Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så går jagten vist i gang
  • #1   3. jun 2007 Ham og poulsen kan vel følges ad....

• #2   3. jun 2007 lol.. ja...

• #3   3. jun 2007 Han skulle have håbet på at han forblev fængslet. Alle kender vel han fjæs og det er 100% ikke nogen fordel for ham.

• #4   3. jun 2007 Eb har så også en afstemning om hvem der er den største idiot

(link fjernet)

• #5   3. jun 2007 han er da ved gud et kæmpe fjols og jeg håber han får uefas bøde så det ikke går ud over os tilskuere som gerne vil se en ellers god kamp ....han skal virkelig bøde for det den sk..

• #6   3. jun 2007 Jamen jeg har da stemt på poulsen....

Hvis nogen var i tvivl *G*

• #7   3. jun 2007 Hørte i tv-avisen er han bor i Sverige. Mon de er lige så "hadefulde" som danskerne???

• #8   3. jun 2007 Jamen er den ene voldshandling bedre end den anden ?

Det slog klik for poulsen en mand der skulle være vant til at håndtere et stort pres og det slog klik for tilskueren...

• #9   3. jun 2007 jeg vil daogså mene Poulsen var den værste. Sådan noget gør en prof sq bare ikke med mindre det er en bokser.

At en tilskuer går amok, ville ikke kunne ske hvis sikkerheden var i orden, så..........

• #10   3. jun 2007 Jeg blev simpelthen så rasende da jeg så kampen.
    Og havde virkelig lyst til at slå den tilskuer.
    Jeg kan forstå at dommeren siger at han ik vil dømme kampen færdig, men det er da for langt ude at de fratager os de mål som vi har fået.

• #11   3. jun 2007 Jeg stemte forresten også på tilskueren

• #13   3. jun 2007 At Poulsen får et rødt kort er i og for sig OK - han mister besindelsen og skal straffes for det. Kampen skulle fortsætte, og der er jo ingen der ved om ikke vores målmand havde snuppet straffesparket, og så havde kampen fået en ende. Det havde den også hvis vi reelt havde tabt.

Hvad med dengang Zidane nikkede en skalle - han fik et rødt kort, men det skal jo gives, når man begår noget ulovligt. Det er absolut ikke første gang, kan nævne Beckham i flokken, og bare fordi det er en dansker så er det aller værst. Folk begår fejl, som kan være svære at tilgive, men en ting er sikkert, han er ikke skyld i den redelighed vi står i nu - det kan ingen vide, da kampen ikke blev spillet færdig.

Men nu har vi tabt fordi en tosset har slået dommeren, det synes jeg er utilgiveligt, og årsagen til hele misæren.

• #14   3. jun 2007 rrrrroooooooollllllllliiiiiiiggggggggg.
    kan godt forså vrede osv, men jeg kan nu ikke lade være med at tænke på både poulsen og tilskuren. det sker man begår fejl, og det gør alle, poulsen og tilskuren var så så uheldige at lave en mega en af slagsen, men for guds skyld det er jo bare fodbold, denne heksejagt føre da ikke til noget.

• #15   3. jun 2007 Moster Lagkage: Det kan godt være det "kun" er en fodboldkamp - men det er en kamp der får helt uoverskuelige konsekvenser rent økonomisk. I sidste ende er det børnene det går ud over. Der vil blive færre tipsmidler at dele ud af til alle idrætsforeninger i Danmark hvor frivillige yder et kæmpe arbejde for sporten, og ikke bare fodbold. Det synes jeg er katastrofalt.

Har arbejdet som frivillig i mange år indenfor håndbolden, og jeg tør ikke tænke på hvad konsekvensen af færre tidsmidler - at nogen må vælge sport fra fordi det bliver for dyrt. Det er den værst tænkelige og mest utilgivelig konsekvens af "bare" en fodboldkamp.

• #16   3. jun 2007 De må jo ha været de omtalede Kamp-hunde-ejere!

Kommentér på:
Så går jagten vist i gang

Annonce