{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

JEG ER VED AT FÅ SPADT!! (JOB) {{forumTopicSubject}}

JA det sidste sted jeg arbejdet blev jeg kørt psykisk ned så jeg skyndte mig at søge noget andet imens jeg var sygemeldt jeg falder så over en annonce fra et vikar bero og da jeg ringer(det var i torsdags) får jeg afvide at den stilling var til personer over 30 så det ville hun gerne have at vi skulle lade ligge men hun havde noget på et lager så hvis jeg var interaseret i det ja så kunne jeg bare melde hvormange timer jeg gerne ville have og på vilket hold for der var der altid plads og jeg siger så at jeg kommer fra et job på 37 timer og det var det jeg sådan godt ville ligge på og det var der slet ikke nogle problemer i og vi aftaler så at jeg skal komme til en samtale Tirsdag og jeg skulle bare tage min straffeatest med men det var der ingen problemer i da det ligger nær politistationen og jeg tager afsted Tirsdag og selvfølgelig havde Politistationen lukket for det var jo grunlovsdag så jeg tog op på beroet og havde samtalen og hun spøger så om hvornår jeg kan starte og jeg siger så at så hurtigt som muligt og hun siger så at hun skal bare lige have straffeatesten og så samme nat kunne jeg starte og igår kørte jeg så IGEN til byen og hentet atesten og tager op med den manden der tager imod den spøger hvornår jeg vil kunne starte og jeg siger så at jeg kunne starte idag (torsdag) nat (for det var om natten de havde mest brug for vikar) og det siger han ok til og at han ville ringe idag inden kl 13 og hvis ikke så skulle jeg bare lige ringe til dem men men men idag har min forloved fødselsdag og jeg gav ham en GPS i gave imorges og vi syntes at der manglet nogle baterier så jeg har ringet til dem hele morgnen men med ingen resultat så jeg køre der ind og da jeg kommer tilbage igen er kl ca 14.30-15 og beroet har endnu ikke haft ringet så jeg har lige haft fat i dem og nu kan jeg ikke starte iaften for nu havde de fået bugget op de havde kommet til at lægge mig tilside men hvis der var en der sygemeldte sig så ville jeg være den første de ville få fat i... så spøger jeg så jamen hvad så fremover vil jeg så bare være inde i systemet eller hvad og så kom den jamen de kunne ikke love mig at jeg kunne få noget hver dag og bla bla bla og ja nu sider jeg så med noget arbejde men så alligevel ikke GRRRRRRR hvorfor får jeg afvide i starten at jeg kan bare melde hvor mange timer jeg vil have og på hvilket hold og lige pludselig så kan de ikke en skid????????
JEG HADER ARBEJDE DET ER SÅ PISSE USIKKERT!!! jeg ville bare gerne have et job som jeg vidste at jeg kunne møde på hver morgen og nix veider..................

sorry men skulle bare lige ud med det....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG ER VED AT FÅ SPADT!! (JOB)
Kommentér på:
JEG ER VED AT FÅ SPADT!! (JOB)

Annonce