det har endda selv installeret nogle programmer, som jeg slet ikke vil have. Blandt andet Champions League 4.5, Playstation 3.7 og Oddset 4.1.

Samtale 8.0 er helt holdt op med at virke og Rengøring 2.1 får hele systemet til at crashe. Jeg har prøvet at køre Brok 9.9, men det hjælper ikke.

Hvad gør jeg?

Mvh
Den Desperate.

Og her er svaret, jeg sendte retur.

Kære Desperate

Først skal vi minde om, at Kæreste 5.0 er en underholdningspakke, mens Ægtemand 1.0 er et operativsystem.
Du skal indtaste denne adresse i din browser: Jeg Troede Du Elskede Mig.html og så skal du prøve at downloade Tårer 6.2, hvorefter du opdaterer Skyldfølelse 3.5.
Hvis de programmer virker som de skal, så skulle Ægtemand 1.0 automatisk køre Smykker 4.3 og Blomster 3.2.

Husk dog på, at hvis du kører ovenstående programmer for ofte, så vil det få Ægtemand 1.0 til at starte Gnaven 2.5, Øl 8.7 og Happy Hour 4.3. Vær opmærksom på, at Øl 8.7 er et rigtigt dårligt program, som automatisk vil starte Prutte-demoen og Snorke Højlydt-betaen.

Hvad end du gør, så installer ALDRIG Svigermor 1.0. Den kører en virus i baggrunden, som i sidste ende vil få hele systemet til gå ned. Ydermere, hvis du prøver at reinstallere Kæreste 5.0, som ikke understøttes af systemet, så vil det få hele systemet til at fryse.

I sidste ende, så er Ægtemand 1.0 et ret godt program, men det har begrænset hukommelse og kan ikke lære nye programmer hurtigt. Du kan overveje at købe nogle nye programmer til at understøtte Ægtemand 1.0 - vi anbefaler Madlavning 3.0 og Frækt Undertøj 4.5.

Held og lykke! Humørikonet wink

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ak ja :/
Kommentér på:
Ak ja :/

Annonce