{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Endnu en dum dag :( {{forumTopicSubject}}

Dog var den ikke helt så slem som igår...

Heldigvis har ejeren af bilen ikke ringet til mig. Eller rettere hvis han havde gjort det havde jeg ikke tude tage telefonen ;o)

Link til episoden igår:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=103965

Nå men here goes...
Idag valgte jeg så at cykle de 9,3 km ud til min veninde, for jeg havde ikke ligefrem lyst til at tage bilen (den anden som endnu ikke er skadet*GG*) Da jeg skulle afsted så jeg at min lilesøster havde snuppet min cykelkurv så jeg måtte binde min taske fast til bagagebæret med en blæksprutte. Det fungerede også fint indtil jeg var ca halvvejs hvor cyklen pludselif gav et højt klonk og så sad pedalerne fast. Det viste sig så at blæksprutten var røget ned i kæden og sad fast. Den var også sprunget i tusind stykker smiley
Efter at have stået og bandet osc fik jeg endelig det hele fri undtagen et stykke som sad rigtig godt fast. Til sidst besluttede jeg at hive til hvilket resulterede i at kæden røg af smiley Og sådan en ved jeg ikke hvordan man sætter på. Det hele blev bare for meget så i protest satte jeg mig ned og sad. Der gik dog ikke lang tid før en mand kom til og tilbød sin hjælp. Sammen fik vi så sat lortet på.

Behøver jeg nævne jeg kom for sent.?

Nu har jeg lige gået en aftentur med Mollie. Pludselig ser hun en hare og vupti sprang halsbåndet og væk var hun. Jeg løb så tosset rundt i området og folks haver og kaldte en halv time før hun kom igen. Beskidt og forpustet smiley

Just my lucky day...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en dum dag :(
Kommentér på:
Endnu en dum dag :(

Annonce