{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Hvordan får man overtalt kæresten... {{forumTopicSubject}}

til en hund nr. 2?
Jeg vil SÅ godt have en bull terrier, eller en miniature buller, men christian siger nej og synes de er grimme...
Der er mange hundrede hunde, som jeg godt kunne tænke mig. En amstaff og boxer ligger også meget højt på ønskelisten, men kunne godt tænke mig en mindre hund, som er lidt mere handy.
Christian har også takt om en staffordshire bullterrier og den synes jeg også er dejlig, men vil nu hellere have en bullterrier.

Nå, men hvordan får man ham overtalt til en hund nr. 2?
Alle kneb gælder, så de beskidte er også velkommen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får man overtalt kæresten...
  • #1   30. jun 2007 Man køber den og tager den med hjem.........sådan gjorde min kærste både med gimli og nala *smil*

• #2   30. jun 2007 takt betyder talt smiley

• #3   30. jun 2007 heldigvis skal min kæreste slet ikke overtales, hvis jeg sagde at jeg ville have hund nummer 3 så fik vi det..

• #4   30. jun 2007 Du gør som Kamilla skriver .. smiley

Køber den og så når han ser den finder han ud af hvor dejlig den er .. smiley

• #5   30. jun 2007 Kamilla---->>>

Den havde desværre ikke gået hjemme hos mig... :o)

...jeg snakker og snakker og sankker og snakker og snakker og snakker og snakker og snakker om hunde og hund nr 2 heeeeele tiden....

...og nu...endelig er han gået med til en hund nr 2...men nu hvor jeg kan købe hund nr to...ved jeg faktisk ikke, hvilken race, som jeg gerne vil have...hehe...typisk... ;o)

• #7   30. jun 2007 Jeg trø skisme ikke at købe den, for tænk hvis han insisterede på at de skulle væk igen.

Og skulle jeg så købe en af de racer, som han er vild med, eller bare være grov og tage den "grimme" hund med hjem?

• #8   30. jun 2007 Henriette * Smukke Carlo ;o) *: Jeg havde og sagt nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej,,,,,,,,,,,,,men en dag kom han hjem med lille bitte Gimli og sagde " se skat er den ikke sød?!!" og hvad gør man så......?? ja men siger bestemt ikke at han skal køre tilbage med det lille kræ, man tænker nå ja en mere til samlingen,

Og hvad gør manden så et ½ år efter jo han gør nøjargtig det samme, " se skat er den ikke sød?!! " og vupti havde vi sørme også Nala.

Nu har jeg så sagt til ham at næste hund han kommer hjem med bliver sendt tilbage hvor den kom fra, *ggg*

• #10   30. jun 2007 Kamilla T--->>> *LOOOOOOOOOOOL*....god fremgangsmåde... :o)

Mie --->>> Tsk tsk... Jeg ville lave nr 3 om til : Sex 5 gange dagligt til han siger ja... *LOOOOL*.... ;o)

• #11   30. jun 2007 Henriette * Smukke Carlo ;o) *: Ja han er sgu snu den bette skid.......*GGG*

• #13   30. jun 2007 altså herhjemme..er det nok..bare at sige....:
    Hvis vi ikke tar imod den...ska den aflives!! den virker HVER gang....han har så lavet klausul efter Harley...at NU der dyrestop!!!! fniiis...men du ka da prøve....*GGG*

• #14   30. jun 2007 Mie--->>> *LOOOOOOOOOOOOL*...what a Man... ;o)

• #15   30. jun 2007 * Charlotte & Christian *

Jeg er i præcis samme situation.
    Jeg vil også så gerne have mig en Bull Terrier, men damen synes de er grimme og vil bestemt ikke have en.

