672 visninger
|
Oprettet:
Hvordan får man overtalt kæresten... {{forumTopicSubject}}
til en hund nr. 2?
Jeg vil SÅ godt have en bull terrier, eller en miniature buller, men christian siger nej og synes de er grimme...
Der er mange hundrede hunde, som jeg godt kunne tænke mig. En amstaff og boxer ligger også meget højt på ønskelisten, men kunne godt tænke mig en mindre hund, som er lidt mere handy.
Christian har også takt om en staffordshire bullterrier og den synes jeg også er dejlig, men vil nu hellere have en bullterrier.
Nå, men hvordan får man ham overtalt til en hund nr. 2?
Alle kneb gælder, så de beskidte er også velkommen
feb 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 64 Svar: 2.180
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.196
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 333 Svar: 4.476
Køber den og så når han ser den finder han ud af hvor dejlig den er ..
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 85 Svar: 3.528
Den havde desværre ikke gået hjemme hos mig... :o)
...jeg snakker og snakker og sankker og snakker og snakker og snakker og snakker og snakker om hunde og hund nr 2 heeeeele tiden....
...og nu...endelig er han gået med til en hund nr 2...men nu hvor jeg kan købe hund nr to...ved jeg faktisk ikke, hvilken race, som jeg gerne vil have...hehe...typisk... ;o)
mar 2006
Og skulle jeg så købe en af de racer, som han er vild med, eller bare være grov og tage den "grimme" hund med hjem?
feb 2006
Og hvad gør manden så et ½ år efter jo han gør nøjargtig det samme, " se skat er den ikke sød?!! " og vupti havde vi sørme også Nala.
Nu har jeg så sagt til ham at næste hund han kommer hjem med bliver sendt tilbage hvor den kom fra, *ggg*
okt 2005
Mie --->>> Tsk tsk... Jeg ville lave nr 3 om til : Sex 5 gange dagligt til han siger ja... *LOOOOL*.... ;o)
feb 2006
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 4.190
Hvis vi ikke tar imod den...ska den aflives!! den virker HVER gang....han har så lavet klausul efter Harley...at NU der dyrestop!!!! fniiis...men du ka da prøve....*GGG*
okt 2005
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 228
Jeg er i præcis samme situation.
Jeg vil også så gerne have mig en Bull Terrier, men damen synes de er grimme og vil bestemt ikke have en.
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 220
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 228
Puha jeg har aldrig mødt et menneske der ikke er faldet pladask for en moppedelle når man møder en.
Selv de store Brian-typer smiler og skal lige hen og klappe.
:B
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 38
mar 2006
Jeg fik Tjalfe og lige nu ligger han og snorker i sofaen og fiser mig op i hovedet :-s
Den næste hund skal være fra et ordentligt sted, med tavle og alt muligt "sikkerhed" på den ikke er en dræber, som er forklædt som en lille sød hundehvalp.
Hvis jeg skal bestikke christian med sex 5 gange om dagen får jeg godt nok travlt. Så skal vi gøre det frække 35 gange i weekenden, for vi ser ikke hinanden i hverdagen, for han tager på arbejde, når jeg kører fra mit arbejde og når han kommer hjem, sover jeg... og vækker han mig, bliver det værst for ham selv, jeg er vist meget sur, når jeg bliver vækket
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 38
charlotte, heldigvis er min kæreste ikke allergisk eller noget, men han vil bare ik ha, jeg kysser hunde og at de slikker mig i hovedet. hehe. men hvis han skal ha hund, vil han ha en sort labrador, og jeg brænder for en hvid schæfer, så det blir sgu svært men den skal i hvert fald være med stamtavle. skal ik prøve en gang til at miste en hund pga hd eller andre sygdomme.
haha ej jeg orker slet ik sex 5 gange om dagen. så dør jeg da. så er jeg mere med på den med afholdenhed det er knapt så hårdt ;D
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 220
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
1 Find et sted hvor de har hvalpe...
2 Bliv skrevet op
3 indtil hvalpene bliver født, så har du billeder af forældrehundene liggende udvalgte steder.
4 Når så han er i farvandet, så tager du billedet op og kigger, sukker dybt og siger med din sødeste stemme "se her" og så fortsætter du med at rose hunden/hundene heeelt vildt på alle måder. Men husk at sige at du kunne godt tænke dig....men du ved at han ikke vil ha det....
5 Nu er hvalpene født, og du kører samme teknik som med forældre dyrene, men denne gang med tårer i øjnene. Det skal så være i stil med " se er de ikke søøøøde".
6.
Du gir ham det bedste sex han har fået i lang tid. Bagefter når han er helt færdig og afslappet, så foreslår du ham at I skal ha en hvalp. Du vil blive så glad o.s.v.
7. Hvis han stadig siger nej, så går du rundt når han er der med tårer i øjnene billedet tæt på, et par snøft er også gode....
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
Hvordan får man overtalt kæresten...