{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Hjælp søges til lille killing {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet plejemor for en lille hankat på ca 3 til 4 uger.. Han havde siddet på et loft i 2 dage og skreget,da jeg kom forbi.. ned fik vi ham,til dyrlæge og han er fin,lidt tynd men ved godt mod og kæmpe appetit..

Men da katte ikke er særlige gode til at være uden artsfæller,søger jeg en eller 2 andre MODERLØSE killinger i den alder,til en god og tryg opvækst her.. De vil blive passet og plejet som de skal,samt være under løbende kontrol fra dyrlæge,som kommer her privat..
Jeg beholder selv ham her og evt en til.. Kommer der flere end en,sørger jeg for at den/de får et godt hjem hos egnede ejer smiley

Jeg har idag været i kontakt med kattens værn uden held og prøver DB på søndag smiley

Sidder der en herinde,som har kendskab til et par små størrelser i nød på Sjælland,så kontakt mig venligst smiley

Evt en der vil ligge denne ind på kattegalleriet ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges til lille killing
  • #1   18. maj 2007 Jeg får en veninde til at lægge den på kattegalleri for dig nu, hvis det er iorden?
    Hun skriver at de skal kontakte dig på hundegalleri.
    Mvh Linda


  • #2   18. maj 2007 Linda Tusind tak ..

    Team Vomløs ...Ammen er på tegnebordet smiley Hvis hun altså vil ta ham,ellers må jeg ha fat i en af internaterne igen,ved de ligger til i alle aldre smiley

    Han får erstatning og drikker det af skål uden problemer,samt han spiser opblødt tørfoder og dåsemad fra Hills


  • #3   18. maj 2007 Stine M.:Hvis det ikke lykkedes at finde nogle andre killinger til ham,så har jeg netop nu et kuld killinger på 6 uger og de og jeg tager gerne imod lillemanden til en god opvækst,hvis det er nødvendigt :-))

  • #4   18. maj 2007 Hanne.. Den mulighed vil jeg meget gerne holde åben smiley Ved at det er vigtig for dem,at lære fra både mor og andre killinger smiley

  • #5   18. maj 2007 Helt i orden,hvor på sjælland bor du ? Jeg bor i Køge...

  • #6   18. maj 2007 Jeg bor ved Slagelse.. Men kører gerne.. smiley

  • #7   18. maj 2007 jeg ville mene at det var bedre at finde en kattemor jeg får killinger om ca en uge og ville aldrig hvie dem fra deres mor før de er 12 uger og jeg tror heller ikke mange andre vil du skal nok være heldig at finde en anden død kattemor før det lykkedes

  • #8   18. maj 2007 Linda.. denne killing er af gårdkatte forældre og var efterladt ! Som du kan læse,søger jeg ikke killinger der ingen mor har,men nogen uden :-)eller nogen som alligevel skal aflives.. dette gør folk jo i stor stil på denne årstid smiley Har selv en hunkat jeg vil prøve at få til at ta ham smiley Men derfor mangler han stadig søskende .. Ellers kommer han ind til Hanne og får lov til at blive gammel nok der og lære de ting om livet en lille kat skal smiley

Kommentér på:
Hjælp søges til lille killing

Annonce