• #16   30. jun 2007 min kæreste synes også en mops var grim, nu synes han den er det meest bedårende!!! du skal bare blive ved med at vise søde billeder og tilfældigvis lade computeren stå på en hjemmeside om hvor dejlig en race det er så han tilfældigvis kigger... det hjalp for mig smiley

• #17   30. jun 2007 Michelle C

Puha jeg har aldrig mødt et menneske der ikke er faldet pladask for en moppedelle når man møder en.
    Selv de store Brian-typer smiler og skal lige hen og klappe.
    :B

• #18   30. jun 2007 mit problem er, at jeg ik kan overtale mor og far ? argh. de siger, jeg kan få en, når jeg finder mit eget sted. til den tid kommer der bare problemerne med at overtale kæresten. haha.. men der duer det sikkert, hvis han må fo noget med hjul under til gengæld smiley

• #21   30. jun 2007 heidi sådan var mine forældre også. da jeg så fik min egen lejlighed, havde jeg et pjok af en kæreste, som havde allerig overfor alle pelsdyr, så den gik ikke. da vi så gik fra hinanden gik jagten ind for at finde en smukkeste racerene amstaff tævehund, men da det ikke lykkes, tog jeg "for sjov" ud og kiggede på en grim blandingshvalp, som hed det ækle navn "Tjalfe" (det er abslout ikke for at støde nogen her inde) og han var så tynd og grim og savlede og pisse uopdragen, men kræet kom med hjem, selvom jeg slet ikke havde troet jeg skulle have en hund den dag. Jeg havde jo lavet aftaler om at tage i byen, for det var fredag og alt muligt... Men det kom jeg ikke.
    Jeg fik Tjalfe og lige nu ligger han og snorker i sofaen og fiser mig op i hovedet :-s

Den næste hund skal være fra et ordentligt sted, med tavle og alt muligt "sikkerhed" på den ikke er en dræber, som er forklædt som en lille sød hundehvalp.

Hvis jeg skal bestikke christian med sex 5 gange om dagen får jeg godt nok travlt. Så skal vi gøre det frække 35 gange i weekenden, for vi ser ikke hinanden i hverdagen, for han tager på arbejde, når jeg kører fra mit arbejde og når han kommer hjem, sover jeg... og vækker han mig, bliver det værst for ham selv, jeg er vist meget sur, når jeg bliver vækket smiley

• #22   30. jun 2007 mie, haha den duer slet ikke. så går han sgu nok bare fra mig smiley hehe.
    charlotte, heldigvis er min kæreste ikke allergisk eller noget, men han vil bare ik ha, jeg kysser hunde og at de slikker mig i hovedet. hehe. men hvis han skal ha hund, vil han ha en sort labrador, og jeg brænder for en hvid schæfer, så det blir sgu svært smiley men den skal i hvert fald være med stamtavle. skal ik prøve en gang til at miste en hund pga hd eller andre sygdomme.

haha ej jeg orker slet ik sex 5 gange om dagen. så dør jeg da. så er jeg mere med på den med afholdenhed smiley det er knapt så hårdt ;D

• #23   30. jun 2007 chris... jamen han er bare som konservatov, der var jo nærmest ikke andet en labrador eller anden meget udbredt race der duede! men nu er han ved at krølle sammen bare han ser en mops smiley

• #24   30. jun 2007 Du skal
    1 Find et sted hvor de har hvalpe...
    2 Bliv skrevet op
    3 indtil hvalpene bliver født, så har du billeder af forældrehundene liggende udvalgte steder.
    4 Når så han er i farvandet, så tager du billedet op og kigger, sukker dybt og siger med din sødeste stemme "se her" og så fortsætter du med at rose hunden/hundene heeelt vildt på alle måder. Men husk at sige at du kunne godt tænke dig....men du ved at han ikke vil ha det....

5 Nu er hvalpene født, og du kører samme teknik som med forældre dyrene, men denne gang med tårer i øjnene. Det skal så være i stil med " se er de ikke søøøøde".

6.
    Du gir ham det bedste sex han har fået i lang tid. Bagefter når han er helt færdig og afslappet, så foreslår du ham at I skal ha en hvalp. Du vil blive så glad o.s.v.

7. Hvis han stadig siger nej, så går du rundt når han er der med tårer i øjnene billedet tæt på, et par snøft er også gode....

• #25   30. jun 2007 Min mand holdt kun mine små snøft ud i 5 dage, så udbrød han: " Så kør dog op og hæv de penge og køb den forb... hund"

Kommentér på:
Hvordan får man overtalt kæresten...

Annonce