275 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tøserne er afleveret Tøserne er afleveret

Bolette og Bianca er begge afleveret hos deres respektive opdrættere. I morgen kl. fem min. i alt for tidligt drager min mand og jeg på forlænget weekend i Luxembourg. Vi skal til europæisk Audi-træf dernede og der kommer knap 120 biler, 2 fra Danmark.

De sidste 3 bliver passet herhjemme hvor min kusines datter på 21 år flytter ind og bor her til vi kommer hjem igen mandag. Jeg synes det var lidt for meget at hun skulle have alle fem, så det var herligt at Bolette og Bianca kunne komme et smut hjem.

Begge steder er der hvalpe, så der er liv og glade dage. Jeg tror slet ikke de når at savne os. Selvom 3 stadig er her, så synes jeg alligevel det er tomt uden 2 x B.

Så samtidig med jeg må undvære mine 5 hunde, så må jeg undvære HG - det bliver spændende hvordan det går.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøserne er afleveret
  • #2   7. jun 2007 Ja, desværre blev det ikke vores flagskib vi skal afsted i - det er en V8'er, som er hentet hjem fra Tyskland - den er på danske plader, men for en sikkerhedsskyld tager vi "lillsøster" en Audi 200 20V Turbo Quattro - også en af de store.

• #3   7. jun 2007 Ja, men "lillesøster" er til salg, for lige nu har vi 3 biler på plader. I sidste måned solgte han vores Audi 200 20V Turbo Quattro Avant (stationcar) for den "fik vi alligevel ikke brug for". Jeg har jo min Jeep 4-hjulstrækker til alle hundene, og 3 er en for mange.

• #4   7. jun 2007 Jo, det var det. En benzinsluger af format, men dejlig til at have hundene i.

Kommentér på:
Tøserne er afleveret

Annonce