{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

rottweileren der angreb en dreng {{forumTopicSubject}}

der var et indlæg forleden om en rottweiler der havde angrebet en dreng, kan ikke finde indlægget.

Men da jeg kiggede døgnrapporter hos politiet stod der også lidt om sagen.

Kopieret fra politiet´s side:

Mindre dreng overfaldet af hund på Valhøjs Alle i Rødovre.

Tirsdag den 26. juni kl. 1805 blev en kun 6 årig dreng overfaldet og bidt af en stor hund af racen Rottweiler.
Drengen var på vej til sin cykel på en parkeringsplads på Valhøjs Alle, da hunden pludselig og uden varsel angreb den forsvarsløse dreng. Vidner berettede, at hunden bed sig fast i drengens arm, hvorefter den slæbte ham et stykke hen af fortovet.
Kort tid efter kom hundens ledsager tilstede og fik befriet drengen.
Efter de foreløbige meldinger er drengen sluppet heldigt fra overfaldet.
Politiet oplyser, at hunden og dens ejer er udfundet, og at sagen vil få de nødvendige konsekvenser.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rottweileren der angreb en dreng
  • #1   30. jun 2007 hmm Ret ofte overdriver Ekstra bladet, for det sælger...Tænker på, at de skrev at ejeren flygtede ...

• #2   30. jun 2007 Det var da en helt anden historie.... det var da helt vildt....

• #3   30. jun 2007 Synes heller ikke det stemmer med den 1. historie, men stadig en grimmer oplevelse for en lille stakkels dreng.

• #4   30. jun 2007 Lyder ikke som en rottweiler når de skriver den angrab uden advarsel jeg har aldrig oplevet de har angrebet uden at advare. Men det er sku frygteligt at den slags skal ske det viser bare at der er folk derude der ikke fortjener at eje disse dejlige skabninger!

• #5   30. jun 2007 Altså jeg er sikker på at det er samme historie.. det er bare vildt at der er så stor forskel på beretningerne...men stoler nu mest po den fra politiet

• #6   30. jun 2007 Mandau....Det er det da også.....Ekstra bladet overdriver i mange historier, det ved jeg , da jeg nogengange har kendt den rigtige.....Forleden var der en artikel, hvor vi personligt kender " versionen", den var nu heller ikke helt ganbar......

• #7   30. jun 2007 Stakkels dreng - men det lyder jo bestemt også som om hunden har været uden snor på din hund -

Mener jeg jo bestemt man skal holde isg fra steder med mange mennesker - Offentligt -

Også for hundens egen skyld -

• #8   30. jun 2007 Marianne... Ja det er sgu vildt at de skal overdrive sådan...

• #9   30. jun 2007 Her er så indlægget fra bt.

Ejeren luftede sin hund uden snor og forsvandt, da hunden havde skambidt legende dreng
    Lille Rodney på kun fem år blev tirsdag aften overfaldet af en rottweiler udenfor sit hjem i Rødovre. En flok børn legede med en bold, mens en kvinde gik tur med rottweileren. Hunden, som ikke var i snor, gik til angreb på Rodney, tumlede ham omkuld og bed sig fast under hans arm.
    »Han blev kastet rundt af den store rottweiler, og han blødte meget kraftigt,« fortalte et øjenvidne, som ikke vil have sit navn frem af frygt for repressalier fra ejeren.
    Ubehagelig oplevelse
    »Jeg ringede efter en ambulance med det samme. Det var forfærdeligt at opleve, rigtig ubehageligt. Min datter var kommet ind lige to minutter før. Det kunne jo have været hende eller min lillebror. Alle børnene leger ude foran,« fortæller vidnet. Efter overfaldet forsvandt kvinden ind i en lejlighed med hunden. Men drengens far, Amos Lubega, talte med ejeren, efter sønnen var blevet syet med adskillige sting på skadestuen i Glostrup. »De lovede at få hunden aflivet med det samme, ellers har jeg lovet at aflive den,« sagde han. Faderen priser sig lykkelig over, at det var Rodneys lille krop og ikke hans ansigt, kamphunden bed sig fast i. »Det gør selvfølgelig meget ondt, men han skal nok komme sig. Nu holder jeg ham hjemme fra børnehaven i en uge,« fortalte faderen i aftes.
    Underskriftsindsamling
    Beboerne i området vil have ejeren smidt ud af sin lejlighed, for det er ikke første gang, de har klaget over hunden. Faktisk må man slet ikke have hund i lejlighederne, så de har samlet underskrifter sammen og sendt dem til boligforeningen. De venter på svar, mens lille Rodneys sår heler.

• #10   30. jun 2007 og i samme periode fra politiet´s døgnrapporter:

Politiet i Rødovre søger vidner til episode, hvor kvinde blev bidt af en hund.

