Forum kategorier

Aalborg Hunde

Aalborg Hunde

Medlemmer: 28
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Hundetræning Hej Alle Jeg har hørt at der skulle være startet noget hundetræning op her i byen som et led i regeringens forsøg på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2011
Visninger:
502
Fast legekammerat - Aalborg Hejsa Vi leder efter nogen faste legekammerater/gåturs-kammerater til, Yoda. Evt til leg, eller også bare til en gåt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jul 2009
Visninger:
730
Hjælp søges i morgen, Aalborg Skrevet: 24-05-2009 12:19:57 Slet hele emnet Hejsa Yoda kan ikke være alene hjemme, og da vi skal igan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2009
Visninger:
469
BIder? Min Chihuahua bider i mine fingre hele tiden, når fx jeg kommer hjem og han er så glad for at se mig, bider han i mine ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
951
patella? hvad er patella? jeg har læst det så mange steder, nu vil jeg altså vide hvad det er?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2009
Visninger:
491
Golfparken søndag d. 15 Hej alle :) Nogle der vil mødes i morgen i Golfparken i Aalborg? Mig og min mor kommer derhen med en 2-årig collie...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
602
nr. 2 hey jeg skal have hund nr. 2 i det nye år... Glæder mig rigtig meget! Men er der nogen der ved hvordan det er bedst...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
466
jul og nytår Hej alle Først og fremmest en stor varm julehilsen, og ønsker om at alle må komme godt ind i det nye år, fra mig og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. dec 2008
Visninger:
467
hundeforsikring Hej hvilke forsikringsselskaber anvender i og hvad giver i ca? hvad dækker de forskellige osv... Vil gerne finde den ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2008
Visninger:
690
GOLFPARKEN LØRDAG/SØNDAG! Hej! nogle der er friske på at mødes i Golfparken enten lørdag eller søndag? Alle størrelser er velkomne :) Har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
900
Legekammerat Aalborg Er der nogle som er friske på at lege med Yoda snart? Vil gerne møde en masse, evt med henblik på senere 'faste lege...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2008
Visninger:
494
sang hehe min lille skøre hun har nu fået den sjove idé at synge til akon's "lonely" - han er bare så nuttet men oz ret sjov...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
448
Nu kommer vi :) Ja, nu har jeg endelig fået en dejlig lejlighed i Aalborg, så den 15/6 kommer vi til byen:) Så vogt jer... Ej, Diva o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
857
advarsel - angreb Den anden dag da jeg for anden gang var i hundeskoven her i aalborg vest var der en halvfuld dame deroppe med hendes to...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2008
Visninger:
520
Postbudets Ven :-) Se den her *SS* http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=413682&r=1
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2008
Visninger:
421
Hundesvømning. Hejsa. Laika og jeg har planer om at ta til hundesvømning oppe i Syvsten Idag kl.17.00 Vi vil hører om der en en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2008
Visninger:
625
Foredrag Er der nogen herinde som skal til foredrag med Mogens Mazanti den 27/2 i Vejgård bibliotek?? Foredraget hedder: ”Bliv ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
429
Fransk bulldog træf Skal vi ikke snart have et bullertræf i Aalborg? syntes det ku være så hyggeligt :) Er der nogen der vil med? Og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
854
indflytning så er mig og diego endelig rykket ind i vores nye lejlighed, så vi glæder os til at komme på gåtur med jer her fra byen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jan 2008
Visninger:
417
Gravid?? Min far siger idag vi er der ude at Laika ser Gravid ud. Hmmm Det er 100% sikkert hun ikke blev humpet i hende...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2008
Visninger:
805

Annonce