Episoden udspandt sig onsdag den 30. maj 2007 ca. kl. 2100 hvor en 23 årig kvinde gik på det sydlige fortov på Rødovre Parkvej ud for Rødovre Hallen. Hun mødte en person, der gik imod hende med sin hund i snor. Da hun passerede hundelufteren sprang hunden pludselig op og bed sig fast i kvindens venstre arm, samtidigt med at den ruskede armen. Ejeren af hunden fik dog hurtigt trukket hunden til sig, hvorefter han uden at hjælpe og uden at oplyse hvem han var, gik fra stedet. Hundens angreb medførte, at kvinden måtte en tur omkring skadestuen for at få syet en ca. 4 cm lang flænge.
    Det drejer sig om en hund af racen rottweiler. Ejeren beskrives som en mand på ca. 25 år, ca. 180 cm høj, lyshåret og almindelig af bygning.

Det undersøges om episoden har sammenfald med et overfald på en lille dreng tirsdag den 26. juni på Valhøjs Alle, men under alle omstændigheder vil politiet gerne i kontakt med personer der kan bidrage med oplysninger til sagen.

• #11   30. jun 2007 Damn der er da en lille afvigelse i de 2 historier!

• #12   30. jun 2007 ja gad vide om de 2 historie med barnet er den samme, for ellers er der sket en del i rødovre de dage smiley

• #13   30. jun 2007 Rene .... Rene det er de, det kan du være helt sikker på....

• #14   30. jun 2007 aviser kan man aldrig stole på ;O))

• #15   30. jun 2007 ....og slet ikke ekstrabladet og bt !

• #16   30. jun 2007 det kan jo sagtens være samme hund . Som er skyld i begge tilfælde

• #17   30. jun 2007 Sarah Det er da garanteret også....

• #18   30. jun 2007 Der er vist ikke nogen i det ganske land som tror at det der står i BT og Ekstra Bladet er den nøjagtige sandhed?? de kender da slet ikke til at holde sig til sandheden - men brygger bare vidre på en historie til den er passende spændende til at sælge aviser.

Vi køber aldrig de aviser, man kan jo lige så godt selv digte i sit hoved. Feks så var min mnad soldat sammen med Prins Joachim og engang hvor de var på en 14 dages militærøvelse, stoppede de ved en tankstation og hvad kunne de se på forsiden af et af de blade - at Joachim skulle være set i nattelivet med en lækker sild - der tabte min mand alt for de aviser, for han havde delt bil med Jaochim i alle dagene, sååå det var det rene opspind

• #19   30. jun 2007 Platugler..... Fuldstændig rigtigt...Man skal ihvertfald ikke bruge deres avis som kilde til noget overhoved....

• #20   30. jun 2007 Marianne: nix - kun som tidsfordriv og indholdsløst underholdning

• #21   30. jun 2007 Det er da noget af en forskel i historierne må man sige..

• #22   30. jun 2007 Kender et tilfælde hvor en oplevede at manden blev slået ihjel...Hun orkede ikke pressen...Fik afvide at så digtede de da bare selv en historie, hvis hun ikke ville deltage !

• #23   30. jun 2007 Marianne: ja og er det hun fortæller ikke spændende nok, så digter de alligevel

• #24   30. jun 2007 Det er da ligesom se&hør der skrev vildt mange gange at prisesse alexandra var gravid.... hun gik sgu da lige så længe som elefant hvis man skal tro på dem....

• #25   30. jun 2007 Ja*looool*

• #26   30. jun 2007 Alexandra: ja, men skriver man det nok gange, sååå ender det måske med at man får ret ;O)

• #27   30. jun 2007 Jo bestemt... siger også jeg bliver millionær engang... måske får jeg ret...hehe

• #28   30. jun 2007 Uanset havd de forskelige skriver,må de hunde ikk bide.. At aflive dem..

Men er enig i at aviserne pynter godt på tingene.. Det har den ene avis sågår udtalt,for en del år siden til formanden for rottweilerklubben.. De skriver race og ikke blanding,uanset om det er det eller ej,da det sælger mere..

• #29   30. jun 2007 Rene ..
    Jeg satte indlægget i .
    men jeg har slettet det igen.
    da den var løbet tør.
    skal jeg sætte den i igen ??

• #30   30. jun 2007 for hvis det er samme historie . passer det ikke med det der stod i BT..

• #31   30. jun 2007 Bonnie

jeg har kopieret fra bt lidt oppe i teksten

• #32   30. jun 2007 okay ..
    ja de passer da ikke helt overens.
    men mon det er den samme hund som har bidt den dame ??

• #33   30. jun 2007 Synes ellers at man var kommet lidt væk fra de overskrifter ang Rotweileren og dens overgreb.
    men igen en hund i de forkerte hænder desvære..

• Rodney L
    Rodney L Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #34   1. aug 2016 det er mig som i kan se på navnet

Kommentér på:
rottweileren der angreb en dreng

Annonce